Forum Doom Trooper

Zasady gry => Archiwa Bractwa => Karty => Wątek zaczęty przez: Jerry w Lipca 02, 2008, 10:28:34 pm

Tytuł: Przerażające znaki
Wiadomość wysłana przez: Jerry w Lipca 02, 2008, 10:28:34 pm
Przerażające znaki można zagrać w dowolnej chwili. Gdy są w grze każdy gracz ma 1 akcję mniej (minimum 1).
1) Przeciwnik rzuca Pznaki w mojej turze przed wykonaniem mej ostatniej akcji. Czy mogę wykonać ostatnią akcję?
2) Na stole są Pznaki. Zaczyna się moja tura. Mam 2 akcje. Dostaję Wykrycie agentów. Zagrywam za akcję i zdejmuję PZnaki. Ile mam jeszcze akcji?
Tytuł: Odp: Przerażające znaki
Wiadomość wysłana przez: Diablerist w Lipca 02, 2008, 11:14:45 pm
1) Z tym jest problem. W ten sposób można zabrać przeciwnikowi atak - osobiście uważam, że zagrana w tym momencie karta nie zabiera Graczowi ostatniej akcji, nawet jeśli wykonał jakieś wcześniej (tj. tą jedną gwarantowaną). Ale ja kieruje się pewną nie istniejącą w świetle zasad etyką :) (m. in. nie dopuszczam palenia kart).

2) Jeszcze dwie standardowe. "Odzyskujesz" je.
Tytuł: Odp: Przerażające znaki
Wiadomość wysłana przez: Jerry w Lipca 03, 2008, 09:28:24 pm
1) Z tym jest problem. W ten sposób można zabrać przeciwnikowi atak - osobiście uważam, że zagrana w tym momencie karta nie zabiera Graczowi ostatniej akcji, nawet jeśli wykonał jakieś wcześniej (tj. tą jedną gwarantowaną). Ale ja kieruje się pewną nie istniejącą w świetle zasad etyką :) (m. in. nie dopuszczam palenia kart).

2) Jeszcze dwie standardowe. "Odzyskujesz" je.

ad 1) Etyka, etyką, lecz karta jest zagrywana w dowolnym momencie,  a nie np. na początku tury. Wobec czego zaczyna działać w momencie wyłożenia.
ad 2). Jak to odzyskuję? Przecież na początku tury straciłem już jedną akcję. Tę pierwszą.
Tytuł: Odp: Przerażające znaki
Wiadomość wysłana przez: Diablerist w Lipca 03, 2008, 10:29:55 pm
1) Dlatego mówię, że w świetle zasad jest to legalne i tak właśnie działa.

2) Miało być odzyskujesz "ją". Tą, która była zabrana przez Znaki. Od strony mechanicznej Znaki są dodatkową zasadą wprowadzoną do gry. Kiedy karta znika, wszyscy z powrotem mają 3 standardowe akcje w turze. Zużyłeś tylko jedną na Wykrycie Agentów - pozostają jeszcze dwie standardowe.