Maja 09, 2024, 04:03:00 am

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Skoq

Strony: 1 ... 176 177 [178] 179 180 ... 188
2656
Turnieje/rozgrywki / Odp: Falkon 2007 16-18 listopada
« dnia: Listopada 05, 2007, 01:33:57 pm »
Co do Booby - ten agrument z shore leave to nie bardzo pasuje - co jak ktoś gra legionem lub placówką? Ale ten z Luterańczykami jest znacznie bardziej przekonujący - ok zmieniamy  - gramy bez ograniczenia na Booby Trap,

Co do Grindera - jak będziemy mieli jeden turniej bez niego to nic się nie stanie - będzie bez zbyt szybkich wjazdów  - Grinder pozostaje zbanowany.

 

2657
Turnieje/rozgrywki / Odp: Falkon 2007 16-18 listopada
« dnia: Listopada 05, 2007, 11:29:06 am »
Po ustaleniach z Nicodemusem (jako UZO) na Falkonie gramy wg następujących zasad:
1. Obowiązują STR MOD1 (lub jak kto woli NOSTROMO  ;D ) - Standard z ograniczonym błędem nawigacyjnym i pojmanym,
2. Dodatkowe karty zakazane
 - Wyspiarz Grinder,
 - Throwing It All Away,
3. Dodatkowe karty ograniczone
 - Całkowite Zaćmienie,
 - Trening,
4. Gramy do 40 pkt, z normalnymi zasadami ataku na gracza (tj. można więcej niż raz w ciągu tury),
5. Jeżeli pojawi się mało osób to zagramy ligowo (do dwóch wygranych) - coś tak jak w Krakowie było - fajny pomysł Diablerist ;)
6. Jako "drugi" turniej - gramy "Wojnę Plemion" - czyli
         - obowiązują te same zasady co w turnieju pierwszym - pkty 1-4
         - sposób rozgrywki ustalimy na miejscu - w zależności od ilości chętnych,
         - w talii mogą być wyłącznie wojownicy z jednego z czterech plemion - nie można mieć innych wojowników plemiennych (czyli gramy bez Wyspiarzy i bez plemiennych z Legionu Ciemności)
7. Zawsze można spróbować zagrać drafta - ale czy ktoś ma jakiekolwiek boostery??? Dajcie znać  - no i Panowie - DEKLAROWAĆ SIĘ PROSZĘ, ponadto wszelkie uwagi mile widziane (będę ew. modyfikował posta),
8. Nicodemusie - prośba wrzuć link do strony Falkonu i podaj adres imprezy,
Pozdro dla wszystkich
Pozdro...

2658
Turnieje/rozgrywki / Odp: Falkon 2007 16-18 listopada
« dnia: Października 31, 2007, 06:43:07 pm »
JA ofkors będę na 10000000000000000% - No Diabler -ja się dosiądę w Żyrardowie - nie będziesz więc już sam ;D - także nie wygłupiaj się tylko jedź.
A co tam Śląsk? Pret, Marqwitch, Tomek O - co z Wami? dajcie znać koniecznie (koniecznie pozytywnie ;) )
No i Lublin i Radom - będziecie w największym mozliwym komplecie? Potwierdźcie proszę....

2659
Karty / Odp: Zesłanie snu vs atakowanie ukrytym wojem
« dnia: Października 31, 2007, 01:13:27 am »
Heh - no i właśnie Muleq - skoro masz moment w walce przed wyznaczeniem agresora i obrońcy to wtedy możesz rzucić skutecznie (przerywając atak)tchórzostwo, uzyć wywołania bólu itd - to chyba jest ten właśnie moment który określaliśmy mianem deklarowania ataku, prawda?  Jesli możesz użyć zesłania snu w dowolnym momencie walki i zdecydujesz że to będzie właśnie ten moment przed wyznaczeniem agresora i obrońcy to musiałbyś ukryć wszystkich wojów gracza atakującego żeby przerwać walkę, bo agresora nie znasz - a nie wiem czy w świetle zapisu na karcie jest to możliwe - czy ta karta nie powinna działać już po wyznaczeniu agresora i obrońcy - mowa jest o konkretnym "przeciwniku" przecież? Proszę o zacytowanie tekstu karty z eng unlimited base setu dla przypomnienia... Jak agresor zostanie wyznaczony to ani tchórzostwo, ani zesłanie snu walki już nie przerwie - gdyż tak jak to już zostało powiedziane ukryty wojownik może walczyć, ale nie może zaatakować - czyli nie może zostać wyznaczony przez gracza na agresora - a to stało sie jeszcze przed tym jak został ukryty. Walkę w tym momencie przerwałoby użycie karty która wyeliminuje zdolność do walki agesora/obrońcy - np rzucenie zaginionego w akcji, czy shore leave (niezależnie czy to duchowi gry się podoba czy nie). Tekst z instrukcji mówi zdecydowanie o tym że ukryty wojownik nie może zaatakować, a nie że nie może walczyć w ogóle, czy że jak się go ukryje gdy jest agresorem to trzeba przerwać walkę - bzdura jak dla mnie - odpowiedż WIntera odnośnie tchórzostwa mój wywód jedynie potwierdza ( i tym samym potwierdza że attack z instrukcji to "zaatakować" a nie "być agresorem")- nie wiem gdzie tu jest problem bo ja go nie widzę - a co do niemożliwości grania wstecz, która ponoć "Cię nie obchodzi" - to odsyłam do karty info z Apocalypse - tam jest dokładnie napisane że to jest w DT niedozwolone - a przerwanie zesłaniem snu walki po wyznaczeniu agresora i obrońcy to ewdientne granie w tył i tyle. 

