Maja 07, 2024, 01:56:29 pm

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Lapson

Strony: 1 ... 29 30 [31]
451
Karty / Odp: Shore Leave
« dnia: Czerwca 03, 2008, 11:52:01 am »
A jak sądzicie, można zagrać Urlop na przeciwnika i przerwać walkę??

452
Karty / Odp: Nietoperz / Nietoperze
« dnia: Czerwca 02, 2008, 03:21:22 pm »
Można zagrać Po namyśle w walce z nietoperzem??

453
Kombinacje kart / Odp: Koordynator walki + Kurator Vs Autokill
« dnia: Maja 30, 2008, 03:12:55 pm »
Jeżeli kurator jest ranny i jest mu zadawana śmiertelna rana (wojownik automatycznie zabija) można się obronić przed śmiercią?? Ogólnie zabijanie automatyczne to wtedy dalej jedna rana czy dwie jednocześnie??


454
Kombinacje kart / Odp: Metropolitan Prophet + Czaszka Krynstona
« dnia: Maja 30, 2008, 01:34:24 pm »
Ale jaki ma sens wtedy Prorok?? Sądzę że będąc wyznawcą wszystkich apostołów powinno się traktować tak jakby był wypisane na nim kolejno : Wyznawca Algerotha. Wyznawca Ilian... - on jest jednym wyznawcą każdego apostoła. Z czaszką powinno się za niego zyskiwać 4 pkt więcej.

455
Klub Arkadin / Odp: Konkurs - maj - [Dyskusje]
« dnia: Maja 13, 2008, 02:56:01 pm »
Witam:

1. Siewca Śmierci - całkiem niezła karta (kolejna śmiertelna rana - trochę jak motyw z luterańskim wiernym). Przyznam że wykonanie naprawdę świetne. Może parametry odrobinę za dobre ale to wyznawca demnogonisa więc ok.

2. KRAYST - wreszcie ktoś normalny do innego apostoła. Fajna koncepcja do treści fabularnej. Niezłe parametry itd.

3. Porażenie mocą - nawet niezły pomysł - coś jak moce ki - tyle że proponowałbym by było darem innego apostoła np Muawijhe - bo Algeroth ma już wszystkiego za dużo.

4. Teleportacja - niezła mroczna harmonia, wreszcie coś się rusza z placówką :)

5. NARD-AD-GAD - bohater do Plemiennych :P trochę zbyt zamotany tekst i za dużo ograniczeń jak na tą organizację.

6. Cyberhacker Ace Logan -  Karta niezła do tali gdzie wojownicy się combują np na komendanta :P

7. Forteca - pomysł za Dark Edena - ciekawa rzecz tyle że trza by się zastanowić czy grywalna

8. Phaser - niezbyt grywalna karta - umocnienia i tak można odrzucać w banalny sposób...

9. Grzech chciwości - ogólnie niezły pomysł musiał bym się mu bliżej przyjrzeć ale aktualnie nie mam zbyt dużo czasu ;/ sorry

Odnośnie mojej karty: Tak chciałem by działała na wszystkich wyznawców (nie tylko jednego gracza). Nie grałem nigdy z wami więc nie wiem co jest dla was przesadzone - co do wystawiania sam sądzę że ta karta jest słaba i można by ją dołączać za 2 akcje a koszty obniżyć nawet do 4 Pa i 2 za neferyte. Co do wykonania mam bardzo duży problem ze znalezieniem dobrej rozdzielczości rysunków, a o czcionce wtedy nie wiedziałem. Karta ta miała być ogólnym wstępem do innych mocy apostołów - bo zależy mi by nie tylko Algeroth był grywalny lecz wreszcie inni - dlatego postaram sie do nich zrobić znacznie lepsze moce. Ponadto mam pytanie jak się odnosić do kart z innych zagranicznych dodatków jak np Heresy?? Bo widzę że rysunki są z  nich zapożyczone. Na swoje usprawiedliwienie mam to że jestem w trakcie matur.

456
Klub Arkadin / Konkurs - maj
« dnia: Kwietnia 23, 2008, 11:46:06 am »
Karta daje tylko wyznawcą Algerotha więc nie działa z koordynatorem walki, co do odrzucania przez D-patem itp to wcale nie musi być sprzeczne w końcu Algeroth ma sprzęt wysokiej techniki (nie psujący się jak np uszkodzenie) a nie niezniszczalny.
Sądzę że karta nie jest przesadzona, to tylko specjal i łatwo go zrzucić, trudno cofnąć do gry - ewentualnie można tylko jedną w tali ale myślę że nie ma sensu.

457
Klub Arkadin / Konkurs - maj
« dnia: Kwietnia 22, 2008, 10:36:13 pm »
To fakt z tym odrzucaniem, tez sie zastanawiałem ale to bym musiał ogólnie posprawdzać kilka kart jeszcze by nie było problemów a co do obrazka ciężko znaleźć lepszą rozdzielczość... przynajmniej ja nie mogę ;/ .

458
Klub Arkadin / Odp: Konkurs - maj
« dnia: Kwietnia 22, 2008, 09:48:30 pm »


Każdy apostoł samą swoją obecnością w układzie słonecznym napawa swych wyznawców mocą (tzn że nawet nie musi być w grze by na nich oddziaływać). Ponadto sadze że ogólnie apostołowie dają za mało dla swych wyznawców (tylko dla nich) dlatego w planach były by jeszcze potęgi innych apostołów.

Ewentualnie można wprowadzić że Algeroth musi być w grze by karta działała.

Proszę o wszelkie oceny i poprawki do tej karty  Uśmiech

Strony: 1 ... 29 30 [31]