Nie ma chyba sensu mnożyć dodatkowych zasad - rozegranie TW i CW będzie zależeć od tego, jak rozwinie się sytuacja z turniejem głównym. Nie mamy po co losować jakiś grup itp. bo okaże się, że turniej kończy się po północy i część "umówionych" graczy już przebiera nogami, żeby sobie jechać. Dla CW proponuję 6 graczy (każdy reprezentujący inną frakcję) i 50 pkt., dla TW - 4 graczy z różnymi frakcjami i 40 pkt lub 6 graczy (4 różne frakcje + 2 dodatkowych graczy z dowolnymi plemionami) i 50 pkt. Wszystko jest jednak kwestią do ustalenia w myśl chęci i możliwości graczy - na razie ustalmy po prostu, kto będzie czym grał, żeby się nie okazało, że wszyscy grają Mishimą i Luterkami...
No chyba że umawiamy się "na sztywno" i kto się zadeklaruje, to zagra, choćby gry dodatkowe zaczynały się o 3-ciej nad ranem... W takim wypadku skład poszczególnych gier możemy ustalić jeszcze przed turniejem.