No to teraz takie coś:
Przeciwnik ma 24PZ, 12PA i Strefę bronioną w grze, co oznacza, że wygra w następnej turze bo na ręce ma Fabrykę, Złoto dla naiwnych i Fałszerstwo
Do tego w grze są Równe prawa i Przeciwnik na wszelki ma Umocnienie strefy walki. W szwadronie ma Toshiro z Szóstym zmysłem Kanji, a w Kohorcie schowanego nietoperza
Gracz, któremu masz zapewnić zwycięstwo, ma na ręce:
Przeprogramowanie
Paparazzo
Dobiera trzy ostatnie karty ze swojej talii Synów Rasputina wspomaganych ŻZ. Wie, że nie dobierze już żadnego Żołnierza zagłady, karty, która pozwala manipulować kolekcją, strefy walki, umocnienia, Wymiany ani Zakłóceń łączności czy Skradzionych. W grze posiada Czwarty zakon. Ma 12PA i 22PZ.
Na placówce kisi jednego Kozaka
Jakie trzy karty dadzą zwycięstwo w tej turze?
Nie myślałem, nad tym długo, więc pewnie jest kilka rozwiązań
Edit - nie dobierze też Dziecka szczęscia