Forum Doom Trooper

Forum ogólne => Klub Arkadin => Wątek zaczęty przez: nman w Lipca 02, 2006, 06:11:33 pm

Tytuł: Wymyślamy karty (na wesoło)
Wiadomość wysłana przez: nman w Lipca 02, 2006, 06:11:33 pm
Na początek super mocne kombo:

Gimbus - Ekwipunek, Legion Ciemności

Dołącz do swojej Kohorty. Kosztem 1 akcji dołączyć do tej karty Dziecko Ilian. Cechy dołączonych do Gimbusa Dzieci Ilian sumują się i są one traktowane jako jeden wojownik. Gdy ta karta zostaje odrzucona wszystkie Dzieci Ilian dołączone do Gimbusa zostają także odrzucone (nikt nie zdobywa za to punktów).

"Jeżdżąca, bełkocząca kupa złomu." - Lane Chung

Droga do szkoły - Misja, Legion Ciemności

Zlec ją graczowi. Gdy gracz ma wystawiony Gimbus otrzymuje 1Z za każde Dziecko Ilian dołączane do Gimbusa oraz za każde wystawienie Obozu Szkoleniowego. Misja nigdy nie zostaje wypełniona.

" ... bo szkoła uczy i bawi." - jedno z powiedzeń z końca XX wieku
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: Diablerist w Lipca 02, 2006, 06:29:48 pm
Ja bym jeszcze dodał, że poświęcając 2 ackje i płacąc 3A możesz odrzucić jedno Dziecko Ilian, aby odrzucić dowolny wrogi Obóz Szkoleniowy. Zyskujesz tyle PZ ile było znaczników na Obozie :D
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: koszal w Lipca 02, 2006, 09:20:13 pm
Relikt:
Kupa pomniejszych ulg.
Dołącz do dowolnego dziecka Ilian. Od tej chwili możesz wystawiać w swojej kohorcie dowolną liczbę dzieci Ilian bez poświęcania akcji i płacenia A. Ponadto możesz poświęcając trzy akcje wystawić w swojej kohorcie wszystkie dzieci Ilian z Twojej kolekcji i kolekcji Twego przeciwnika. Po grze zwróć pożyczone dzieci przeciwnikowi.
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Lipca 07, 2006, 09:50:11 am
Pomysł z oficjalnego forum ;)
Bogaty wujek - specjalna/ogólna
Zagraj w dowolnym momencie. Twój dług w banku bauhausu zostaje spłacony i dostajesz dodatkowe 10PA.
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: Marqwitch w Lipca 08, 2006, 09:01:36 pm
A propo Dzieci Ilian - Zrobiłem kiedyś taką kartę!
 (http://www.doomtrooperfaq.republika.pl/dzieworodztwo.JPG)
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: koszal w Lipca 12, 2006, 02:43:00 pm
Rysio
0/1/20/5
Bohater. Uważany za członka Klanu i heretyka legionu ciemności. Nie może brać udziału w walce wręcz, bo nie potrafi. Jego łagodny i ciepły głos budzi grozę w szwadronie i kohorcie przeciwnika, lecz nic z tego nie wynika. W dowolnym momencie możesz określić, czy Rysio jest heretykiem legionu ciemności, czy członkiem Klanu, czy też samym członkiem.

wersja promo
Rysio Rozwścieczony
50/50/50/5
Bohater. Uważany za członka Klanu, heretyka legionu ciemności, mortyfikatora i dziecko Ilian jednocześnie. Jeśli Rysio zostanie zraniony, a rana nie powoduje jego śmierci, w kolejnej walce jest zdrowy. Ponadto Rysio nie może zostać automatycznie zabity, odrzucony ani anihilowany. Wszystkie karty zagrane na Rysia są anihilowane jeszcze przed użyciem (Ty decydujesz, która z kart na ręku przeciwnika miała być na Rysia zagrana). Pozostałe zasady: Patrz karta zasad Rysia.
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: cFaniak w Lipca 13, 2006, 11:41:20 pm
Macius
1/2/5/5
Bohater. Uwazany za czlonka Klanu. Nie moze atakowac, gdyz jest zamkniety w lazience. Moze byc atakowany tylko przez przeciwnika posiadajacego Srubokret. Po wypicu piwa dostaje +5 do WW i S do konca twojej nastepnej tury, lecz zostaje ranny.

Srubokret
Moze byc uzywany przez dowolnego wojownika. Umozliwia otworzenie lazienki i zaatakowanie Maciusia.
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: Nicodemus w Lipca 14, 2006, 04:07:11 pm
Kaczki
DAR SEMAI. Legionista obdarzony tym darem moze wchodzic w uklady z wojownikami kartelu o wartosci 1 lub wojownikami bractwa posiadajacymi ekwipunek "radio ryjek". Wojownicy ktorzy weszli w uklad z legionista nie moga go atakowac, a gracze ktorzy ich kotroluja raz na ture musza przeprowadzic jedna akcje ktorza przynosi korzysc legioniscie lub zaplacic 1A
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Lipca 14, 2006, 04:10:13 pm
"Co się stało?"
Zagraj natychmiast po tym gdy ktoś otworzy łazienkę, aby uniknąć ataku na Maciusia.
;)
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: Nicodemus w Lipca 14, 2006, 04:12:46 pm
L.E.P. model T 0,5
2/1/8/0
Wojownik Cybertronic.
L.E.P. model T 0,5 to jednostki wysypujace ziarno z silosow na pasie asteroidow, odkrecajace srobki cyborgom. Posiadaja dziwny akcent dla tego czasami mylone sa przez z kadawerami. Chodz sa one wybijane przez hemogeny ich populacja rosnie
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: koszal w Lipca 15, 2006, 01:05:06 am
CAP 7000 "Matołek"
+2/ 0/-1/+10
Uważany za kozę desantowo- szturmową i Stwora. Kiedy znajduje się w grze i masz jednocześnie wyłożoną strefę walki: Pacanów automatycznie wygrywasz grę. Uwaga- wyłożenie tej karty odrzuca strefę walki: Pacanów i na odwrót.

