Nazwa użytkownika
Hasło
Założenia konkursu:-do dnia 10 każdego miesiąca (od kwietnia zaczynając) można nadsyłać propozycje zamieszczając je na forum, lub w dowolnym innym miejscu podsyłając link. Propozycje zamieszczone po 0:00 dnia 10 nie będą brane pod uwagę w danym miesiącu -od dnia 11 zaczyna się głosowanie i dyskusja. Każdy uczestnik i każdy inny użytkownik fourm będzie miał prawo zagłosować. Głosowanie polega na ułożeniu w kolejności od najlepszej do najgorszej waszym zdaniem karty. Wybieramy 5 naszym zdaniem najlepszych kart i układamy je w kolejności. Za pierwsze miejsce 5pkt, za drugie 4pkt itd. Ostatniego dnia miesiąca zliczam pkt i układam ranking uczestników - pkt przydzielane są na podobnej zasadzie - pierwszy uczestnik dostaje tyle pkt ilu było uczestników, ostatni dostaje 1pkt. -oceny oczywiście mogąbyć przyznawane według tzw "widzi mi się", ale dobrze by było, aby były oparte na kilku aspektach (aby uniknać niepotrzebnych sporów i wrażenia, że głosujemy pod nagrody ):*pomysł*wykonanie od strony technicznej - obróbka graficzna, gotowość do druku bez zbędnych poprawek itd*zgodność z zasadami*zgodność z założeniami świata Kronik Mutantów - w przypadku Darów, Sztuki, Bohaterów mile widziane podpieranie się książkami MC/WZ etc*ewentualne błedy typu literówki i inne niedociągnięcia i niejasności*innowacje - zarówno na plus jak i na minus - ciekawe rozwiązania mogą być nagradzane, ale zbyt ciekawe niekoniecznie (niekoniecznie pożądanym jest dodawanie zasad wymagających wykorzystywania rzeczy typu kostka, a zwłaszcza kostka inna niż k6, monety były już w DT więc osobiście nie potępiam, choć i nie pochwalam).*zbalansowanie - nie polecam tworzyć kart typu gamebreaker jak Throwing, ani kart typu Tępe ostrze A więc macie około 3 tygodni na stworzenie kart lub wybranie z już stworzonych (przez siebie oczywiście), ich dopracownie i zamieszczenie na forum. Konkurs będzie trwał minimum 3 miesiące i w każdym etapie musi wziąć udział minimum 5 uczestników. W innym wypadku etap nie będzie się liczył, lub ewentualnie konkurs zostanie zawieszony Zapraszam do wzięcia udziału! Ja jako organizator oczywiście nie biorę w nim udziału jako uczestnik, ale oczywiście nie będę się powstrzymywał od komentowania i dyskusji na temat kart. W tym temacie można dyskutować o zasadach/założeniach konkursu, ewentualnych zmianach zasad i nagrodach Do dyskusji i prezentowania własnych kart założę oddzielny temat.PS. Od was zależy, czy chcecie przed etapem wystawiania ocen poddać kartę pod dyskusję. Jeśli zamieścicie kartę na kilka dni przed etapem oceniania, musicie liczyć się z tym, że ktoś ją skomentuje. Jeśli ktoś znajdzie w niej błąd, nie będzie już mozliwości poprawienia jej - będzie oceniana w takiej formie, w jakiej została zgłoszona!PSII. Dodatkow ainformacja dotycząca zasad głosowania. Uczestnicy konkursu, którzy wystawiają własne karty w danym miesiącu, głosują tylko na 4 karty. Domyślnie pierwsze mniejsce dostaje ich własna karta. Chodzi o to, aby uczestnicy chętniej głosowali. W przypadku gdyby nie można było głosować na własną kartę, głosowanie byłoby dla niej niekorzystne, a gdyby zasady głosowania nie były w żaden sposób określone, to niektórym mogłoby być głupio głosować na własną kartę jako tą najlepszą mimo iż obok są ewidentnie lepsze.1. Wszystkie karty zamiast trafiać na forum trafiają do mnie i wystawiam je 11 dnia miesiąca2. Jak nie chcesz aby Twoja karta została rozpoznana i oceniana była anonimowo to wykonaj ja możliwie zgodnie ze standardami DT, unikając charakterystycznych dla siebie błędów i odchyleń z poprzednich edycji.3. Głosowanie przebiega na tej samej zasadzie co wystawianie kart - głosy publikuję ostatniego dnia miesiąca.4. Głosować mogą:-autorzy kart, biorący udział w konursie-osoby, które mają powyżej 50 postów na forum-osoby, które do 11 dnia danego miesiąca (dnia rozpoczęcia głosowania) napisały na forum co najmniej 5 postów w konkretnym temacie związanym z DT (odpada dyskusja o Allegro i takie tam opowieści o niczym) - chcesz głosować udzielaj się też w inny sposób (licząc od 11 dnia miesiąca poprzedniego)-osoby, które chociaż raz brały udział w dowolnym turnieju organizowanym poprzez forum