Proponuję odnieść się do wersji angielskiej:
Phantasm
Art
Brotherhood
U
ART OF KINETICS. PERSONAL COMBAT SPELL. The caster appears like any
Brotherhood member in play (for 4 D), any Doomtrooper in play (for 6 D),
or any Dark Legion warrior in play (for 10 D). The caster uses the
F, S, A and V of the original.
Zdanie nr1 - podaje koszt udawania innego wojownika.
Zdanie nr2 - podaje na czym udawanie polega
Nie ma miejsca na zdolności. Wyglądanie jak Toshiro nie gwarantuje jego szybkości
Temat Złudzenia niestety chyba nie został wyczerpany... Osobiście uważam, że Złudzenie powinno kopiować tylko i wyłącznie cechy bazowe, mimo, że nic na ten temat nie pisze, ale...
Jesli kopiuje niebazowe - co wtedy? Kopiuję powiedzmy Klaudiusza z Czyścicielem i mam wtedy S=12, ale nie zabijam od razu bo skopiowałem tylko współczynniki, a nie zasady dodatkowe kart dołączonych. Żeby zabijać automatycznie muszę dodać sobie Czyściciel i wtedy mam S=17? Korzystam z dwóch takich samych ekwipunków mając tylko jeden? Żeby uniknąć nieporozumień i dalszych pytań proponuję kopiowanie tylko bazowych cech, które potem są modyfikowane przez nasz ekwipunek i inne takie. Co więcej - co się dzieje, jeśli podczas fazy modyfikacji rzucę złudzenie na np 19stego radnego?
Walka już być przerwana nie może, ale nie mam cech
Co wtedy? Nikt mi nic zrobić nie może, bo nikt nie znam mojego P
Powraca też problem fazy modyfikacji podczas walki z graczem. Tutaj chciałbym tylko przypomnieć, że fazy tej być po prostu nie może, bo jak mówią zasady, jeśli walka nie zostanie przerwana kończy się automatycznym sukcesem - to tak na wypadek gdyby ktoś chciał wsiąść w t32 i wjechać ze złudzeniem (np na Spirit of Nathaniel) i samodoskonaleniem na gracza -> 60 PZ