Pacanów
0/0/0/0
Strefa walki: placówka. Do niczego nie służy. Jest.
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: koszal w Sierpnia 06, 2006, 12:31:06 am
Ostatnio natknąłem się na pewną kartę. Czy wie ktoś z jakiego pochodzi dodatku?
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: morgothmaster w Sierpnia 06, 2006, 08:09:22 pm
PEDOFIL  - - - 4
Wyznawca i Nefaryta Ilian, kiedy znajduje się w Twojej Kohorcie poświęcając Jedną Akcję możesz przywołać do siebie wszystkie Dzieci Ilian znajdujące się w grze. Przechodzą one wraz z ekwipunkiem pod kontrolę PEDOFILA - umieść je w jego Kohorcie
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: nman w Sierpnia 09, 2006, 10:55:04 am
Sesja Zdjęciowa - Specjalna, Ogólna

Możesz zagrac tą kartę pośięcając na to trzy akcje, ale jedynie wtedy gdy w grze znajduje się EVA VALMONTE. Otrzymujesz natychmiast 20 PA oraz dodatkowo 5 PA za każdego PAPARAZZO znajdującego się w grze.

"... a teraz chcesz pokazac naszym chłopcom czemu warto walczyc z Legionem Ciemności. O właśnie tak. Świetnie." - anonimowy Paparazzo
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: koszal w Sierpnia 10, 2006, 11:03:28 pm
Ostatnio natknąłem się na angielski oryginał karty BALONY ZAPOROWE. Polscy tłumacze znowu popełnili błąd. Tłumaczenie brzmi bowiem:
"Możesz dołączyć Balony do EVY VALMONTE poświęcając na to jedną akcję. Wykonane ze wzmacnianego silikonu Balony zwiększają P o +30. Ponadto przeciwnik, który chce zaatakować EVĘ musi wydać dodatkowe 24 PZ. Podczas walki EVA może odrzucić BALONY, aby uniknąć zranienia."
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: nman w Sierpnia 11, 2006, 01:38:37 am
Grinder to the lions !! - Specjalna, Legion Ciemności

Możesz jej użyc w dowolnej chwili na Wyspiarza Grindera. Natychmiast odrzuc Wyspiarza Grindera z gry. Zdobywasz tyle PA ile wynosi jego aktualna wartośc.

"Nie wiem czemu moje walki z Grinderem zawsze się kończą po jego drugim ataku." - Alakhai Przebiegły
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: Diablerist w Sierpnia 11, 2006, 01:51:10 am
W tekście brakuje - "jeśli w zasięgu głosu jest Diablerist, możesz przywołać tę kartę ze swojej kolekcji bez poświęcania Akcji ani PA i nie można jej przeciwdziałać" :D
Karta w sam raz na Promo. Niezbędnik na każdy turniej (na którym się pojawię :P ).
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: koszal w Sierpnia 11, 2006, 09:01:37 am
MĄKA- ekwipunek/ ogólna.

Uważana za ziemniaczaną bądź pszenną. Musisz to określić w momencie wprowadzania jej do gry i nie możesz zmienić tego do końca rozgrywki. Pole walki zostaje pokryte mąką i nie może odbyć się żadna walka. Dodatkowo, żadna z kart, na którą wysypiesz mąkę nie działa, a jej stan spada o jedną kategorię.
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: nman w Sierpnia 12, 2006, 12:16:56 am
Ekspres do kawy - Ekwipunek, Ogólna

Zagraj na dowolnego wojownika. Gdy wojownik posiada tą kartę to nie działa na niego żadne karty wywołujące sen. Niestety ta karta nie działa na gracza.

"Ciemno - czarno, palona, arabika ?"

Nic dwa razy się nie zdarza - Specjalna, Ogólna

Dołącz do gry w dowolnej chwili. Gdy ta karta znajduje się w grze wszystkie odrzucane karty (nawet te, które nie trafiły do gry) są automatycznie anihilowane.

"Wreszczie zrozumieli swoje błędy, wreście dostrzegli to, że wydarzenia z przeszłości nie mogą się powtórzyc." - Błogosławiona Westalka Laura
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: Nicodemus w Sierpnia 12, 2006, 07:35:27 am
Wezwanie - karta specjalna, ogólna

Zagraj ją w dowolnym momencie. Wszyscy gracze muszą natychmiast wsiąść do pociągu i zjawić sie na turnieju DT na Polconie w Lublinie lub wypowiedzieć sie w wątku o tym turnieju. Ty wybierasz którą zdolność posiada karta.


Wiec ja ją rzucam i wybieram zeby sie wszyscy wypowiedzieli :D
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: nman w Sierpnia 12, 2006, 01:24:07 pm
OMG WTF ? - Specjalna, Legion Ciemności

Możesz zagrac tą kartę w dowolnej chwili ale jedynie na turnieju. Natychmiast anihiluj z gry dowolnego gracza (nawet z innej rozgrywki na turnieju). Dodatkowo jeśli zapłącisz 10 PA możesz anihilowac cały turniej.

