Maja 10, 2024, 08:51:02 am

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Diablerist

Strony: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 100
1411
Zasady ogólne / faza modyfikacji
« dnia: Maja 23, 2006, 02:02:55 pm »
Podczas walki tylko dowolnym momencie fazy modyfikacji aż do jej zakończenia. Ewentualne rany zadawane są później. Poza tym można się modyfikować poza walką np. kiedy wiesz, że zagrasz Strumień Kwasu itp.

Mam nadzieję, że pstalker zrobi własne MOACB i będzie na tyle dobre, że znaczna większość je przyjmie. Ewentualnie wspólnymi siłami wprowadzimy poprawki.

1412
Karty / Różnice ENG a PL - INKWIZYCJA
« dnia: Maja 23, 2006, 01:31:02 pm »
Zauważyliśmy, bo już o tym pisałeś w innym temacie ;)

1413
Zasady ogólne / faza modyfikacji
« dnia: Maja 23, 2006, 01:29:38 pm »
Atakuje z WW=27, a jak zrani to walka się kończy. Jeśli nie zrani (taaa...) to broni się z P=O, bo już chyba ustaliliśmy, że 2-ie fazy modyfikacji to idiotyzm. Jeśli korzystać z wypocin Wintera to broni się z P=27 - bezsens :roll:

1414
Karty / Doktor Diana
« dnia: Maja 23, 2006, 12:51:12 pm »
Cytat: "koszal"
Dajmy Nekromagusowi dotkniętego światłem. Będzie wspomagał żołnierzy zagłady?
Sztukę traktowałbym zgodnie z zapisem na kartach sztuki.


Właśnie w ten sposób wychodzą kolejne bezsensy.

Co do Sztuki też mam to samo zdanie co koszal. I tak zostaje wiele czarów, które z powodzeniem mogą używać Legioniści na korzyść swoją i przyjaciół. Lepiej stosować się do tego co jest na karcie - jeśli jest na niej ograniczenie tylko dla Żołnierzy Zagłady to tylko dla nich można zaklęcie zastosować.

1415
Karty / Odp: Sojusz Legionu
« dnia: Maja 23, 2006, 12:46:29 pm »
No to ktoś cię robił w ch... konia :lol:  A że na żadną kartę MH nie trzeba poświęcać PA na dodanie to już inna sprawa. Chociaż może autorzy patrzyli w przyszłość.
W sumie taki Billy może otrzymać Dar Apostoła za 5PA - może o to chodzi.

1416
Karty / Odp: Training
« dnia: Maja 23, 2006, 12:37:24 pm »
Ja tam dalej uważam, że Wojownicy na Treningu chronią Gracza. A co do radzenia sobie z Grinderem to jeśli przeciwnik nie ma przynajmniej 2-3 Zakłóceń w ręce w turze, podczas której wykonujemy rzeźnię Grinderem (Inicjatywa -> wystawienie Grindera -> Training -> 2 Ataki po 4) to niby czym go zatrzyma? Wiem, że w kolejnej turze może Grindera zabić, Przenieść itd. itp. tylko że kolejna tura już nie nadejdzie.

Jeszcze co do Treningu to gdyby Wojownicy nie chronili Gracza to na karcie powinno to pisać tak jak na Zaginionym itp.

Możesz zacytować jakieś źródło skąd jest zasada, że jeśli żaden wojownik nie może zostać zaatakowany to nie chroni Gracza?

1417
Klub Arkadin / Grinder to the Lions!!
« dnia: Maja 23, 2006, 09:15:36 am »
Dokładnie, głównie dlatego, że na Sztukę nie rzucisz Zakłóceń Łączności. Osobiście nie lubię grać Bractwem, ale dla zwycięstwa robi się wszystko.