2660
Turnieje/rozgrywki / Odp: Falkon 2007 16-18 listopada
« dnia: Października 17, 2007, 12:50:10 am »
Brawo Pret za skrót :D ale już nie jest taki profesjonalny w brzmieniu, tylko jakiś taki ...obcy...  ;D

2661
Turnieje/rozgrywki / Odp: Falkon 2007 16-18 listopada
« dnia: Października 16, 2007, 04:08:23 pm »
hmm czas trwania konwentu? a to nie oczywisty "weekend"? ;) Czy moze będzie konwent tygodniowy? :D
Co do STR - STR to STR - czyli Winterowe zasady turniejowe - dodanie do tego błędu i pojmanego restricted co prawda jest (chyba) dla wszystkich oczywiste ale to już mimo wszystko nie jest STR - to tak jak ze statystykami wojów - niemodyfikowane - coś dodamy i mamy modyfikowane - ale, jako że błąd i pojmany na wszystkich turniejach były restricted (z defaulta - jak to się mówi biurowo) to możemy używać określenia STRMOD 1, gdzie  MOD 1 oznacza restricted pojmanego i błąd ;) heh - powoli robią nam się standardy jak w brydżu - np jeśli będzie jakiś turniej to możemy mówić "rozgrywamy turniej w mieście X w standardzie STRMOD1" - jak profesjonalnie brzmi...  ;D
A co do zaćmienia i treningu - tego bym nie wrzucał do "domyślnych dodatkowych ograniczonych" kart Muleq - to nie zawsze było ograniczone, i nie zawsze będzie to konieczne - np trening przy jednym ataku w gracza nie musi być restricted  - jak graliśmy normalnie na 5 szt to też jakoś to szło (choć trochę przegięte to jest), to samo z zaćmieniem, a tym bardziej z archiwami na stole (tego ograniczenia w ogóle nie rozumiem)...
Ok to mamy nowy skrót:
STRMOD1 - zasady turniejowe Wintera + restricted Pojmany i błąd nawigacyjny - nie będzie za każdym razem trzeba pisać - wystartczy użyć skrótu.... (father zapamiętaj go koniecznie ;D )
Pozdro

2662
Turnieje/rozgrywki / Odp: Falkon 2007 16-18 listopada
« dnia: Października 15, 2007, 01:54:00 pm »
No nareszcie ktoś się wziął za Falkon - GIT, w swoim czasie Nico - określ zasady na jakie gramy (czy tyllko STR z błędem i pojmanym, czy coś więcej ograniczasz/banujesz/zmieniasz w zasadach?)

2663
Turnieje/rozgrywki / Odp: Imladris XI - Kraków 26-28 pażdziernika
« dnia: Października 07, 2007, 02:41:58 pm »
Dokładnie  - ja generalnie jestem za "normalnymi" (STR+pojmany+błąd+trening ogr i throwing zbanowany) zasadami ;)

2664
Karty / Odp: Eat This!
« dnia: Października 07, 2007, 02:39:31 pm »
A Local Thugi i Rakiety nie giną po eat this, za to giną po booby trapach(tak żeby uzupełnić) ;)

2665
Turnieje/rozgrywki / Odp: Imladris XI - Kraków 26-28 pażdziernika
« dnia: Października 07, 2007, 10:32:57 am »
Co prawda jeszcze nie wiem czy sie pojawię -ale błagam  - jesli robimy jeden atak w puchę to zbanujmy wymianę koniecznie - będzie mniej problemów z nietoperzami....