"Myśle, że ta karta powinna byc zbanowana."
"No co ty, można ją zakłócic, skraśc, odrzucic Lutkiem. Ta karta wcale nie jest przegięta. Zresztą to common i każdy będzie miał po 5 egzemplarzy tej karty, więc będzie sprawiedliwie."
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: koszal w Sierpnia 12, 2006, 09:47:12 pm
Cytat: "nman"
OMG WTF ? - Specjalna, Legion Ciemności

Możesz zagrac tą kartę w dowolnej chwili ale jedynie na turnieju. Natychmiast anihiluj z gry dowolnego gracza (nawet z innej rozgrywki na turnieju). Dodatkowo jeśli zapłącisz 10 PA możesz anihilowac cały turniej.


Przepraszam, ale muszę, znalazłem erratę na oficjalnym Forum:
"Jeśli przeciwnik ma w grze wojownika z dołączonym "wiecznym przekleństwem" to musi  zostawić swoje karty na stole, a dopiero potem zostaje anihilowany."

ZAMKNIJ SIĘ I SKOCZ PO BROWAR!- specjalna/legion ciemności

Może jej użyć dowolny heretyk, pod warunkiem, że gra toczy się w domu właściciela tej karty. Matka/Żona/Kochanka/Teściowa/Ktokolwiek musi natychmiast porzucić wszelkie czynności, aby udać się do najbliższego sklepu nocnego po ulubione piwo kolegów, oraz właściciela tej karty.

!@#$%%!!!!!- specjalna/ogólna

Może jej użyć Matka/Żona/Kochanka/Teściowa/Ktokolwiek natychmiast po tym jak niewdzięczny Zieć/Mąż/Syn/Kochanek/Ktokolwiek użył karty ZAMKNIJ SIĘ I SKOCZ PO BROWAR! Wszystkie karty w grze, oraz osobista kolekcja Gracza, który użył w.w. karty zostają anihilowane i nie można ich będzie już nigdy użyć. Podobnie stół do gry zostaje anihilowany, natomiast zaproszeni koledzy nie mogą się już nigdy kontaktować z niewdzięcznikiem, który użył w.w. karty.
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: nman w Sierpnia 13, 2006, 05:57:09 pm
Demokratyczne wybory - Specjalna, Capitol
Możesz zagrac tą kartę poświęcając 3 akcje, ale tylko wtedy gdy kontrolujesz przynajmniej 5 wojowników Capitolu. Natychmiast możesz wprowadzic do gry Prezydenta Charlesa W. Coldinga.
"Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie liczyć wszystkich innych form, których próbowano od czasu do czasu" - Winston Churchill

Powołanie sztabu - Specjalna, Bauhaus
Możesz zagrac tą kartę poświęcając 3 akcje, ale tylko wtedy gdy kontrolujesz przynajmniej 5 wojowników Bauhausu. Natychmiast możesz wprowadzic do gry Szefa Sztabu Konstantego Romanowa.
"Nigdy w dziejach wojen tak liczni nie zawdzięczali tak wiele tak nielicznym." - Winston Churchill

Program optymalizacji - Specjalna, Cybertronic
Możesz zagrac tą kartę poświęcając 3 akcje, ale tylko wtedy gdy kontrolujesz przynajmniej 5 wojowników Cybertronicu. Natychmiast możesz wprowadzic do gry Dziewietnastego Radnego.
"Wierzę tylko w te statystyki, które sam sfałszowałem." - Winston Churchill

Modernizacja armii - Specjalna, Imperial
Możesz zagrac tą kartę poświęcając 3 akcje, ale tylko wtedy gdy kontrolujesz przynajmniej 5 wojowników Imperialu. Natychmiast możesz wprowadzic do gry Marszałka Polnego Johnstonea.
"Wojny nie wygrywa się ewakuacjami." - Winston Churchill

Hołd wasali - Specjalna, Mishima
Możesz zagrac tą kartę poświęcając 3 akcje, ale tylko wtedy gdy kontrolujesz przynajmniej 5 wojowników Mishimy. Natychmiast możesz wprowadzic do gry Lorda Nozakiego.
"Każdy rząd, który jest dość silny, by dać ci wszystko czego pragniesz, jest dość silny by zabrać ci wszystko co posiadasz." - Winston Churchill
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: nman w Sierpnia 24, 2006, 10:57:24 pm
Reakcja łańcuchowa - Specjalna, Ogólna

Ta karta nigdy nie może trafic do gry. Nigdy nie możesz odrzucic tej karty podczas kroku odrzucania kart. Natychmiast po tym gdy ta karta trafi na stos kart odrzuconych możesz zmusic dowolnego gracza do odrzucenia wszystkich kart, które ma na ręku.

... i nastąpi niczym nie zmącony spokój, a wielcy tego świata zastanowią się nad swoimi czynami. - Wielki Wieszcz Kastor
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: koszal w Sierpnia 24, 2006, 11:55:50 pm
KAC
Ogólna/Specjalna
W dowolnej chwili dołącz do dowolnego Żołnierza Zagłady. Ogarnia go zniechęcenie i nie ma ochoty znowu walczyć z Legionem Ciemności, Korporacjami i w zasadzie z kimkolwiek. Dopóki ta karta jest do niego dołączona, nie może on wykonywać żadnych akcji i brać udziału w walce, jednakże Gracz nie może być zaatakowany, jeśli ta karta jest dołączona do jego wojownika. W swojej talii możesz mieć dowolną liczbę kopii tej karty.

BALCEREK- PAN STAREJ HARMONII
Wojowniki/Ogólna
2/1/1/26
Uważany za Hodowcę Gołębii i Starego Spirytusiarza. Musi zostać dodany do Placówki i nigdy nie może jej opuścić. Nigdy też nie może zostać odrzucony z gry, ani anihilowany.
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: Fungus w Sierpnia 26, 2006, 08:49:06 pm
Serek wiejski - ekwipunek, Legion Ciemności
Daj go Ożywionemu Legioniście. W dowolnej chwili może go zjeść. Jeśli to zrobi to wymień go na Dożywionego Legioniste ze swojej kolekcji (nie musisz za niego płacić).

