Maja 13, 2024, 11:38:24 am

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - pretorianstalker

Strony: 1 ... 346 347 [348] 349 350 ... 364
5206
Karty / Odp: bunt
« dnia: Czerwca 13, 2006, 10:55:50 pm »
Karta Buntu opisuje tutaj dokładną sytuację od początku do końca i nie ma tu raczej walki :) W świetle zasad to chyba wygląda tak: zagraj na wojownika i zyskaj połowę jego W.

5207
Ziemia Niczyja / Allegro :)
« dnia: Czerwca 13, 2006, 09:02:46 pm »
PS - nie mam nic do kart, które wymyślił Winter ;) Po prostu czasem ich zestawienia mnie rażą - tyle na ten temat.

5208
Ziemia Niczyja / Allegro :)
« dnia: Czerwca 13, 2006, 08:58:18 pm »
A ja nie mam pojęcia o czym wy wogóle mówicie?? Dlaczego ciągle mam wrażenie, ze nikt nie czyta tego co pisze.
Krytykuję - podać przykład gdzie. Napisałem, ze to talia nieprzeznaczona do gry for fun, a tylko coś co ma za zadania wygrywać turnieje. (tunieje bez zasad turniejowych ;) )
Nie wiem czy wiecie, ale mam wszystkie karty w wersji PL i moge z kart z allegro śmiało złożyć coś innego niż zestawienie podane na allegro. Po prostu brakuje mi paru kart z tej listy do 5 sztuk - dziwne, ze chce to kupić?? Szukam kilku egzemplarzy, a tu się na allegro pojawiły w zestawie, który gwarantuje mi zwrot pewnej kwoty po wystawieniu tego co już mam do 5 sztuk. Conajmniej dziwne są dwa powyższe posty jeśli nie głupie.
Jak się nie podoba to możesz wycofać moją ofertę i zjeść te swoje karty bo za 550zł to nikt nigdy na allegro PL nie sprzedał, a ta kolekcja zbytnio imponująca nie jest w porównaniu do tego co już widziałem.

Z kim ja tu pracuje :/
Dziwne...

5209
Ziemia Niczyja / Allegro :)
« dnia: Czerwca 13, 2006, 06:56:35 pm »
Tu nie chodzi o skreślanie talii za dobre karty (zobacz opis mojej turniejowej talii - ma podobną budowę ale jest zgodna z zasadami obowiązującymi od samego początku DT, ktore zmianie nie uległy nigdy :) ), tylko o to, że taka talia to zero gry dla zabawy... a jak spotkają się trzy takie same decki to już wogóle zero radochy... Kto pierwszy wyrzuci karty przeciwnika wygrywa!
Ja tylko chciałem zaznaczyć, ze talie takie nie są dobre żeby zobaczyć to co w DT jest najlepsze - walka. To wszystko na ten temat. Talii nie skreślam i nie mówię, ze nie można grać na swoje zasady, ważne żeby była zabawa. Jak kogos bawi wyści do pierwszego powiewu wątpliwości no to czemu nie? :)

5210
Ziemia Niczyja / Allegro :)
« dnia: Czerwca 13, 2006, 05:52:09 pm »
Nie wiem jak to świadczy o mnie, bo odczytałem to jakbyś uznał, ze świadczy to źle, a ja powiem tylko tyle, że oznacza to po prostu, że wiem co mówię, a grono, w którym grasz niewiele wie o prawdziwych bitwach w DT, a skupia się na odrzucaniu kart z ręki. Moim zdaniem taka gra dla zabawy nadaje się żeby ją o kant dupy rozbić (jak napisał jakiś forumowicz ;) )
Prawdziwa zabawa to walka wojowników z dużymi cechami. Odrzucanie karty z ręki to gra o zwycięstwo. Jak dalej uważasz, ze się mylę to świadczy tylko o Tobie ;)
Ale proszę o jakieś argumenty, ze się mylę.
Nie czuj się atakowany, bo nikt Cię nie atakuje, ale jestesmy na forum i każdy ma swoje zdanie, które może wyraźić. Nie ma sensu sugerować, że czyjeś słowa źle o nim świadczą o ile nie ma się żadnych argumentów aby takie stanowisko poprzeć.

Padło hasło: talia ta jest talią stworzoną do odnoszenia zwycięstw, a nie dla zabawy - jeżeli masz jakieś argumenty, że jest inaczej, to proszę o podanie. Argument typu - gram z podobnymi taliami nie podlega dyskusji - nie wiem z czym i z kim grasz i nie mogę podważyć, ze jest to dla Ciebie dobra zabawa. Opierając się na moim doświadczeniu stwierdzam, ze dla mnie o niebo lepszą zabawą jest walka w DT, a nie uniemożliwianie przeciwnikowi gry.

5211
Karty / Herold dnia sądu
« dnia: Czerwca 13, 2006, 05:41:29 pm »
Herold chroni rękę/talię/wyznawców Muawijhe/karty dołączone do gracza, ale nie do gry!
Czyli - jeżeli pisze jak w przypadku Untouchable - dołącz do gracza, to karta jest chroniona Heroldem (inna sprawa, że ona sama się przed sztuką chroni), a np już karta Podział obowiązków - dołączana do gry, można ją zdjąć Equilibrium.

5212
Ziemia Niczyja / Allegro :)
« dnia: Czerwca 13, 2006, 05:32:51 pm »
Cytuj
Talia ta nie jest stworzona typowo do turniejow lecz dla zabawy i grania dla przyjemnosci miedzy znajomymi a nie tak jak widz emiedzy Wami wylacznie do zwyciestw.


Talia ta jest typowym przykładem talii nastawionej na zwycięstwo i zero zabawy  :mrgreen: Przyjemność można czerpać tylko z samego zwycięstwa, a nie z rozgrywki :) Jak się mylę to mnie poprawcie.

