Oto wyniki głosowania:
Mistrust 31
Flota Harrisona 22
Sacristan 22
Nie ma mowy 18
Burza Antymaterii 17
Marionetka 13
Bariera 11
Wywrotowiec 10
Łowca głów 6
Co do głosów to się zonk zrobił bo miałem format C i większość się straciła
Wyniki były sumowane na bieżąco i były zapisywane w excelu, a więc na pewno wszystko się zgadza. O to co uratowałem:
Lapson:
1. Sacristan - prosty i sprytny sposób by się zabezpieczyć przed sztuką i udupić bractwo
2. Flota Harrisona - dobry pomysł lecz skoro jest do imperialu zrobiłbym ograniczenia by było tylko dla nich lub by to wystawić trzeba mieć coś z tej korporacji - gdyby nie to ta karta była by na pierwszym miejscu.
3. Nie ma mowy ! - przejrzysta grywalna lecz osobiście nie przepadam za kartami które można użyć tylko na jeden cel ;/ - to coś jak skrucha
(choć wiernych zwykło mieć 96% graczy)
4. Burza antymaterii - dobra karta, może niezbyt efektywna lecz efektowna
- dobra na wiernych itp.
5. Bariera - fajny pomysł, ale obawiam się że w trakcie gry mogłyby wyniknąć errory w związku z tą kartą.
6. Mistrust - fabularnie całkiem fajne ale w praktyce tylko do naprawdę przemyślanej talii.
7. Łowca głów - użyty język jest nieco irytujący (bez obrazy dla twórcy), a sam wojownik raczej słaby - może jakby zabijał automatycznie.
8. Marionetka - jak dla mnie ta beznadziejna karta w stylu jak sie dobrać do gracza i mieć tego 5 w talii.
Moja karta to Wywrotowiec.
pretorianstalker:
Mistrust 5pkt - dobra karta, warto włożyć do każdego SB jeśli tylko mamy możliwość jej wykorzystania. Wykonanie oczywiście bez zarzutu, grafika w klimacie DT.
Sacristan 4pkt - podobnie, zawsze warto mieć pod ręką - czary są zbyt silne, więc warto je ograniczać na różne sposoby
Wykonanie mogłoby być lepsze. Powinien to być heretyk. Generalnie jednak karta mi się podoba.
Flota Harrisona 3pkt - ciekawy pomysł, na pewno znajdzie zastosowanie w różnych taliach. Wykonanie ok, choć ta czcionka daje jakieś dziwne efekty - chyba robione w paincie
Wywrotowiec 2pkt - fajny pomysł, choć może sprawiać problemy w takiej postaci jak obecnie. Na tą chwilę problemów nie widzę poważniejszych, ale pewnie by wyszło trochę jak z podwójną powinnością. Pomysł warty uwagi.
Bariera 1pkt - w niektórych taliach mogłoby być bardzo przydatne, chociaż nie wiem do końca czy można to rzucić raz na dwie tury jako gracz czy jako wojownik :/ W takiej formie raczej nie ma szans na zaistnienie, ale sam pomysł również może być początkiem czegoś sensownego.
Z pozostałych kart:
Nie ma mowy - zbytnio ukierunkowana. Karta przeciwko jednej karcie - nie wiadomo czy brać czy nie... W ciemno ciężko to wpychać do talii. Nie trafisz na Luterańskich i masz problem.
Burza antymaterii - podobnie jak wyżej. Nie wiadomo czy brać czy nie. Nie ma co się nastawiać na tą kartę, bo można zostać zablokowany łatwo. Trzymać w SB? Chyba za słabe mimo wszystko. Kolejna karta przeznaczona do zdobywania PZ poza walką.
Marionetka - kolejna karta do wjazdów w puste... Może by i nie była zła, gdyby nie to, że tego typu kart jest już sporo. Gdyby była pierwszą z tego cyklu to pewnie byłaba fajniejsza niż wiele innych tego typu, ale niestety pierwsza nie jest.
Łowca Głów - zmarnowany lekko potencjał. Dziwne zasady - jakoś mi to wszystko nie pasuje razem. No i niedociągnięcia w wykonaniu.
Nekro:
O pierwsze miejsce biły się u mnie w myślach dwie karty: Marionetka i Flota Harrisona. Za flotą przemawiało wykonanie, oparcie karty poniekąd na podręczniku. Co mi się jednak nie podoba to to iż jest to relikt a z tego co pamiętam jakiś okręt został przechwycony i bodajże skopiowany. Tak więc nie jest to taki wyjątkowy relikt wg fabuły. Zresztą dziwnie wygląda jak już zauważył Marqwitch zagranie fałszerstwa na całą flotę Poza tym lekko mnie drażni już kopiowanie zdolności lub części zdolności jednej karty i robienie z niej nowej. No ale juz jak się tam komu podoba.
Co do marionetki to muszę się przyznać iż ja ją wykonałem . Jest w porównaniu do floty słabsza graficznie lecz obrazek był i tak o małej rozdzielczości. Minusem jest to iż pozwala graczowi atakować na puste jednak jej ograniczenia powodują iż wydaje mi się ciekawą w zagrywaniu. Dlatego też ta ciekawa opcja zagrywania przeważyła szalę. I dlatego punktuje następująco:
1. 5pkt.- Marionetka
2. 4pkt.- Flota Harrisona
Co do miejsc 3 i 4 to punktowałem wydaje mi się ciekawe karty lecz pod względem dopracowania tekstu to troszkę im brakuje do reszty. Panowie poprawcie się następnym razem a będzie wyżej
3. 3pkt.- Nie ma mowy! - za własny pomysł, humor i ładne wykonanie karty
4. 2pkt.- Bariera - zauroczył mnie obrazek, super!! Co do zdolności to ujdzie w tłoku - rzekłbym sztuka dla sztuki
No i tu dylemat miałem ale wybrałem (nawet nie czuje że rymuje):
5. 1pkt. - Łowca głów - Za odwzorowanie postaci z podręcznika a nie tworzenia tego co pisałem o flocie czy tez karty o działaniu już podobnym do istniejącej tylko o wzmocnionym działaniu (ble,ble,ble)
Co do reszty to nie trafiły one w moje heretyckie poczucie piękna i dobrego działania oraz oryginalności
Diablerist:
Moje głosy:
5pkt - Mistrust
4pkt - Burza Antymaterii
3pkt - Sacristan
2pkt - Nie ma mowy!
1pkt - Wywrotowiec (z braku innych sensownych kart )
Troublestarter:
1. NIE MA MOWY
2 Sacristan
3 Flota Harrisona
4 Mistrust
5 Marionetka
Pozostałe głosy mam tylko w postaci danych z excela:
Marqwitch:
5pkt - Burza Antymaterii
4pkt - Mistrust
3pkt - Marionetka
2pkt - Bariera
1pkt - Sacristan
Baginator:
5pkt - Bariera
4pkt - Flota Harrisona
3pkt - Mistrust
2pkt - Burza antymaterii
1pkt - Sacristan
Muleq:
5pkt - Mistrust
4pkt - Nie ma mowy
3pkt - Burza Antymaterii
2pkt - Flota Harrisona
1pkt - Wywrotowiec
Bartek (nie pamiętam aktualnego nicka
)
5pkt - Łowca głów
4pkt - Marionetka
3pkt - Sacristan
2pkt - Burza Antymaterii
1pkt - Bariera
Lechu:
5pkt - Sacristan
4pkt - Mistrust
3pkt - Flota Harrisona
2pkt - Nie ma mowy
1pkt - Wywrotowiec
Chyba wszyscy. Ranking spróbuję podać jutro