Dożywiony Legionista - wojownik, Legion Ciemności
8/8/8/8
Jest to jedyna najedzona jednostka w grze, dlatego w każdej turze może wykonać jeden dodatkowy atak na gracza nawet jeśli przeciwnik ma wystawionego wojownika w swoim szwadronie/kohorcie.
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Sierpnia 26, 2006, 10:56:18 pm
A więc jednak :D Stało się :) Ale chyba miało być coś jeszcze... już nie pamiętam nazwy, ale coś mi się kojarzy, ze miały być 3 karty :)
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: Fungus w Sierpnia 27, 2006, 12:43:52 pm
Właśnie też pamiętam, że to były trzy karty ale za nic w świecie nie mogę sobie przypomnieć tej trzeciej. Może jeszcze sobie przypomne. A na razie delektować sie Dożywionym Legionistą.  :evil:
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: Troublestarter w Sierpnia 27, 2006, 02:56:14 pm
Złoty Zlew (relikt) (imperial)
50 kilogramowy zlew,obiekt pożądania każdego Złotego Lwa, WW i S wojownika spadają do 0,  +10 do P , W x10, w przypadku odrzucenia zlewu przez przeciwnika Złoty Lew musi popełnić samobójstwo z rozpaczy , przeciwnik zodbywa punkty
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: koszal w Sierpnia 28, 2006, 07:22:47 pm
Wichry od Skrętów
Dar Mrocznej Harmonii
Raz w trakcie gry (więcej nie trzeba) poświęcając wszystkie pozostałe do końca gry akcje (swoje i przeciwnika, który nie może temu zapobiec) ten wojownik może zmusić Graczy do niemoralnego zachowywania się przy substancjach uznawanych za nielegalne używki. Gra natychmiast się kończy, wszyscy wygrywają i jest COOL...

Wyspiarz Robinson
wojownik/ogólna
3/3/3/10
Bohater. Poszukiwacz Czaszek, muszelek i wszelkich przydatnych na bezludnej wyspie rzeczy. Uważany za Żołnierza Zagłady. Musi zostać dodany do placówki i może ją opuścić dopiero po 30 turach gry. Nie posiada przynależności i nigdy nie może żadnej uzyskać. Zdobyte przez niego PZ zamieniają się na paciorki z bursztynków, lub broszki z drewna (wybór Gracza). Jeśli jakikolwiek inny wojownik (ale nie Piętaszek) znajdzie się na tej samej Placówce co Robinson, tego ostatniego należy odrzucić.

Piętaszek
wojownik/ogólna
10/10/10/1
Prawie Bohater. Musi się słuchać Robinsona, bo inaczej zostanie zjedzony przez ludożerców.
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: nman w Sierpnia 30, 2006, 10:02:51 pm
Żyj szybko... - Specjalna, Ogólna

Zagraj na dowolnego wojownika w trakcie swojej tury. Możesz wykonywac Akcje Taktyczne tym wojownikiem poświęcając Akcje Standardowe. Wojownik, na którego została zagrana ta karta zostaje anihilowany pod koniec tej tury (żadna karta nie może temu przeciwdziałac). Przeciwnik (w grach wieloosobowych wszyscy przeciwnicy) otrzymują za niego punkty w normalny sposób.

... i umieraj młodo.
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: koszal w Sierpnia 30, 2006, 11:38:37 pm
Pierwsza Potrawka
Specjalna/Ogólna
Zagraj w dowolnej chwili. Bynajmniej nie jest to potrawka, za którą powinna być uważana, mimo że nazwa sugeruje uważanie jej za coś, czym nie jest. Kiedy zatem znajduje się w grze karty, które są uważane za inne karty, którymi nie są, nadal tymi kartami nie są, za które można by sądzić, że są uważane.
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: nman w Września 01, 2006, 11:32:53 pm
Granat Ultradzwiękowy - Ekwipunek, Ogólna

Może go otrzymac dowolny Zołnierz Zagłady. Poświęcając Akcje Taktyczną i anihilując tą kartę możesz anihilowac wszystkie Nietoperze z gry. Odpornośc Nietoperzy nie działa na tą kartę.

"Fala ultradzwiękowa zwykle rozrywa im czaszki." - Tatsu

Powrót syna marnotrawnego - Specjalna, Ogólna

Zagraj na dowolnego Żołnierza Zagłady przebywającego na placówce poświęcając jedną akcje. Wybierz jedną przynależnośc plemienną (stosując wszelkie ograniczenia). Karta zostaje dołączona do wojownika i dopóki wojownik posiada tą kartę jest uważany za wojownika plemiennego (z wybranego plemienia) i nigdy nie może opóścic placówki.


... ten mój syn był umarły, a znów ożył; zaginął, a odnalazł się. Łk 15, 24
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: Atticus w Września 02, 2006, 06:49:46 pm
Grzybobranie :

Urzyj poświęcając trzy akcje . Wszyscy wojownicy w grze udają się do lasu w poszukiwaniu grzybów na obiad .  Umieść ich wszystkich z boku stołu .  Poświecając jedną akcję i wyrzucając na monecie „reszkę” możesz wrócić  jednego swojego wojownika do gry . W przypadku „orła” wojownika należy odrzucić . [EDIT z 3.09.2006 08:47] Wyznawcy Demnogonisa są odporni na efekt zatrucia , i ich powrót do gry kosztuje tylko 1 akcje

I chociaż zapał mieli wszyscy , to jednak nie każdy umiał odróżnić muchomora od prawdziwka…
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: Fungus w Września 03, 2006, 09:00:33 pm
Ciasto teściowej - ekwipunek, legion ciemności

Użyj na Karnofagu przeciwnika poświęcając jedną akcję. Karnofag zatruł się ciastem teściowej i od tej chwili nie ma już ochoty zjadać żadnych rannych wojowników należących do przeciwnika.
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: koszal w Września 04, 2006, 10:19:34 am
Ostatni argument- specjalna/ ogólna

Wyłóż w dowolnej chwili, kiedy przepisy nie pozwalają jednoznacznie określić działania karty, lub zasady w danej sytuacji w grze. Twoje stanowisko w tej kwestii jest brane pod uwagę jako obowiązujące. Uwaga! Karta nie działa na opornych.


