Wydaje mi się, że nie do końca można to wykonać. Granat nie jest używany po walce tylko po rozwiązaniu walki. Czyli po ustaleniu wyniku i po ewentualnym kontrowaniu rany. Jeśli wojownik z granatem ma zginąć i w fazie kontrowania rany ta rana skontrowana nie zostanie wtedy odpala granat. Jeszcze przed fazą przyznawania punktów. Tu jest problem z nazewnictwem trochę, bo podczas walki w oryginalnym MOACB pada hasło 'now combat is finished' co można by uznać za koniec walki, ale procedura MOACB nadal trwa aż do momentu przyznania punktów. Były też problemy z tym dokąd trwa efekt Cornered czy tam Think again. Uznaliśmy, że do końca walki czy do końca procedury MOACB. A więc zasadniczo karty zagrywane PO WALCE są zagrywane po ostatnim punkcie MOACB (tym zmienionym, bo zasadniczo tego chyba używamy żeby uniknąć bzdur związanych z nierównoczesnym atakiem:
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=158.0 ). O ile się nie mylę to po tych zmianach nie było żadnych problemów z kartami zagrywanymi po walce. Niestety nie mam teraz do tego głowy więc nie zgłębiam jakoś tematu strasznie - możliwe, że przeoczyłem coś ważnego co stoi w sprzeczności z tym co napisałem, ale nie mam teraz czasu na przestudiowanie sprawy
Ja powiedziałbym, że Granat przy obecnych zasadach będzie zagrany kilka faz wcześniej niż Ograbienie zwłok.