Maja 13, 2024, 04:01:19 pm

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Marqwitch

Strony: 1 ... 77 78 [79] 80
1171
Karty / Odp: Biogigant
« dnia: Czerwca 09, 2006, 02:37:18 pm »
Na Gigusia działają jedynie karty globalne (Po Namyśle stanowi dla mnie jednak problem) i karty wrogie... A tak w ogóle to jego zasada jest bez sensu!

1172
Karty / przeprogramowanie
« dnia: Czerwca 09, 2006, 02:31:44 pm »
Cytuj
Przeprogramowanie jest kartą dołączaną do wojownika


A to mnie zaskoczyłeś - nigdy tak nie graliśmy...

Efekty permanentne znikają zawsze tak samo jak karty dołączane, gdy karta, na którą miały wpływ opuści grę... Poza tym po Po Namyśle wojownik wraca na rękę swojego wlaściciela - nie na rękę przeciwnika, który go przeprogramował!

1173
Klub Arkadin / The Top!
« dnia: Czerwca 05, 2006, 11:09:36 am »
Chciałbym dodać że nie chodzi mi tylko o siłę kart danych organizacji, ale przede wszystkim o klimat jaki wprowadzają do gry i do świata MC.

PS - Proszę nie zmieniajcie tematu na jakiąś debatę o Mocach Ki (osobiście uważam że nie są one tak prze... jak wielu uważa, a niektóre są nawet potrzebne grze - ich zasadniczy problem to rysunki i to że są kartami Mocy Ki a nie kartami Specjalnymi).

1174
Zasady ogólne / Wystawianie w ukryciu - ERROR
« dnia: Czerwca 05, 2006, 09:11:48 am »
Przykład:

Gracz1 - Poświęcam trzy akcje na wystawienie wojownika w ukryciu (nikt jeszcze nie wie że jest to Eva Valmonte - hihaha).

Gracz2 - Poświęcam trzy akcje na wystawienie wojownika w ukryciu (nikt jeszcze nie wie że jest to Eva Valmonte - buahaha).

Gracz3 - Odpalam Wichry Obłędu za pomocą moich pięciu Opętanych Legionistów!!!

Co się dzieje z Evkami?

1175
Zasady ogólne / MOACB by pretorianstalker
« dnia: Czerwca 05, 2006, 09:02:21 am »
Co do zasad Pretora - sam stosuje podobne i proponuje je zatwierdzić (właściwie są one wynikiem naszych wspólnych dyskusji - sam chciałem je zamieścić :cry: ) .
Proponowałbym tylko deklakację ataku uczynić dodatkową fazą, która miałaby miejsce przed określaniem Agresora i Obrońcy.

1176
Klub Arkadin / TOP FIVE
« dnia: Maja 30, 2006, 01:50:27 am »
Cytuj
do najbrzydszych zaliczaja sie wszystkie z paradise lost :mrgreen:


Taaaa?!... Szczególnie szkaradni są Mistrz Valpurgius, Grinder, Indigo... ale to już sprawa gustu. Moim zdaniem porażką ilustracyjną (i z resztą nie tylko ilustracyjną) jest dodatek Apokalipsa.

1177
Klub Arkadin / TOP FIVE
« dnia: Maja 29, 2006, 10:45:22 pm »
Ciężko jest sprecyzować, która z kart jest najlepsza - można robić Topy kombinacji kart... a do Top 5 (2,3,10,30 czy ile tam chcecie) powinny wchodzić karty najbardziej uniwersalne - Alakhai Przebiegły jest najbardzie uniwersalnym wojownikiem Legionu Ciemności (choć niektórzy feminiści obstają przy Kritanie), ale takie Zakłócenia Łączności są znacznie bardziej popularne ponieważ w liczbie 5 widnieją w każdej talii (nie tylko w taliach Legionu Ciemności). A co do głosowań zgadzam się z Lordem Nozaki (powinno być więcej ankiet precyzujących gusta graczy - miałyby one cele zapoznawcze i byłyby dobrym pretekstem do kłótni!!! :mrgreen: ).

