Forum Doom Trooper

Forum ogólne => Klub Arkadin => SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH => Wątek zaczęty przez: pretorianstalker w Marca 06, 2012, 09:22:14 pm

Tytuł: Headhunter
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Marca 06, 2012, 09:22:14 pm
(http://img853.imageshack.us/img853/3681/headhunter.jpg)
Tytuł: Odp: Headhunter
Wiadomość wysłana przez: Muleq w Marca 06, 2012, 09:32:08 pm
Rzeczywiscie lepszy. Można by dodać, tak jak w poprzednim Łowcy, że również uważany jest za Wilczą kawalerię, tak żeby Wilcza kawaleria też mogła skorzystać z dodatkowego ataku.
Tytuł: Odp: Headhunter
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Marca 06, 2012, 09:36:30 pm
Musiałbym sprawdzić jak to się ma do opisu jednotstki.

Rzuciłem okiem na Headhuntera - nie wiem dokładnie czym jest Wilcza Kawaleria z DT... Headhunter -> Wolfbane -> Clansman, a czym jest konkretnie kawaleria doomtrooperowa to nie wiem...

EDIT: generalnie nie ma co ruszać. Trzebaby dużo zmieniać. Zapis Considered Wolfbane zasadniczo nic nie znaczy w świetle zasad. Nie ma jednostki o tej nazwie - Headhunter jest Wolfbane i jest Clansmanem, ale Wolfbane Light Cavalry nie jest już Wolfbane.
Tytuł: Odp: Headhunter
Wiadomość wysłana przez: Marqwitch w Marca 06, 2012, 10:05:25 pm
WILCZA KAWALERIA to zmotoryzowane jednostki 'Wolfsbane', a Headhunterzy to piechota 'Wolfsbane'... to coś jak ZOMO i ORMO... ;)
Tytuł: Odp: Headhunter
Wiadomość wysłana przez: hutnik w Marca 07, 2012, 11:40:33 am
Super karta, o niebo lepsza niż z Ragnaroka. Generalnie jak się ma kilku Headhunterow na stole to można zrobić lancuszek i wyrznac cale stado wojow w jedna ture (Headhunter atakuje, zabija, inny atakuje zabija itd.)
Tytuł: Odp: Headhunter
Wiadomość wysłana przez: Skoq w Marca 07, 2012, 01:56:22 pm
Tutaj zdecydowanie na TAK ;) Fajne.
Tytuł: Odp: Headhunter
Wiadomość wysłana przez: Marqwitch w Marca 07, 2012, 05:22:43 pm
A ja bym zmienił "Headhunter may use only one such attack action per turn" na "you can't use extra attack action after the extra attack action provided by Headhunter"... bo ścinanie 7 wojowników w ramach jednej akcji ataku (lub po udanej obronie) brzmi zbyt srogo.
Tytuł: Odp: Headhunter
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Marca 07, 2012, 09:14:30 pm
Zdolności moim zdaniem bardzo mocne przy braku ograniczeń. W takiej postaci jestem na NIE. Niedługo się okaże że wszyscy będą grać tymi gośćmi.
Tytuł: Odp: Headhunter
Wiadomość wysłana przez: Muleq w Marca 07, 2012, 10:39:17 pm
Popieram. Trzeba lekko zmienić zdolnosć choć sam pomysł dodatkowego ataku jest bardzo ciekawy.
Tytuł: Odp: Headhunter
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Marca 08, 2012, 11:42:37 am
Koleś zasadniczo ma niewielkie cechy no i jednak musi zabić w walce wręcz. Do tego jeśli ktoś chce taki łańcuszek zrobić to musi mieć ich kilku w grze. Z obozu nie wyjdą. Słabsza zdolność niż zwykłe Przyspieszenie Nomury, nie mówiąc o Przyspieszeniu z Działkiem.
Tytuł: Odp: Headhunter
Wiadomość wysłana przez: Marqwitch w Marca 08, 2012, 11:58:04 am
Zupełnie nie słabsza... Headhunterzy w takiej wersji będą podstawą Imperialu - a niskie cechy to akurat najmniejszy problem tej korporacji, z uwagi na TYRANY BAUHAUSU czy NICOLĘ BRANNAGHAN.
Tytuł: Odp: Headhunter
Wiadomość wysłana przez: Skoq w Marca 08, 2012, 12:18:19 pm
Bez przesady - Saperzy są i tak lepsi ;) Headhunter jest całkiem niezły, ale nie jest przegięty - ma w sobie zaszyty multiatak, ale ograniczony - musi zabić wręcz - gdzie on, a gdzie Przyspieszenie Nomury, Działko, inne multiataki - przy Szefie korporacji ta zdolność wcale nie jest taka mocna.
Tytuł: Odp: Headhunter
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Marca 08, 2012, 12:25:50 pm
Cytuj
Zupełnie nie słabsza

