Ok - Zasady - powtarzamy Sosnowiec z małymi wyjątkami:
Obowiązują listy kart O / A / Z z STR + dodatkowo:
a) karty ograniczone do 1 sztuki na całą kolekcję:
- Training
- Całkowite zaćmienie
- Owca na rzeź
- Błąd Nawigacyjny
- Pojmany
b) karty całkowicie zakazane:
- Throwing It All Away
- Luterański Wierny
- Wyspiarz Grinder
c) karty dodatkowo anihilowane po użyciu:
- Pech
- Booby Trap
- Śmiertelna Rana
- Shore Leave
Zasady:
Zasady zgodne, z STR (
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.0) z wyjątkami opisanymi poniżej:
- Zakaz palenia kart,
- Jedne Archiwa Bractwa w Szwadronie na raz,
- Herold/Untouchable chroni przed Repudiate
- Bez “dziwnych” zasad ws. pojazdów
- Ban na discard ręki (cała sztuka + wielka wróżba, wybieg, przerwanie linii dostawczej, funt ciała). Nietoperze, Krzyształy i Surveillance Ship dozwolone.
- Nieograniczone Ataki w Gracza.
- Gramy na przenoszenie się zdolności - Heretycka Diana może leczyć Legionistów, Legioniści mogą korzystać z Uleczenia Obrażeń i Przywołań itp.
- Zakaz przechodzenia na placówkę w czasie walki -
NOWOŚĆMechanika turnieju:
- Gra toczy się do 40 PZ.
- Jeżeli obydwu graczy zdobywa powyżej 40 PZ, gra się do 3 PZ Przewagi.
- W przypadku zdobycia lub przekroczenia granicy 40 PZ przez jednego gracza, gra się natychmiast kończy. Jeśli pozostały dodatkowe ataki za karty specjalne, umiejętności wojowników, zdolności ekwipunku czy inne to nie są one już brane pod uwagę. Dług w Bank Bauhausu jest automatycznie spłacany w pierwszej kolejności.
- Zwycięstwo w pojedynku – 3 pkt; remis ze wskazaniem 2 pkt dla tego, który wypracował przewagę punktową, 1 dla "przegranego".
- W przypadku remisu „dużych punktów”, podlicza się małe punkty.
Póki co tyle - kontrowersyjne jest odbanowanie Grindera, ale Nicodemus się uparł.... ma to się przysłużyć szybkości turnieju, celem rozegrania czegoś jeszcze
Oczywiście piszę się na draft również - w dowolnej konfiguracji