1. Rozgrywka i zdobywanie punktów
Za zwycięstwo 3 pkt. a za remis 1 pkt.
UWAGA !!!
W przypadku zdobycia tej samej liczby dużych pkt. przez co najmniej dwóch graczy liczymy małe pkt. zdobyte na wszystkich graczach.
2. Obowiązują STR
3. Ograniczam do 1 sztuki na całą kolekcję karty:
- Całkowite zaćmienie
- Training (ENTRAÎNEMENT)
- Throwing It All Away (DÉMORALISATION)
- Wyspiarz Grinder
4. Bloki triadą i wszelcy nie walczący nie chronią przed atakiem na gracza.
5. Repudiate vs Untouchable - chroni.
6.Dziwnych zasad na temat pojazdów nie stosujemy tzn. odrzucenie pojazdu nie powoduje rany, a Tchórzostwo nie powoduje ukrycia i wyjścia z Pojazdu.
7. Nie gramy na zasadę ograniczającą takie samo umocnienie do 1 sztuki (wyjątek miasta i cytadele oraz karty na których pisze że można mieć jedno w grze).
8. Zasada z zasad preta o wyłączeniu wszystkich kart promo zostaje zmodyfikowana. Dopuszczam następujące karty promocyjne w swojej kolekcji (mogą być w dowolnym języku byle by ich własciciel potrafił wytłumaczyć ich znaczenie):
- Hunter Członek Sił Specjalnych x5
- Idealne Trafienie x1
- Kamizelka Kuloodporna x5
- Luna x5
- Michaelis Apostata x5
- Moc Postrzegania x1
- Nicholai x5
- Ofiarny Sztylet x5
- Pocisk Samonaprowadzający x5
- Przywódca Nefarytów x5
- Ragathol x5
- Trzymać Za Gardło x5
- Uduszenie x1
- Wodna Bestia x1
- Wolf Rozwścieczony x5
9. Palenie kart zakazane tzn. zagranie karty bez celu uznajemy za palenie (nawet jeśli pisze : "zagraj w dowolnej) - proste. Przykład: w grze nie ma żadnych fabryk, kompleksów oraz modernizacji fabryk a ktoś zagrywa strategiczne bombardowanie - PALENIE
10. Gramy do 40 pkt. zwycięstwa lub 35 zależy od tego ile osób będzie , podobnie zobaczymy czy dzielić będziemy graczy na grupy czy też gramy każdy z każdym
Na razie to tyle.