Większej głupoty dawno nie słyszałem.
Przyspieszenie - jeden wojownik 4 ataki, dowolna liczba ataków w gracza, 4 ataki bez względu na wyniki walki
3 Headhunterów w grze - 4 ataki, max jeden w gracza, 4 ataki tylko jeśli wszystkie zakończą się smiercią - wystarczy jedno przerwanie walki, jedna ucieczka i po zawodach...
Tytuł: Odp: Headhunter
Wiadomość wysłana przez: Lechu w Marca 08, 2012, 01:16:03 pm
ja jestem ZA.
a jak to jest w turze przeciwnika, ktos atakuje mojego Headhuntera WW i przegrywa, akcje ataku dostaje od razu?
Tytuł: Odp: Headhunter
Wiadomość wysłana przez: Marqwitch w Marca 08, 2012, 01:32:02 pm
Tak - dostaje.

Za PRZYSPIESZENIE TRZEBA płacić każdorazowo, a za Headhunterów nie. Porównujesz karty zupełnie różne od siebie.

Sam wojownik z cechami 6/3/5/5, który zabija z automatu i ma po tym dodatkowy atak, to dużo (wystarczająco dużo, aby nazwać tą kartę niezwykle grywalną)... a tutaj dostajemy jeszcze łańcuszek - co prawda lubię karty, których siła wzrasta w zależności od ilości czegośtam w grze, ale Headhunterzy potrafią wyczyścić stół, za jedną akcję.
Tytuł: Odp: Headhunter
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Marca 08, 2012, 03:15:26 pm
Wygląda na to, że dostanie ale tak czy inaczej tylko raz pomiędzy krokami 1.

A co do porównania Headhuntera - karty rózne ale możliwości zbliżone, tylko, że Headhunter wymięka przy Przyspieszeniu. Przyspieszenie może samo na siebie zarobić - to raz. Dwa - atakujesz ile wlezie, na ile cię stać. Nie ma ograniczeń. Dwóch wojowników z przyspieszeniem to już 7 ataków. Łatwiej utrzymać jednego wojownika z Nomurą w grze niż 4 headhunterów. Poza tym przeciwnik musi mieć wojowników i każdorazowo muszą oni zabić - jedna ucieczka i koniec. Jakby się grało bardziej na walkę, to każdy gracz byłby w stanie poradzić sobie z walką wręcz. Poza tym nie czyszczą stołu bo mają dosyć niskie cechy - co najwyżej zabijają kilku słabych wojowników. A jeśli już zakładamy, że masz tak zdominowanego przeciwnika i sam jesteś wystawiony kompletnie to nie ma o czym mówić - Zapach Wojny też czyści stół, a nawet Inspiracja z szefem... Przy założeniu, że na stole masz stado Headhunterów z Nicolą i każdy w Tyranie... Tak czy inaczej w puste nie mogą tak atakować więcej niż raz.
Tytuł: Odp: Headhunter
Wiadomość wysłana przez: Marqwitch w Marca 08, 2012, 03:54:32 pm
Możemy tak sobie gdybać... ale kartę trzeba będzie rozegrać. Mimo wszystko wydaje się bardzo silna. Nie można też wszystkiego porównywać do TOSHIRO z PRZYSPIESZENIEM NOMURY.
Tytuł: Odp: Headhunter
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Marca 08, 2012, 05:04:20 pm
To nie musi być Toshiro. Chodzi po prostu o to, że aby zdobyć akcję ataku musisz zabić w walce wręcz wojownika. Jedna nieudana próba - koniec zabawy. Żałuję tylko, że nietoperzy wręcz nie można :P Przywódcy korporacyjni czy Zapach wojny dają masę akcji ataku ot tak... Jak ktoś wystawia masę wojowników i nie zamierza ich bronić - jego problem.
Tytuł: Odp: Headhunter
Wiadomość wysłana przez: necrobutcher w Marca 29, 2012, 01:00:59 pm
Jak dla mnie fajna karcioszka ;), szkoda tylko że nie podziała na nietoperze.

Jedyne co mi nie pasuje to rysunek, sam nie wiem dlaczego.