Maja 15, 2024, 10:12:22 pm

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - pretorianstalker

Strony: 1 ... 354 355 [356] 357 358 ... 364
5326
Zasady ogólne / MOACB by pretorianstalker
« dnia: Maja 25, 2006, 06:02:33 pm »
1. Ustalanie agresora i obrońcy.
a) Gracz, który zadeklarował atak, wybiera agresora i obrońcę.
b) Obrońca może zagrać karty specjalne (i wszystkie inne, które mogą zmienić agresora bądź obrońcę)
c) Atakujący może zagrać karty aby skontrować (przecidziałać bezpośrednio, lub zagrać swoje karty zmieniające agresora i obrońcę)
d) Inni gracze mogą zagrywać karty aby zmienić agresora/obrońcę

W tej właśnie fazie postanowiłem dodać etap zagrywania kart zmieniających agresora/orońcę z kilku prostych przyczyn.
-Faza nazywa się fazą ustalania agresora i obrońcy więc po jej zakończeniu powinniśmy już wiedzieć kto i z kim walczy.
-Zmiana walczących po fazie ustalenia taktyki jest dla mnie dziwna, zwłaszcza, że mamy potem od nowa do czynienia z fazami ustalania taktyki i wybierania strefy walki. Możemy miec tu do czynienia z sytuacją, kiedy ktoś wyrzuci podczas fazy ustalania taktyki kilka kart, aby ustalić odpowiadającą mu taktyke, a wtedy drugi gracz zagra badziewną Słabą Hipnozą i karty szlag trafił :) Tracą na tym równiez i tak już mało przydatne Strefy walki. Jeżeli uda się nam zaskoczyć przeciwnika zmianą taktyki na inną niż on zakładał, to możemy go zniszczyć używając strefy walki. Jeżeli po deklaracji strefy walki mozna zmienić agresora obrońcę to nic z tego. Ponadto nie można zaskoczyć nikogo strefą walki trzymaną na ręcę - aby z niej skorzystać i tak musimy dać szansę przeciwnikowi aby ewentualnie zmienił agresora/obrońce :/

2. Ustalanie taktyki.
a) Gracza atakujący wybiera taktykę
b) Gracz broniący się może zagrać karty, które wpływają na zmianę taktyki, potem kolejno gracz atakujący i reszta graczy. Faza trwa do momentu kiedy wszyscy spasują.

3. Wybieranie strefy walki.
a) Broniący się gracz wybiera czy korzysta ze strefy walki
b) Atakujący gracz zagrywa karty mające wpływ na wybór strefy walki, potem kolejno gracz broniący się i reszta graczy - aż do momentu kiedy wszyscy spasują.

4. Ustalanie kolejności ataków
a) Gracz atakujący może zagrac karty zmieniające kolejność ataków, potem kolejno broniący się gracz i reszta graczy.

5. Deklarowanie broni.
a) Atakujący gracz wybiera, z której broni skorzysta jego wojownik
b) Gracz broniący się ma prawo do zagrywania kart, które mogą zmienić/odrzucić wybraną broń, potem inni gracze mają prawo do tego samego.
c) Broniący się gracz deklaruje jakiej broni użyje.
d) Atakujący gracz ma prawo zagrywania kart, które mogą zmienić/odrzucić wybraną broń, potem inni gracze mają prawo do tego samego.

Zmiana spowodowana jest faktem, że tylko BROŃ jest ekwipunkiem, który może być użyty tylko podczas walki, cała reszta ekwipunku jest w użyciu nawet poza walką (lub może być użyta poza walką - o ile opis karty nie stanowi inaczej), więc nie ma sensu deklarowanie używania pancerzy i podobnych.

6. Ustalanie rezultatu walki.
Porównujemy chechy walczących. Określamy, który zostanie ranny/zabity

7. Przerywanie walki.
a) Zaczynając od gracza atakującego, zagrywamy karty przerywające walkę w kolejności jak wyżej. Do kart takich zaliczają się wszystkie karty, które powodują, że walka nie może się odbyć - np. odrzucają jednego z walczących. Nie możemy natomiast zagrywać tutaj kart, które powinny zostać zagrane wcześniej - Przewaga taktyczna, Osłona tłumu itp.

Tą fazę wrzuciłem tutaj z prostego powodu :) Na dobrę sprawę i tak wszscy ją tutaj umieszczają. Normalne jest zagrywanie uszkodzenia na broń i przerwanie walki, jeżeli uszkodzenie nie zadziała. Według MOACB Wintera, walkę przerywamy wcześniej, a później pojawia się jeszcze jakaś dodatkowa faza przerywania walki :/ Nie wiem po co komplikować - uważam, że przerywanie walki powinno mieć miejsce tuż przed fazą modyfikacji, gdyż po tej fazie walki już przerwać nie można.

8. Faza modyfikacji współczynników.
Począwszy od grazca atakującego, poprzez broniącego się i innych graczy - zagrywamy akrty specjalne zmieniające współczynniki wojowników. Nie możemy odrzucić żadnego z walczących w tym momencie - walka zostanie już napewno dokończona!