Prywatna lista opornych- specjalna/ ogólna

Wyłóż w dowolnej chwili. Karta pozostaje w grze i nigdy nie może zostać odrzucona. Na tej karcie możesz w dowolnej chwili i nie poświęcając na to żadnej akcji wypisywać Graczy, którzy inaczej niż Ty interpretują zasady, możesz też wypisywać tutaj różne, dziwne rzeczy...
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: Father w Grudnia 11, 2006, 10:08:23 am
Braki Kadrowe specjalna/ogolna
Dodaj do dowolnego wojownika ktory jest uwazany za niewalczacego poswiecajac 1 akcjie, od tej chwili uwazany jest za walczacego a jego ww,s,p równy jest wartości W, zachowuje on swoje zdolności specjalne oprócz niewalczacego statusu

Spotkanie na szczycie umocnienie ogolna
anichilujac ta karte mozesz wprowadzić 5 roznych  przedstawicieli korporacyjnych (niewalczacych) ze swojej kolekcji pod warunkiem ze zapłacisz 4 pa za kazdego z nich
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: akryl w Grudnia 12, 2006, 11:54:18 am
"Spotkanie na szczycie" chyba zbyt przekombinowane mi się wydaje. A co do "Braków kadrowych" - Czy wojownik, którego chroni np. mur obronny może dostać taką kartę?

Moja propozycja:

Bezwarunkowa kapitulacja - specjalna/ogólna

Użyj w dowolnej chwili ale nie wcześniej niż w szóstej turze. Gracz, który uzyskał największą ilość punktów zwycięstwa natychmiast wygrywa. Teraz można zrobić sobie dłuższą przerwę na kolejne piwo a następnie rozpocząć kolejną grę.
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: Father w Grudnia 12, 2006, 11:02:07 pm
Cytuj
A co do "Braków kadrowych" - Czy wojownik, którego chroni np. mur obronny może dostać taką kartę?
jasne :) ze morze dostac tę karte tak jak i wiele innych :) ale po co :P sie nad tym zastanawiac :) nie jestem synem tworcy :P tym bardziej ojcem :)
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: Fungus w Grudnia 20, 2006, 07:00:11 pm
Samozadowolenie - sztuka wpływania

Czar bojowy. Możesz go użyć tylko kiedy posiadasz w swoim szwadronie/kohorcie umocnienie "Łazienka". Wojownik przed walką udaje się do "Łazienki" aby sobie ulżyć. Po wyjściu z "Łazienki" jego WW spada do zera i nie jest zdolny prowadzić walki wręcz przez kolejne 3 kolejki. Jego P wzrasta 3 krotnie.

Łazienka - umocnienie

Dołącz do swojego szwadronu/kohorty poświęcając jedną akcję. Siedzi w niej Maciuś. Może z niej wyjść tylko jeśli inny twój wojownik posiada Śrubokręt (wystaw go bez poświęcania akcji i jakichkolwiek punktów A). Jeśli Łazienka jest pusta może z niej skorzystać każdy wojownik rzucający Samozadowolenie.
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: Father w Grudnia 20, 2006, 09:33:26 pm
Cytuj
Samozadowolenie
ja to niechce nic mowic :) ale baba by ci sie przydała :) , a nie taka karta :)
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: Fungus w Grudnia 21, 2006, 03:15:25 pm
He he he. Dobre!!! Z tym to akurat nie ma problemu :) Czytałem sobie wczoraj cały temat i zauważyłem, że zanacząca ilość kart ma drobne zmiany w tytule w stosunku do orginałów (np: Pierwsza potrawka - wymyślona przez Koszala). No i po tym wpadłem na pomysł z Samozadowoleniem :))
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Grudnia 22, 2006, 01:19:18 pm
Czteroręki (do czasu)
Ogólna specjalna.
Zagraj poświęcając 1 akcję i płacąc 3A. Wojownikowi wyrasta dodatkowa para kończyn górnych dzięki czemu może on za jedną akcję ataku wykonać czteru podataki. Kazdy podatak może być wykonany na na innego obrońcę. Po trzech odbytych atakach wojownikowi odpadają WSZYSTKIE kończyny górne z przepracowania po czym nie może on nigdy być agresorem, używać ekwipunku, reliktów. Wszystkie karty które dodają mu do WW i S nie mają na niego wpływu.
Ta karta nie może byc użyta na wojownika który posiadada więcej niż jedną parę kończyn górnych.
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: Melon w Grudnia 22, 2006, 01:52:15 pm
Cieżarne Czasy (Specjalna, Ogolna)
Zagraj w dowolym momencie. Wszyscy wojownicy w grze płci zenskiej musza natychmiast udac sie do umocnienia ,,Porodówka" Jesli na stole jest Pam Afton i Lane Chung ten ostatni musi sie takze tam udac.