1178
Klub Arkadin / Najlepsza organizacja w DT
« dnia: Maja 29, 2006, 03:01:00 am »
W grze DT występuje wiele organizacji i zastanawiam się jakie są najbardziej popularne czy też cenione przez graczy a które nie... piszcie co lubicie!

Ja na początek przedstawię moje trzy ulubione organizacje (każda z innej beczki) czyli:

1. Wyznawcy Muawijhe.

2. Cybertronic.

3. Luterańska Triada.

Nie znoszę z kolei Bractwa... mam też średni szacunek do Mishimy, Bauhausu, Synów Rasputina i w szczególności do Hord Półksiężyca.

1179
Zasady ogólne / Odp: Umocnienia
« dnia: Maja 28, 2006, 01:06:26 pm »
Cytuj
Nadal wojownik nie może korzystać z więcej niż jednej takiej samej karty umocnienia jednocześnie


Skąd takie zasady?

Takie zasady istnieją, ale dotyczą jedynie kart Specjalnych i zaklęć Sztuki.

1180
Karty / Szczęście wojownika
« dnia: Maja 28, 2006, 12:49:56 pm »
Co do Szczęścia Wojownika nie mogę się z tobą zgodzić (chcesz by miało równie szerokie zastosowanie co Prawo Kartelu, Wielki Taktyk i Zbieracz Reliktów).

1181
Ziemia Niczyja / Wspomnienia - czyli wszystko co kiedys bylo
« dnia: Maja 26, 2006, 02:04:03 pm »
Cytuj
latem 1999 ( w dniu w którym byłem na wycieczce ze znajomymi dlatego dokładnie to pamiętam)


Możliwe... a co do wycieczek ze znajomymi, to dziwię się że to pamiętasz (ja nie pamiętam dokładnie żadnej wycieczki ze znajomymi, a było ich sporo :mrgreen: ).

1182
Kombinacje kart / Ilian+Oślepienie VS Cybernetyczne Siatkówki
« dnia: Maja 26, 2006, 01:58:19 pm »
Czy Siatkóweczki dają odporność na Oślepienie (Przeklęte Oko czy Złe Oko) nawet gdy Pani Nicości znajduje się w grze?

1183
Zasady ogólne / Odp: Zasady pojazdów
« dnia: Maja 26, 2006, 01:53:03 pm »
Ja jestem przeciwny - ponieważ jestem przeciwny zasadom opuszczania pojazdów (Apokalipsa - fe).

1184
Karty / Całun
« dnia: Maja 26, 2006, 01:30:15 pm »
Cytuj
Sugeruję wprowadzić zasadę Całunu z 2nd Edition - Całun powoduje, że żaden z graczy do początku nastepnej tury, nie może podjąć decyzji o wykonaniu Akcji Ataku. Odpornośc daje tu Untouchable.


Bardziej sensowny byłby taki tekst:

CALUN

DAR SEMAI. Poświęcając jedną akcję Legionista może wywołać unoszącą się nad polem walki wirującą mistyczną mgłę (chyba jakoś tak... ). Do początku twojej tury żaden wojownik nie może zaatakować.

Przed takim Całunem chroniłyby tylko odporności wojowników - co moim zdaniem byłoby bardziej sensowne.

1185
Karty / Doktor Diana
« dnia: Maja 22, 2006, 04:10:07 pm »
Cytuj
Co sądzicie o tym, że Doktor Diana może leczyć Legionistów Ciemności po tym jak sama stanie się legionistą?
Ja osobiscie uważa, że to wyjasnia równiez kwestię kart takich jak: Przywołanie żołnierza czy Uleczenie obrażeń


Te karty powinny wpływać jedynie na wojowników z tego samego obszaru, chyba że wykorzystywałby je Valpurgius (on może wszystko).

Strony: 1 ... 77 78 [79] 80