Ostateczne zasady obowiązujące na turnieju:
Następujące karty są ANIHILOWANE po użyciu:
ZAGUBIENIE
ZAMÓWIENIE
DAR LOSU
WIELKA WRÓŻBA
PRZEJĘCIE KONTROLI
POWIEW WĄTPLIWOŚCI
UKRYTE SIŁY
CZĘŚCIOWE PRZEJĘCIE KONTROLI
SPOSOBNOŚĆ NATANIELA
WYMIANA
PERGAMIN PRZEKLĘTEJ INKANTACJI
SZTORM CHAOSU
PRZERWANIE LINII DOSTAWCZEJ
ELIMINACJA
* KARTY CZĘŚCIOWO ZAKAZANE (1 egzemplarz na kolekcję)
-OSZUSTWO
-BOSKIE NATCHNIENIE
-ZAMÓWIENIE
-DAR LOSU
-PRZEJĘCIE KONTROLI
-CZĘŚCIOWE PRZEJĘCIE KONTROLI
*-WYMIANA
-CIOS DLA KARDYNAŁA
-ANIHILACJA
-CIĘŻKIE CZASY
-ELIMINACJA
-PODWÓJNA POWINNOŚĆ
-WIELKA WRÓŻBA
-POWIEW WĄTPLIWOŚCI
-GRABIEŻ
-PRZENIESIENIE
-SZTORM CHAOSU
-PRZERWANIE LINII DOSTAWCZEJ
-FALA PRAWOŚCI
-GNIEW ALGEROTHA
-PŁOMIEŃ OCZYSZCZENIA
-OSTATECZNE NATARCIE
-PRZEPROGRAMOWANIE
-POWOŁANIE
-SKRYTOBÓJCA
-WYBIEG
-ZUŻYCIE
-ZŁOTO DLA NAIWNYCH
-ZAGINIONY W AKCJI
-PO NAMYŚLE
-PRZYKRA NIESPODZIANKA
-DRUGA SZANSA
-SALA OBRAD
-KOMORA KRIOTECHNICZNA
-OKO ALGEROTHA
-NIEWINNA SZTUCZKA
-PODAJ DALEJ
-CHYTRA ZAGRYWKA
Oraz dodatkowo:
Z dodatku Mortificator:
-DON’T CALL AGAIN!
-EAT THIS!
-HASTY GETAWAY
-JOKER!
-POUND OF FLESH
Z dodatku Paradise lost:
-BŁĄD NAWIGACYJNY
-POJMANY!
Karty zakazane: (nie można mieć ich w kolekcji)
-ZAGUBIENIE
-BEZLITOSNA EFEKTYWNOŚĆ
-KORPORACYJNE MACHINACJE
-WIECZNE PRZEKLEŃSTWO
-WĘDROWNY SOKÓŁ
-MASKA WESTALEK
-SAMOBÓJCZY ATAK
-OGRANICZONE ZASOBY
Oraz dodatkowo z dodatku Mortificator:
-DEAL WITH IT
-GOLGOTHA UNLEASHED
Oraz wszystkie karty promocyjne. -
dopuszczone promo to Michaelis Apostata, Ragathol, Przywódca Nefarytów i NicholaiDODATKOWE ZASADY:
Dodatkowe karty częściowo zakazane:
-Owca na Rzeź
*-Training
-Całkowite Zaćmienie
Dodatkowe karty zakazane całkowicie:
-Throwing It All Away
-Wyspiarz Grinder
*1. Herold/Untouchable chroni przed Repudiate.
2. Palenie kart niedozwolone.
3. Zasada o jednym takim samym umocnieniu w grze obowiązuje. Jedno - chyba, że karta mówi inaczej.
4.
Gramy na przenoszenie się zdolności - Heretycka Diana może leczyć Legionistów, Legioniści mogą korzystać z Uleczenia Obrażeń i Przywołań itp.5.
Zwarta Formacja nie daje możliwości zabierania Wojowników przeciwnika bez jego zgody.Start około 13:00 w sobotę - turniej rankingowy (wszystkie pojedynki do 40PZ). Draft pewnie około 3 w nocy najwcześniej. Oczywiście dozwolone są spóźnienia (wcześniej zgłoszone) w granicach rozsądku tj. 2-3h.
Rozgrywki chciałbym przeprowadzić tak, że podzielimy się na dwie duże grupy (około 10-osobowe) i z grupy A jak i B wyjdą po 4 najlepsze talie. W tej fazie nie przewiduję rewanżów - przy tylu graczach skuteczność talii względem siebie ma znaczenie drugorzędne. Jeśli będą remisy w dużych punktach to w następnej kolejności decydować będzie bilans małych punktów. Punktacja: 3pkt za zwycięstwo; 1,5pkt za remis (praktycznie niespotykana sytuacja) oraz podział punktów po 2pkt i 1pkt w przypadku, gdy jest pat, żaden z graczy nie osiągnął PZ potrzebnych do wygranej, ale któryś wypracował przewagę punktową (uwzględniam, bo już dwukrotnie zdarzyło mi się to na turniejach
)
Format rozgrywki pucharowej podam jutro (
jak ktoś ma jakieś sugestie to chętnie wysłucham na gg)
Już nieco mniej wstępna lista uczestników:
1. Diablerist
2. Fungus
3. Nekro
4. Wybraniec22
5. Pretorianstalker
6. Marqwitch
7. Tomek Olszewski
8. Skoq
9. Robert
10. Lechu
11. Bulielmo
12. Troublestarter
13. Gimiak
14. Lapson
15. Częstochowa2
16. Częstochowa3
17. Częstochowa4
18. Częstochowa5 (50%)
19. Muleq
20. Wojtek (50%)
21. Gothik (50%)