Porodówka (Umocnienie, Ogolna)
Zagraj poswiecajac jedna akcje. Wprowadz do niej wojownika płci zenskiej uzywajac karty ,,Ciezarne Czasy", nie ma on zadnego wplywu na gre. Mozez wyjac go poswiecajac jedna akcje i natychmiast nim zaatakowac lub wprowadzic do gry jedno ,,Dziecko Ilian"

To jeszcze apropo Dzieci :mrgreen:
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Grudnia 23, 2006, 02:51:54 pm
Poniżenie
Specjalna legion ciemności.
Zagraj na dowolnego legionistę ciemności za wyjątkiem heretyka w dowolnym momencie za wyjątkiem walki. Ciało legionisty zostaje rozerwane (a on sam jest anichilowany) a z jego wnętrzności powstaje dowolny heretyk (wystaw go bez płacenia ze swojej kolekcji).Wartościowość bazowa wystawianego heretyka musi być mniejsza przynajmniej o jeden od wartości bazowej anichilowanego legionisty.  Od tej pory twój przeciwnik kontroluje kartę heretyka. Można miec w kolekcji tylko jedna kartę poniżenia.
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: Atticus w Grudnia 23, 2006, 06:37:57 pm
Cytat: "Nekromagus"
Poniżenie


A co to ma wspólnego z poniżeniem ?
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: Lord Nozaki w Grudnia 23, 2006, 08:05:43 pm
Cytat: "Atticus"
Cytat: "Nekromagus"
Poniżenie


A co to ma wspólnego z poniżeniem ?


Cytat: "Nekromagus"
Ciało legionisty zostaje rozerwane a z jego wnętrzności


Pewnie chodziło o to, że wnętrzności są rozrywane na poziomie Poniżej pasa  :P
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: cthulhu w Grudnia 23, 2006, 08:56:17 pm
ZUPKA CHIŃSKA (ekwipunek/mishima)
Może z niej korzystać tylko NAJEMNIK MISHIMA. Powoduje NIESCESCIE.

Ziupa z kota



NIESCESCIE (specjalna/mishima)
Zagraj poświęcając 3 Akcje. Może ją wykorzystać każdy twój NAJEMNIK MISHIMY wyposażony w ZUPKE CHIŃSKĄ. Anihiluj dowolnego ŻŻ znajdującego się w grze. Zdobywasz za to punkty. Po użyciu NIESCESCIE oraz ZUPKA CHINSKA są usuwane z gry.

Aż strach pomyśleć co by było gdyby była gorąca...
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Grudnia 23, 2006, 10:17:54 pm
Cytat: "Atticus"
A co to ma wspólnego z poniżeniem ?


Hmm poprawie tekst by bylo to jaśniejsze  :D

Nozi to wie gdzie się zaczynają reakcje łańcuchowe  :mrgreen:
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: dhkamil w Grudnia 26, 2006, 03:15:38 am
Kardynał Paetz Wojownik/Bractwo

10
2
10
10

Uważany za KARDYNAłA. Może rzucać wszystkie czary sztuki. Każdy PA wydany na rzucenie czaru SAMOZADOWOLENIE jest traktowany jak 2 PA. Gdy jest w grze, WW wszystkich twoich SłOWIKóW KARDYNAłA zwiększa się o 4. KARDYNAł PAETZ nigdy nie może zostać UWIęZIONY (chyba że w grze znajduje się Gliniarz Bauhausu) .



Słowiki Kardynała Wojownik/  Bractwo

3
3
3
3

Ukryj Słowika Kardynała by zmusić dowolnego wojownika bractwa do ukrycia. Po tej Akcji Słowik Kardynała jest uważany za ZMALTRETOWANEGO i do końca tury nie moze wykonywać żadnych akcji.



Batuta Paetza     Relikt/ Bractwo


Posiadacz Batuty Peatza może poświecając jedną akcje przenieść do swojego szwadronu Slowika Kardynała należącego do dowolnego gracza.



Styl Samoborony     Specjalna/ ogólna

Daj dowolnemu Zż w sowolnym momencie. Wojownik ten może poswięcając jedna akcję ZALICZYć Błogosłwioną Westalke Laurę, Pam Afton, Doktor Diane, Wlakirie, Eve Velmonte lub Niccole Branachan. ZALICZONY wojownik przechodzi do twojego szwadronu. Za każdego Zaliczonego wojownika wartość posiadacza tej karty rośnie o jeden.



Odpwidż na karty powodujące masowe ataki dzieci ilian :)



Zero Tolerancji     Specjalna/ ogólna

Dołącz do gry poświęcając dwie akcje i płacąc 20 PA. Gdy znajdują się w grze, wszystkie Dzieci Ilian nie mogą wykonywać akcji sabotażu, ani uzywać ekwipunku.


Trójka Giertycha      Specjalna /ogólna

Dołącz do gry w dowolnym momencie, pozostaje w grze. Jeżeli w twoim szwadronie znajduje się Gliniarz Bauhausu i Rewizor, zaś w kohorcie Kurator, wszystki Dzieci Ilian w grze sąuznawane za Niewalczące



I coś z innej beczki


Tanie Państwo    Specjalna / Bauhaus

Dołącz do gry poświęcając jedną akcje. Pozostaje w grze. Wszyscy gracze mają w ciagu ruchu jedną akcję mniej.
Tytuł: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: Fungus w Grudnia 26, 2006, 10:25:00 am
Kombo z Paetzem jest świetne + niezła krytyka polityki obecnie rządzących.!!!
Tytuł: Odp: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Sierpnia 13, 2007, 11:05:22 pm
"Zagioniony w Mikołowie"
Zagraj w dowolnej chwili na Żołnierza Zagłady korzystającego z Pojazdu. Wojownik musi natychmiast opuścić Pojazd, a następnie grę. Do gry powraca po 3 godzinach. Do tego czasu nie ma żadnego wpływu na grę, ani żadne karty nie mogę mieć wpływu na niego.

