Rzuciłem okiem, ale na razie nie znalazłem - pamięta ktoś gdzie to było może? Był dokładnie przykład o zagrywaniu Inspiracji podczas walki i dodawaniu ekwipunku.
No ale tak generalnie to w czym problem? Chodzi o to, że ostatnia akcja musi być akcją ataku i potem nie możesz wykonać już żadnych innych akcji tylko ataki? Jeśli o to chodzi, bo tak zakładam, to się zgadza, ale dotyczy to tylko standardowych akcji jakie masz w turze - 3 podstawowe plus ewentualnie dodatkowe z Zakonu i tak dalej. Zasady poszczególnych kart są ważniejsze niż zasady instrukcji. W momencie kiedy zagrywasz Inspirację masz możliwość wykonania 3 akcji nie będących akcjami ataku zgodnie z zapisem na karcie. Jeśli miałoby być inaczej to równie dobrze można powiedzieć, że wszystkie karty, które pozwalają obejść standardowe zasady (np. jeden atak w turze) w ogóle nie działają. Zapis karty zawsze jest ważniejszy niż zapis w instrukcji.