Witam:
1. Siewca Śmierci - całkiem niezła karta (kolejna śmiertelna rana - trochę jak motyw z luterańskim wiernym). Przyznam że wykonanie naprawdę świetne. Może parametry odrobinę za dobre ale to wyznawca demnogonisa więc ok.
2. KRAYST - wreszcie ktoś normalny do innego apostoła. Fajna koncepcja do treści fabularnej. Niezłe parametry itd.
3. Porażenie mocą - nawet niezły pomysł - coś jak moce ki - tyle że proponowałbym by było darem innego apostoła np Muawijhe - bo Algeroth ma już wszystkiego za dużo.
4. Teleportacja - niezła mroczna harmonia, wreszcie coś się rusza z placówką
5. NARD-AD-GAD - bohater do Plemiennych
trochę zbyt zamotany tekst i za dużo ograniczeń jak na tą organizację.
6. Cyberhacker Ace Logan - Karta niezła do tali gdzie wojownicy się combują np na komendanta
7. Forteca - pomysł za Dark Edena - ciekawa rzecz tyle że trza by się zastanowić czy grywalna
8. Phaser - niezbyt grywalna karta - umocnienia i tak można odrzucać w banalny sposób...
9. Grzech chciwości - ogólnie niezły pomysł musiał bym się mu bliżej przyjrzeć ale aktualnie nie mam zbyt dużo czasu ;/ sorry
Odnośnie mojej karty: Tak chciałem by działała na wszystkich wyznawców (nie tylko jednego gracza). Nie grałem nigdy z wami więc nie wiem co jest dla was przesadzone - co do wystawiania sam sądzę że ta karta jest słaba i można by ją dołączać za 2 akcje a koszty obniżyć nawet do 4 Pa i 2 za neferyte. Co do wykonania mam bardzo duży problem ze znalezieniem dobrej rozdzielczości rysunków, a o czcionce wtedy nie wiedziałem. Karta ta miała być ogólnym wstępem do innych mocy apostołów - bo zależy mi by nie tylko Algeroth był grywalny lecz wreszcie inni - dlatego postaram sie do nich zrobić znacznie lepsze moce. Ponadto mam pytanie jak się odnosić do kart z innych zagranicznych dodatków jak np Heresy?? Bo widzę że rysunki są z nich zapożyczone. Na swoje usprawiedliwienie mam to że jestem w trakcie matur.