Dobra powolutku będę ustalal zasady gdyż tak żeśmy podzielili kopetencje z dhkamil-em.
1. Rozgrywka i zdobywanie pkt. będą identycznie jak na Falkonie. Z tym że na pierwszym miejscu będą się liczyć zdobyte zwycięstwa czyli 3 pkt. a za remis 1 pkt. Prosił bym o liczenie w ten sposób pkt. po wygranej walce gdyz zawsze może sie zdarzyć iz ktoś zremisuje. W wypadku zdobycia tej samej liczy pkt. po fazie grupowej liczymy małe punkciki zwycięstwa zdobyte w wszystkich rozgrywkach.
UWAGA !!!Nie przewiduje sytuacji takiej jak w Lublinie czyli zasady iż kilku graczy ma taką sama liczbę zwycięstw a przechodzi ten który wygrał w bezpośrenim starciu. A to z prostej przyczyny iż dochodzenie kart jest losowe i w danej rozgrywce przegranemu mogły po prostu nie dochodzić karty a mimo wszystko jego talia w poprzednich grach zdobyła o wiele więcej małych pkt. zwycięstwa niz zainteresowany przeciwnk grający z tymi samymi graczami. Tak wiec sadzę iz tutaj jest wszystko jasne.
2. Skasowana :mrgreen:
3. Zasady takie jak opisał pretu
http://doomtrooper.xon.pl/viewtopic.php?t=161&highlight=zasady+turniejowe4. Ograniczam do 1 sztuki na całą kolekcję 5 kart tj. :
- Całkowite zaćmienie
- Training (ENTRAÎNEMENT)
- Throwing It All Away (DÉMORALISATION)
- Wyspiarz Grinder
- Zaufanie (do druzynówki)
5. Bloki triadą i wszelcy nie walczący nie chronią przed atakiem na gracza.
6. Repudiate vs Untouchable - argumenty preta mnie przekonują więc chroni.
7.Dziwnych zasad na temat pojazdow nie stosujemy tzn. odrzucenie pojazdu nie powoduje rany, a Tchórzostwo nie powoduje ukrycia i wyjscia z Pojazdu?
8. Gramy do 40 pkt. zwycięstwa.
9. Nie gramy na zasadę ograniczjącą takie samo umocnienie do 1 sztuki (wyjatek miasta i cytadele oraz karty na których pisze że można mieć jedno w grze).
10. Zasada z zasad preta o wyłączeniu wszystkich kart promo zostaje zmodyfikowana. Dopuszczam następujace karty promocyjne w swojej kolekcj (mogą być w dowolnym języku byle by ich własciciel potrafił wytłumaczyć ich znaczenie):
- Hunter Członek Sił Specjalnych x5
- Idealne Trafienie x1
- Kamizelka Kuloodporna x5
- Luna x5
- Michaelis Apostata x5
- Moc Postrzegania x1
- Nicholai x5
- Ofiarny Sztylet x5
- Pocisk Samonaprowadzający x5
- Przywódca Nefarytów x5
- Ragathol x5
- Trzymać Za Gardło x5
- Uduszenie x1
- Wodna Bestia x1
- Wolf Rozwścieczony x5
11. Palenie kart zakazane tzn. zagranie karty bez celu uznajemy za palenie (nawet jesli pisze : "zagraj w dowolnej) - proste. Przykład: w grze nie ma zadnych fabryk, kompleksów orraz modernizacji fabryk a ktoś zagrywa strategiczne bombardowanie -
PALENIE12. Za zabicie w
drużynówce wojów swojego sojusznika w jakikolwiek sposób zdobywa się tylko pkt. akcji. Można mieć po jednej sztuce kart typu: "bezlitosna efektywnośc" oraz "zagubienie" w kolekcji po czym po użyciu są one anichilowane.
Na razie to tyle.
Jezeli by Nikodemus i Pretorian mieli bostery to mozemy zagrać drafta ale muszą sami się wypowiedzieć.
Planuje że zagramy najpierw:
- turniej
- drafta (jeżeli będą boosty)
- cytadelę (jeżeli Diablerist ją przywiezie)
- godzinę lub dwie snu
- drużynówkę (prosił bym o dobieranie sie już w pary i ustalanie sobie taktyk)
Aha cały turniej zaczniemy pewnie sobote o 13.00 żeby wszyscy mogli dojechać, a w niedzielę zaczniemy pewnie o 9.00.