Marcino, w gimpie robiłem.
Kapitan Shinobi - jestem zainteresowany
Może przedstawię całościową ocenę karty.
Od strony technicznej i wizualnej - bez zarzutu (inaczej mówiąc 10/10).
Wady jakie dostrzegam, to jedynie od strony <nazwijmy to> "gamingowej".
1) wojownik z tytułem "Kapitan" powinien być Dowódcą - Kapitanem. Ładnie to by wyglądało w takiej kolejności:
BOHATER. Uważany za Samuraja. DOWÓDCA (KAPITAN).
2) za wysokie cechy (zwłaszcza S). 11+11+8=30, a tyle (bądź w tych okolicach) mają legendarne postaci Mutant Chronicles,np. Cyryl Dent, Michael Kell, Dominik, itp. Byle Kapitan nie powinien mieć cech wyższych niż "tuzy"Doom Troopera. Ponieważ mówimy o wojaku Mishimy, spokojnie obniżyłbym mu S o jakieś 4-5 punktów.
Walczak i jednocześnie snajper wśród Samurajów to raczej mało prawdopodobny wariant. Oczywiście ktoś powie, że niski pancerz obniża żywotność postaci, więc "sucha" suma cech o niczym nie świadczy, i w pewnym sensie będzie miał rację, jednakowoż uważam, że suma WW+S+P pozwala na pewną klasyfikację postaci, i stawia daną personę w tym, a nie innym szeregu.
Kapitan Samurajów, jako taki, spokojnie powinien zadowolić się sumą rzędu 25-22, rozdysponowaną albo na WW i P, albo na S i P, albo i w miarę po równo (ale mamy już Samurajów z równym mniej więcej rozkładem - Tatsu i Yuichiro), a brakuje typowego walczaka pod miecze (np. 11 4
lub snajpera pod KS Strzelec (np 4 11
.
3) Jeśli już upierać się przy statach typu 30, to wojak ma za niską W. 10 wychodzi z samych cech, a przecież jeszcze mamy umiejętność specjalną. Gdyby Twój kapitan nic nie potrafił (dosłownie, byłby sobie dowódcą i tyle), to 10 byłaby ok. Za posiadanie umiejętności, należy mu się uczciwa podwyżka reputacji, "first strike for all M" wyceniam na 1.
W=11 byłoby w sam raz.
PS. Punkty 1), 2) i 3) to oczywiście tylko i wyłącznie czepianie się szczegółów, także każdy, w tym i autor postaci może się po prostu z tym nie zgadzać, jego prawo (nie ma o co kruszyć kopii
.