Zasady obowiązujące na turnieju w Raciborzu:
1.Wszystkie ograniczenia kart z oficjalnych zasad obowiązują!
2.Gramy każdą grę do 40 PZ - mamy sporo czasu więć będziemy grali dłużej
3.Obowiązują zasady Sierżantów i zasady opcjonalne dotyczące pojazdów (Jeżeli pojazdo zostanie zniszczony, wojownik wewnątrz jest ranny i zasada zmuszająca do opuszczenia pojazdu po zmuszeniu do ukrycia się)
4.Wszystkie rozwiązania problemów jakie rozwiązaliśmy na tym forum (i poprzednim) obowiązują.
5.Wprowadzam zasadę własą - już o niej mówiłem i wiadomo po co ona jest - jak się komuś nie podoba to ktoś ma problem
Nie jedziemy na turniej z myślą o przeginaniu, tylko żeby sobie pograć - bardziej czy mniej "po chamsku" ale zawsze w pewnych granicach
Czyli: Wszyscy wojownicy, którzy mają zdolność do zabezpieczania wszelakiego typu innych wojowników przed atakiem, tracą taką zdolność, w momencie kiedy nie moga być w
ŻADEN sposób zaatakowani (Apokalipta za murem nie broni nikogo przed atakiem, Kawaleryjski zwiadowca będący Patriarchą też nie broni już innych itp.).
6.Nie przenosimy zdolności - czyli gramy tak jak na kartach pisze - tutaj jest to wbrew zasadom oficjalnym, ale tak chcieli użytkownicy forum
7.Obowiązują erraty z oficjalnej wersji (ENG), wnajbliższym czasie dołączę ERRATĘ do base set - nie powinna być specjalnie rozbudowana.
8.Jeżeli o czymś zapomniałem, a ustalaliśmy to wcześniej jako wersję dla nas oficjalną - zasady te obowiązują.
Jak komuś coś się niepodoba, lub coś jest niejasne - pisać szybko bo mamy jeszcze czas i można coś uściślić lub poprawić/zmienić.
W każdym razie życzę wielu pomysłów na talie oparet na 100% legalnych pomysłach