1418
Karty / Odp: Training
« dnia: Maja 22, 2006, 11:44:54 pm »
No to robię deck 3x Grinder + 5x Training i jestem niepokonany. Przy dobrych wiatrach zwycięstwo w drugiej turze. Do tego zestaw Zakłócaczy, parę Inicjatyw bądź Zapach Wojny.

No nie mam racji może? :/  

Jak dla mnie skoro nie ma tam zapisu o nie-chronieniu Gracza to nic takiego się nie dzieje. W końcu Wojownicy nadal są w grze i mają na nią wpływ.

1419
Karty / Training
« dnia: Maja 22, 2006, 11:17:57 pm »
Czy ty pstalker przypadkiem nie nadinterpretujesz tej karty? Wydaję mi się, że uważasz iż rzucenie tej karty na Szwadron/Kohortę przeciwnika sprawia też, że nie chronią oni Gracza przed Atakiem. Jak na mój gust to byłoby zbyt przegięte, a karta nie jest nawet zrestrictowana.

No chyba że sobie to wszystko ubzdurałem...

1420
Karty / Szczęście wojownika
« dnia: Maja 22, 2006, 09:09:38 pm »
Ja myślę, że nawet gdyby działało tak jak pisze Winter to wcale nie byłoby jakąś megakartą. Co z tego, że możemy mieć tyle kart w ręce skoro, żeby je kisić trzeba się ograniczać w zagrywaniu kart. Wygrywa się raczej przez dynamikę, a nie przez zbieranie 5 Zakłóceń i 5 Skradzionych w ręce.

1421
Zasady ogólne / Odp: Placówka
« dnia: Maja 22, 2006, 12:59:05 pm »
koszal, tylko że wtedy będzie taka sama sytuacja jak ze zsyłaniem do Placówki wojownika niewalczącego i Plemienni sobie nie powalczą. A nie oszukujmy się - jak ktoś gra Plemiennymi to zazwyczaj nie pcha do takiej Talii Legionistów i Żołnierzy Zagłady, bo raczej nie ma na nich miejsca.

I wynika pytanie - Co w takim razie dzieje się jeśli zagramy na jedynego wojownika w Placówce Zaginionego, Pojmanego lub Błąd? Czy Gracz kontrolujący go musi przenieść do Placówki kolejnego Wojownika czy nie? Ale to wszystko pokręcone... :/

1422
Tablica / Download
« dnia: Maja 22, 2006, 12:29:03 pm »
Wkrótce zamieszczę zdjęcia z mojego aparatu i K-fuckera. Zdaje się, że najpierw muszę je przesłać pstalkerowi albo Nicodemusowi.

1423
Karty / PANIC BUTTON
« dnia: Maja 22, 2006, 12:26:01 am »
Z tego samego Szwadronu/Kohorty, w którym jest wojownik używający Buttona.

1424
Propozycje, sugestie, błędy / Rangi
« dnia: Maja 21, 2006, 09:13:03 pm »
Rang raczej nie da się wyłączyć dla pojedynczych user'ów. Poza tym są na okres próbny i ostatecznie mogą się nie przyjąć. Znowu banowanie po jednym ostrzeżeniu to lekka przesada - jakiś tam system ostrzeżeń istnieje i nie ma potrzeby go zmieniać.

Na razie stosuję edycję postów na czerwono, gdzie daję wskazówki co do użytkowania forum. Są to JEDYNIE wskazówki, a nie ostrzeżenia, więc proszę się nie obrażać i zwyczajnie się do nich zastosować   ;)

1425
Turnieje/rozgrywki / Odp: Kiedy jakis turniej?
« dnia: Maja 21, 2006, 10:19:01 am »
Ja przybędę na wszystko i wszędzie. Z Jelenią Górą na razie nie wiadomo czy coś się uda, w planie jest tylko 1-dniowy Konwent. Natomiast Fungus mi mówił, że we Wrocławiu są jakieś  Dni Fantastyki - 1 lipca chyba. Możnaby tam coś zorganizować. http://www.dnifantastyki.pl/

Strony: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 100