Nie nazwałbym tego ilustracją komputerową - to bardziej digart (ilustracja retuszowana komputerowo, ale nie komputerowo wykonana w 3D).
Są jeszcze dziwne akcje ze zmianami agresora i obrońcy. Nie wiem jeszcze dokładnie jak to będzie ze wszystkimi kartami - trzebaby się zastanowić. Bo jeśli będzie opcja na zmianę jednego z obrońców na własnego wojownika to karta będzie przegięta. Jeśli natomiast da się zmienić agresora po ustaleniu agresora i obrońcy to będzie error.
Zmiana agresora i obrońcy wygląda identycznie jak w przypadku PANZERKNACKERA:
-Jeśli karta zmienia jedynie agresora (ZAPOMNIANE ROZKAZY), musi zmienić na takiego, który jest legalny (czyli który może również wybrać tych samych dwóch wojowników).
-Jeśli karta zmienia obrońcę (SŁABA HIPNOZA/HIPNOZA), zmienia tylko jednego z dwóch obrońców.
-Jeśli karta ustala na nowo agresora i obrońcę (TELEPATIA), myślę, że używający jej gracz nie może użyć karty, której nie kontroluje (BILOKACJA nie jest obowiązkowa, a zmuszanie wojownika do użycia jakiejś broni byłoby bez sensu z uwagi na EKSPLOZJĘ BRONI).
PANZERKNACKER czy DZIAŁKO AUTOMATYCZNE MYŚLIWY rozwiązują też problem ustalania kolejności uderzania przy BILOKACJI - obie bronie pozwalają w jednym ataku wykonać dwa ataki; są one jednoczesne, ale rozstrzygane oddzielnie w wybranej przez agresora kolejności (w przypadku BILOKACJI ogranicza się to jedynie do Fazy Zadawania Ran i jej konsekwencji).