"Jedziesz, jedziesz!..."
Zagraj w dowolnej chwili. Od tej pory możesz zagrywać dowolne karty w dowolnym momencie bez kosztu nie bacząc na zasady i innych graczy. Efekt ten przestaje działać kiedy conajmniej 3 osoby zwrócą ci uwagę na łamanie zasad.

"Srogo!"
Zagraj podczas walki. Srogi atak zawsze kończy się sukcesem. Tej walki nie można przerwać, a twój wojownik zawsze ją wygrywa i zdobywa 2 razy tyle punktów ile przewidują zasady.
Tytuł: Odp: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: Diablerist w Sierpnia 13, 2007, 11:12:30 pm
Zaginiony jest spoks ;D

Errata "Srogi atak można zagrać tylko raz na turę i zagrywający nie może zaatakować więcej niż raz w tej turze. Może jednak zaatakować w turze przeciwnika jeśli zezwolą mu na to inne karty"
Tytuł: Odp: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: Kati w Sierpnia 27, 2007, 10:01:33 pm
Kopytko   specjalna/ogólna

Możesz zagrać tą kartę w dowolnym momencie, bez poświęcania akcji, w ogóle nie musisz nic poświęcać. Karta pozostaje w grze. Gdy zagrywasz tą kartę wszyscy wojownicy przeciwnika znajdujący się w grze zamulają się i nie są zdolni do wykonywania żadnych czynności w tym i atakowania. Wojownicy przeciwnika, którzy nie zostali jeszcze wystawieni, zamulają się także i nie mają ochoty wychodzić na stół.






MAO ZOSTAO     specjalna/ ogólna
Zagraj tą kartę w momencie gdy cały alkohol graczy się skończy. Gracze zostają zmuszeni do bezwarunkowego udania się do pobliskiego baru i naprawienia swego błędu. Grę przegrywa gospodarz, który nie zadbał o pełny barek (możecie rozdzielić między siebie jego karty)
Tytuł: Odp: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Sierpnia 27, 2007, 11:24:48 pm
Podniecenie sięgnęło zenitu !!
specjalna/ogólna
Może zostać użyta jedynie w rozgrywce turniejowej (turniejowej - drużynowej), raz podczas całego turnieju przez każdego z graczy. Nie działa na nią karty sztuki, "luterański wierny" oraz karty ekwipunku.
Można ją zagrać w dowolnym momencie gdy twój przeciwnik ma min. dwa razy więcej punktów zwycięstwa od ciebie przy czym wykazuje się odruchami takimi jak: buraczkowy kolor na twarzy, przyśpieszony oddech, pocące się ręce, nie pozwala ci cofnąć akcji, zaczyna się jąkać, wjeżdża na czysto Dzindzersem tobie w klatę - no po prostu prawie wygrał !
Zagranie tej karty powoduje zamianę twoich PZ z jego PZ, anihilację wszystkich kart będących w grze, anihilację twoich kart na ręku, anihilację jego górnych trzech kart z drawpile oraz sidebar oraz anihilacje twojego stosu kart odrzuconych. Ponadto przez 2 następne tury nie można się atakować ani zmuszać kogokolwiek do ataku, za pośrednictwem żadnych kart zmniejszać ani dodawać akcji sobie i przeciwnikowi oraz zagrywać karty "Przerwanie linii dostawczej".
Karta "Podniecenie sięgnęło zenitu" nie może zostać zagrana jeśli chociaż jednym z grających jest istota płci odmiennej gdyż grozi to ruchawką zniszczenia i poźogi.
Tytuł: Odp: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Sierpnia 27, 2007, 11:26:22 pm
Już myślałem, że MAO będzie przywódcą Mishimy czy coś :P

Cytuj
przyśpieszony oddech, pocące się ręce, nie pozwala ci cofnąć akcji, zaczyna się jąkać, wjeżdża na czysto Dzindzersem tobie w klatę
Ciekawe obserwacje :) I jakie prawdziwe ;) Zwłaszcza z tym "nie pozwala cofnąć akcji" jest fajne. Dopóki ktoś jest wyluzowany i wydaje mu się, że wygra bez problemu to nie zwraca uwagi na cofanie akcji... jednak w sytuacjach gdzie wszystko może się diametralnie zmienić zaczyna zasłaniać się zasadami typu "Karta-stół" :D
Tytuł: Odp: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: Father w Września 02, 2007, 05:49:32 pm
Podniecenie sięgnęło zenitu !!
specjalna/ogólna
Może zostać użyta jedynie w rozgrywce turniejowej (turniejowej - drużynowej), raz podczas całego turnieju przez każdego z graczy. Nie działa na nią karty sztuki, "luterański wierny" oraz karty ekwipunku.
Można ją zagrać w dowolnym momencie gdy twój przeciwnik ma min. dwa razy więcej punktów zwycięstwa od ciebie przy czym wykazuje się odruchami takimi jak: buraczkowy kolor na twarzy, przyśpieszony oddech, pocące się ręce, nie pozwala ci cofnąć akcji, zaczyna się jąkać, wjeżdża na czysto Dzindzersem tobie w klatę - no po prostu prawie wygrał !
Zagranie tej karty powoduje zamianę twoich PZ z jego PZ, anihilację wszystkich kart będących w grze, anihilację twoich kart na ręku, anihilację jego górnych trzech kart z drawpile oraz sidebar oraz anihilacje twojego stosu kart odrzuconych. Ponadto przez 2 następne tury nie można się atakować ani zmuszać kogokolwiek do ataku, za pośrednictwem żadnych kart zmniejszać ani dodawać akcji sobie i przeciwnikowi oraz zagrywać karty "Przerwanie linii dostawczej".
Karta "Podniecenie sięgnęło zenitu" nie może zostać zagrana jeśli chociaż jednym z grających jest istota płci odmiennej gdyż grozi to ruchawką zniszczenia i poźogi.
a próbowałeś upchnąć ten cały zapis na kartonik?
Tytuł: Odp: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Września 02, 2007, 10:38:57 pm
Wystarczyłoby usunąć co zbędne i było by git. Możemy tą wersję nazwać roboczą  8) Ewentualnie można zgłaszać poprawki.
Tytuł: Odp: Wymyślamy karty
Wiadomość wysłana przez: Kati w Września 04, 2007, 02:03:03 pm
Ja proponuję taką poprawkę

