Forum Doom Trooper

Forum ogólne => Klub Arkadin => SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH => Wątek zaczęty przez: Kapitan Shinobi w Stycznia 23, 2019, 12:23:43 am

Tytuł: Pustkowie Strefa Walki
Wiadomość wysłana przez: Kapitan Shinobi w Stycznia 23, 2019, 12:23:43 am
PUSTKOWIE
Strefa Walki   Ogólna
 -3
 -3
 -3
+3
Ogólna Strefa Walki. Możesz ją dołączyć do dowolnego obszaru innego gracza. Jeśli wojownik z tego obszaru się broni, MUSI bronić się z tej Strefy Walki (jego wola nie ma znaczenia, podobnież fakt posiadania dowolnych innych Stref Walki na tym obszarze). Jeżeli obrońca tej Strefy zostanie zraniony, ginie automatycznie.
Na jednym obszarze może być tylko jedno PUSTKOWIE.

PS
nie wiem co z Teleportacją Mocą Ki, ale chyba powinna to przebijać, jak myślicie?
Tytuł: Odp: Pustkowie Strefa Walki
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Stycznia 23, 2019, 01:11:43 am
Teleportacja nie miałaby tu znaczenia bo wiąże się ona z "wolą". Sam pomysł nawet, nawet, ale chyba bym nieco pozmieniał. Statystyki - zrobiłbym różne opcje dla WW i S. Ale dodawanie przeciwnikowi ok... :)
Tytuł: Odp: Pustkowie Strefa Walki
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Stycznia 23, 2019, 09:39:24 am
A ja jestem na nie. Strefy są i tak rzadko widoczne a tu ich dodatkowe osłabienie.
Tytuł: Odp: Pustkowie Strefa Walki
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Stycznia 23, 2019, 06:20:25 pm
Strefom już nic nie pomoże. Poza statystykami każda strefa powinna mieć jakąś zdolność niezwiązaną z walką, albo ewentualnie jakąś sensowną zdolność związaną z walką - jak Pustynia. Mogłyby dawać jakieś bonusy do PA czy akcji... Grywalne są praktycznie tylko takie - patrz Linia McCraiga.
Tytuł: Odp: Pustkowie Strefa Walki
Wiadomość wysłana przez: Kapitan Shinobi w Stycznia 23, 2019, 08:52:03 pm
Nie do końca się zgodzę że to osłabienie Stref Walki.
Taka Linia McCraiga nadal pozwala na darmowych Saperów, a też nikt jej do niczego innego nie używa.

Poza tym to byłaby "woda na młyn" dla talii do "samogwałtu" na Zrównać to z Ziemią. Wreszcie można by nie niszczyć własnych stref walki, tylko "cudze".

EDIT
Statystyki - zrobiłbym różne opcje dla WW i S. Ale dodawanie przeciwnikowi ok... :)
 

Właśnie - a dlaczego różne? Gdyby zmniejszyć WW kosztem S lub odwrotnie, to karta byłaby mniej uniwersalna. Duży ujemny mod. S promuje strzelców z Capitolu i Grizzlich, a duży ujemny mod. WW Mishimę "tośkową" i Cybery na Cyrylach Dentach.
Specjalnie dałem równe, więc każde siły mogą Pustkowie wykorzystać. Obojętnie czym atakujemy i na co, jesteśmy w równym stopniu zabezpieczani.

Co do jednego trzeba się zgodzić - 3/4 stref nie ma fajnych zdolności. W zasadzie jedyne na co wysilili się twórcy to kopiowanie modów typu ktoś tam ma dodatkowe +3/+4/+5 w obronie.

PS Muszę pogrzebać w moich "Archiwach Bractwa", bo kojarzy mi się, że coś tam kiedyś "wyplułem" z akcjami, punktami akcji itp.

EDIT
A ja jestem na nie. Strefy są i tak rzadko widoczne a tu ich dodatkowe osłabienie.
Pytanko - jesteś na nie tylko z tego tytułu, że Strefy są słabe -
Co do samej karty (przy założeniu że Strefy byłyby lepsze, przynajmniej niektóre):
sama z siebie karta w porządku? Chodzi mi w szczególności o takie "podstawy"
czy nie powoduje errorów w grze
czy opis jest jasny i zrozumiały
czy nie jest "game brejkerem"
czy określone modyfikatory nie są za niskie/wysokie?