2666
Turnieje/rozgrywki / Odp: Kiedy jakis turniej?
« dnia: Października 06, 2007, 10:12:10 am »
Konkretnie - to TrStarter i Nicodemus mają się tym zająć - tak obiecywali jak z nimi rozmawiałem - więc wyżej wymienieni - do pracy rodacy - żeby nie obudzić się "z ręką w nocniku" :D Wypadałoby żebyśmy byli wpisani do programu i mieli salę...

2667
Turnieje/rozgrywki / Odp: Imladris XI - Kraków 26-28 pażdziernika
« dnia: Września 20, 2007, 09:02:11 am »
Jestem przeciw!!! ;)

2668
Kombinacje kart / Odp: Czaszki vs Noncombatanci
« dnia: Września 20, 2007, 08:44:56 am »
W sumie to masz trochę racji Pret - bardziej przekonujące staje się złamanie zasady atakowania z placówki wojów w szwadronie i kohorcie - czaszki to chyba jedyny przypadek w którym jest zaznaczone że tak można - mogłoby to wskazywać też na możliwość skierowania akcji ataku przeciwko NC... (nadal uważam że to wojownicy z obszaru są celem czaszek i akcji ataku poświęconej na ich użycie)
Określenie "wszyscy / wszystkie" niestety nie oznacza rzeczywiście wszystkich przypadków w DT - np Alakhai może korzystać ze wszystkich MH ALE moce heretyckie są dla heretyków (to samo z sojuszem DL)- więc już nie wszystkich może używać, to też można odnieść do czaszek  - zabijają wszystkich na obszarze ALE nie tych którzy nie mogą paść ofiarą jakichkolwiek ataków (czaszki to przecież nadal akcja ataku) - czyli NC właśnie....
Patrząc od strony praktycznej jednak  - to fakt czaszki miałyby wiele wyjątków i oprócz tego że ciężko je uzbierać to jeszcze efekt ich uzycia byłby dość ograniczony (a chyba nie miały być takie mizerne sądząc po Dark Edenie ;D)...
Szczerze to powiem że nie mam za bardzo nic przeciwko używaniu czaszek tak jak do tej pory to robiliśmy (a raczej Diabler robił - i to z niezłym skutkiem), zacząłem temat bo myślałem że ktoś znajdzie jakieś zdecydowane argumenty za  lub przeciw czaszkowaniu NC - takich brak jak widać - więc zostańmy przy dotychczasowym sposobie grania - na pewno jest ciekawszy ;) No i Diabler - nie przestawaj grać czaszkami - bardzo fajnie Ci szło przecież...  - OKI z mojej strony koniec dyskusji.

2669
Hmm a niby czemu to jest przegięcie? To po prostu konfrontacja dwóch kart - z której jasno wynika że powołanie/przeprogramowanie na woja który nie może opuścić placówki po prostu nie działa co jest w tym przegiętego? jak dla mnie nic...- przegięcie to throwing, a nie takie drobnostki :D
Anyway  - proszę o jakieś w miarę sensowne argumenty za powoływaniem (bez takich "bo ja tak gram zawsze") bo jak na razie to bardziej oczywista jest niemożność powołania Sebastiana niż nacianie tego do zasady przedłużania szwadronu...

2670
Kombinacje kart / Odp: Czaszki vs Noncombatanci
« dnia: Września 19, 2007, 11:11:38 pm »
Czaszki na pewno są kierowane przeciwko wszystkim wojom na obszarze - przecież samego obszaru się nie zabija czyż nie? Zauważmy jeszcze coś takiego - na czaszkach jest zapis o ignorowaniu przynależności - można wnioskować , iż gdyby go nie było, to korzystający z czaszek musiałby zabijać na danym obszarze tylko tych wojów, których mógłby zaatakować prawda? czyli skoro w sumie proste ograniczenie przynależnością zostało przytoczone na kartach czaszek to o wiele mocniejsze ograniczenie polegające na niemożliwościa ataku na noncombatantów chyba także powinno działać? Napis że wszyscy na obszarze giną nalezałoby w sumie interpretować że giną wszyscy którzy mogą być zaatakowani w jakikolwiek sposób przez używającego czaszek woja (bez względu na przynależność) Tak czy inaczej użycie czaszek nadal jest akcją ataku (considered) więc jest atakujący i cele ataku - uważam że powinny być to cele legalne zgodnie z zapisem na czaszkach - czyli wszyscy woje bez względu na przynależność, ale którzy nie są noncombatantami bo oni nie mogą być celem ataku jakiegokowiek i tyle - w przeciwnym przypadku czaszki są z deka przegięte mimo że niełatwo je uzbierać...Ofkors Diabler - argument "bo ja tak gram" lub bo "mi się fajnie tak gra" nie jest żadnym argumentem więc poprosze o coś bardziej przekonującego ;D

Strony: 1 ... 176 177 [178] 179 180 ... 188