Podniecenie sięgnęło zenitu !!
specjalna/ogólna
Karta "Podniecenie sięgnęło zenitu" MOŻE zostać zagrana jeśli chociaż jednym z grających jest istota płci odmiennej gdyż powoduje to  ruchawkę zniszczenia i pożogi.  ;D  8)
Tytuł: Odp: Wymyślamy karty (na wesoło)
Wiadomość wysłana przez: Kapitan Shinobi w Grudnia 07, 2018, 12:17:09 am
Proca EK LC

Daj dwolnemu Wyznawcy Ilian nie będącemu Dzieckiem Ilian.
Proca służy do karmienia tych Dzieci, które są na tyle szpetne i złośliwe, że nawet
Nefaryci i Templariusze nie chcą do nich podchodzić.
Kosztem jednej akcji możesz nakarmić swe Dziecko Ilian.
Dostaje ono +3 do cech bojowych oraz zdolność first strike.
Efekty działają do początku twej następnej tury.
Dziecko można karmić tylko raz na pełną turę (przekarmienie spowoduje wybuch i anihilację karty Dziecka).

Pomiot Kritany. W LC 9/5/9/9

BOHATER. WYZNAWCA ILIAN oraz ALGEROTHA. Dziecko Kritany i Alakhaia Przebiegłego.
Odporny na działanie Sztuki. Zabija automatycznie zranionych przez siebie wojowników.
Może być obdarzany zarówno Darami Ilian, jak i Darami Algerotha (w tym Darami zastrzeżonymi dla Nefarytów).
Azogar daje mu +5 do WW, a nie +3.
Pomiot nie jest uznawany za Nefarytę, choć niewiele mu brakuje.
Nigdy nie może atakować Kritany ani Alakhaia ("czcij ojca swego i matkę swoją").
Oni mogą go normalnie atakować ("ty tępy bachorze, poczekaj tylko niech stary wróci z roboty, jak mu powiem co narobiłeś to ci da popalić" - "a co dziś robi tata" - "a nie wiem w sumie, chyba napieprza z jakimiś Behemotami gdzieś na East McCraig. Te głąby z Capitolu nigdy się nie nauczą").

PS. Pomiot jest bohaterem bo był na tyle złośliwy, że pozabijał wszystkie inne pomioty tuż po narodzeniu.

Whisky "Old Tom De Moore"
Specjal I
daj w dowolnej chwili swojemu ŻZ Imperialu.
za akcję może sobie golnąć (raz na turę). Do początku twej następnej tury Ma WW i P zwiększone o +2 oraz pierwszy atak w walce.
Sean Gallagher oraz Edward S. Murdoch mają na tyle mocne łby, że mogą walić do dwóch razy na turę (kumulując mod.). Ponadto, dla nich mod. to +3, a nie +2.
Timothy MacGuire jest suchym alkoholikiem, więc nie może czerpać korzyści z tej karty.
Pułkownik Maxwell jest zaś praktykującym alkoholikiem, więc lepiej mu tego nie dawać.

Bambuko
Specjal O
Zagraj w dowolnej chwili. Po użyciu usuń tę kartę z gry.
Niech inny gracz (wybrany przez ciebie) wypowie na głos dowolną liczbę.
Jeśli natychmiast po tym powiesz liczbę większą niż jego, wygrywasz grę.
Jak masz mniej punktów Z to dostajesz brakującą ilość +1.
Tytuł: Odp: Wymyślamy karty (na wesoło)
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Grudnia 11, 2018, 11:42:27 am
"praktykujący alkoholik:  ;D
Tytuł: Odp: Wymyślamy karty (na wesoło)
Wiadomość wysłana przez: Kapitan Shinobi w Marca 04, 2021, 11:36:48 pm
MIECZYSŁAW WIECZYSŁAW KUTASOVITCH

Wojownik   Cybertronic

6/6/6/8

BOHATER. INŻYNIER PRÓŻNI. Odporny na działanie DARÓW MROCZNEJ HARMONII (nie DARÓW APOSTOŁÓW). Nigdy nie może rzucać czarów Sztuki. Kosztem dwóch akcji może oznaczyć dowolny POJAZD w grze "Karnym K... za złe parkowanie". Wszyscy wojownicy w tym POJEŹDZIE mają W zmniejszoną o 5 (jeśli jest to POJAZD-WOJOWNIK, jego W spada o 5). Jeżeli w wyniku tego działania wojownik zostanie odrzucony, morale armii zostaje złamane (ponieważ wychodzi na to, że nikt nie umie porządnie zaparkować). Wszyscy pozostali wojownicy danego gracza mają WW, S i P zmniejszane o 4, aż do końca twej następnej tury. Na jednym POJEŹDZIE może widnieć tylko jeden "Karny K... za złe parkowanie"

PS. Nazwa wojownika nie jest moja, gdzieś takie coś słyszałem/widziałem. Wszelkie prawa tak czy inaczej zastrzeżone.
Tytuł: Odp: Wymyślamy karty (na wesoło)
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Lipca 30, 2021, 02:17:34 pm
Inżynier próżni kojarzy mi się z urządzeniami sanitarnymi. Ciekawe ... ;D