5213
Turnieje/rozgrywki / Zasady turniejowe
« dnia: Czerwca 13, 2006, 05:26:49 pm »
Pewne karty są zbyt mocne i dają ogromną przewagę. Jeżeli nie cchemy mieć takich samych talii na turnieju to część kart musi być zabroniona.
Nikt nie zakazuje jednak nimi grać w domu ze znajomymi.
Oficjalne zasady turniejowe wydają mi się dość dobrze przemyślane, więc zmieniać ich nie ma sensu. Jak ktoś inny zorganizuje turniej, to niech wymyśla swoje zasady jak ma takie życzenie - jednak niech wszystkich powiadomi jakie zasady obowiązują zanim ten sie zacznie ;)

Jak może widać wyraźnie, nikt nie zakazuje grania wojownikami itp, bo przecież o to tutaj chodzi - ogranicza się głównie karty, które wojowników się pozbywają poza walką i karty, ktore w inny sposób rozgrywkę na swój sposób psują :mrgreen:
Kritana w połączeniu z Kulą to fajny pomysł, ale jak już zauważono ryzykowny. Podobnie jest z Biogigantem - niby fajne cechy, ale fajnie dostać za niego 40 czy 60 ptk :)

Co do promo - nie ma chyba karcianki, gdzie promo są dozwolone na turniejach - promo, to promo i wychodzą po to aby cieszyć oko i ładnie wyglądać. Czasem można nimi opgrać w domu.

5214
Karty / Secret
« dnia: Czerwca 12, 2006, 11:07:38 pm »
Musisz móc normalnie zagrać karty i zagrywasz w dowolnej kolejności.
Te, których nie możesz zagrać są anihilowane.

5215
Klub Arkadin / Odp: Zasady alternatywne
« dnia: Czerwca 12, 2006, 08:59:21 pm »
A i tak legion ma przesrane :P

5216
Ziemia Niczyja / Allegro :)
« dnia: Czerwca 12, 2006, 12:02:58 pm »
Zasady turniejowe banują połowę tej talii :) Nie jest więc ona mocna tylko po prostu nelegalna. Moja turniejowa talia jest sporo mocniejsza, szybsza i duuuużo legalniejsza  :mrgreen:

5217
Karty / Odp: Obóz Pracy
« dnia: Czerwca 11, 2006, 08:18:54 pm »
W sumie to karty te są ciągle w grze więc spełaniają wymagania do bycia przegrupowanymi.

5218
Zasady ogólne / Odp: Podliczanie parametrów, PZ
« dnia: Czerwca 11, 2006, 08:18:03 pm »
W wersji PL miałby on same 14 :) Bo Element działa u nas na modyfikowane. W wersji ENG obydwie karty działają na niemodyfikowane, a więc po zmodyfikowaniu jedną kartą druga już wiele nie pomoże... :/
Trzebaby się zastanowić nad tym co ma pierszeństwo. Utwardzona skóra to mnożenie, ale czym jest działanie elementu?
Można tez uznać, że na początek element powoduje, że ma on same 11, po czym skóra podwaja bazowe 7P i mamy mimo wszystko 14... tak czy siak jest to dziwne :)

Ciekaqwym rozwiązaniem w przypadku elementu jest też wersja Vince'a:
11/11/22/11 :) Skąd to się bierze??
Element ma na tyle sprytny zapis (chyba nic innego nie ma takiego zapisu), ze można się pokusić o dość dziwną interpretację.
Statystyki bazowe po jego dołączeniu są teraz równe najwyższej z tych czterech. Vince z Elementem ma więc nowe bazowe cechy - każda po 11. Po dodaniu CAP np, ma już -/22/22/22, a po dodaniu Skóry: -/22/22/44/22 :D

Co wy na to?

5219
Kombinacje kart / Mroczna Kohorta i Prorok z Metropolii
« dnia: Czerwca 11, 2006, 08:10:42 pm »
Musisz mieć wyznawcę każdego z apostołów w innej osobie wojownika :)

5220
Kombinacje kart / Zmiana Celu
« dnia: Czerwca 11, 2006, 08:09:41 pm »
Heh... Zmiana celu to gówniana karta :) Mówi tak człowiek, który ją wymyślił, więc coś w tym musi być.
Generalnie miało to działać jak Skradzione papiery na sztukę, ale niestety jest to niemożliwe z kilku powodów - najważniejszy to ten, że nie zmieniamy rzucającego, a tylko cel.
Tutaj trzeba się zastanowić czym jest cel.
Dla kart odrzucających karty z reki, jest to ręka - można zmienić (lub nie) na inną rękę.
Dla Osobistych nojowych - generalnie nie ma innego celu niż pierwotny, chyba, że rzucający traktuje osobiste jako zwykłe bojowe. Wtedy może on rzucić te czary na dowolnego walczącego. Zanim rzucimy zmianę celu gracz musi opłacić czar. Nie ma więc problemu powiedzmy z Błyskawicą - gracz płaci i się okazuje, że czar rzucił na naszego wojownika ( o ile to legalny cel). Nasz wojownik dostaje bonus do S i tyle. Ale co z transmutacją?? :) Problem też jest z Potężnym wpływem. Ile rzeczy wybiera rzucający czar, a ile rzucający Zmianę celu?
W sumie, możnaby ustalić, że w przypadku czarów, gdzie poza celem mamy właśnie taki bliżej nieokreślony wybór różnych opcji, opcje wybiera rzucający Zmianę celu.
Z drugiej jednak strony celem w każdym przypadku jestjedynie wojownik.
Czekam na opinie innych.

Strony: 1 ... 346 347 [348] 349 350 ... 364