9. Faza ustalania wyniku walki.
Porównując wyniki jakie otrzymaliśmy podczas fazy modyfikacji, ustalamy końcowy rezultat.

10. Kontrowanie ran/śmierci
a) Gracz atakujący zagrywa karty przeciwdziałające ranom/śmierci.
b) Gracz broniący się kontruje (lub inni gracze)
c) Gracz broniący się zagrywa karty przeciwdziałające ranom/śmierci.
d) Gracz atakujący kontruje (lub inni gracze)
e) Inni gracze zagrywają karty przeciwdziałające ranom/śmierci.
f) Gracze kontrują zagrane karty.

UWAGA - zdolność First Strike (atakowanie jako pierwszy) ma jakiekolwiek zastosowanie tylko i wyłącznie w tej fazie!
Jeżeli walka była nierównoczesna, najpierw karty przeciwdziałające ranom/śmierci zagrywa gracz kontrolujący wojownika atakującego jako drugi (potem inni gracze). Jeżeli wojownik ten przezyje, dopiero wtedy może zadać ewentualną ranę. Wtedy gracz atakujący jako pierwszy zagrywa karty przeciwdziałające ranom i smierci.

11. Zmiana statusu.
Ranni wojownicy są obracani o 90 stopni.
Zabici są odrzucani.
Anihilowani są usuwani z gry.

12. Przyznawanie punktów.
a) Gracz atakujący dostaje punkty
b) Gracz broniący się kontruje (lub inni gracze)
c) Broniący się dostaje punkty
d) Atakujący kontruje (lub inni gracze)

KONIEC

Proszę o wypowiedzi na temat, które MOACB wydaje się wam lepsze :)

5327
Karty / Odp: Wyspiarz Grinder
« dnia: Maja 25, 2006, 04:58:22 pm »
Cytuj
Dyzus:
Witam- jak w temacie. Pytanie- ile punktów zdobywa Grinder jeśli zaatakuje bezpośrednio gracza korzystając z karty "Wół artyleryjski".

koszal:
Napisano bykiem na wole

Dyzus:
Powiadasz?? Czyli te 3 mnożymy przez 4?? Zanim odpowiesz, przeczytaj Grindera

pretorianstalker:
Grinder jako jedną akcję ataku może wykonać 4 ataki, ale nie pozwala mu to na wykorzystanie 4 akcji ataku z woła - na każda z takich akcji musimy poswięcić 2 akcje. Zdolności te nie są kumulatywne.

Dyzus:
Jak to?  Wojownik posiadający woła może poświecając 2 akcje zaatakować bezpośrednio Gracza. Jest to akcja ataku. Grinder zaś w ramach jednej akcji ataku moze zaatakować czterokrotnie... Wynikałony z tego, że Grinder poświęcając 2 akcje aby zaatakować, co traktowane jest jako akcja ataku, może zaatakować czterokrotnie. A zatem?? Przyznam, że wcale mi się. ten motyw nie podoba, ale może znów się trafić...

pretorianstalker:
Może wykoanć cztery ataki, ale nie pisze, że może zaatakowac 4 razy wołem - każdy z takich ataków wymaga 2 akcji. Zdolnośc grindera i zdolność wołu to dwie różne rzeczy. Grinder może wykonac 4 ataki, a nie 4 akcje ataku, natomiast każdy atak wołem to oddzielna akcja ataku, czyż nie??  Gdyby grinder mógł korzystać z Granatów przeciwpiechotnych to nie mógłby nimi rzucić 4 razy podczas jednej akcji ataku, ponieważ każdy z nich wymaga oddzielnej akcji ataku. Tak samo jest z wołem - każdy atak z jego wykorzystaniem wymaga oddzielnej akcji ataku - i za każdy taki atak dostajemy tylko 3PZ.

Dyzus:
Ech, dla jasności powiem, że myślałem dokładnie tak jak Ty. Obawiam się jednak, iż akcja, której byłem świadkiem na turnieju, kiedy to mój kumpel odpadł w 1/4 przez ten motyw skłoniła mnie do refleksji... Patrz: Grinder może w ramach jednej akcji ataku zaatakować cztrey razy. Wojownik posiadający woła może poświęcając dwie akcje zaatakować Gracza (...) Jest to akcja ataku. Zatem skoro jest to akcja ataku, to nie widzę przeszkód, dlaczego Grinder nie mógłby zaatakować czterokrotnie. Czyli: poświecając dwie akcje na akcję ataku może wykorzystując tę właśnie jedną akcję ataku zaatakować czterokrotnie. Bzdurne to trochę, ale logiczne. Coś mi sie wydaje, że nie przyjmując tego motywu do wiadomości popełniamy błąd  Czekam na wypowiedzi innych forumowiczów

pretorianstalker:
No cóż - moim zdaniem jest to nielegalne i dowiem się dlaczego  Ale tak na dobrą sprawę to nie zmienia to faktu, że combo takie jest cholernie mało grywalne. Żeby coś takiego zrobić trzeba miec talię zaśmieconą dziwnymi kartami - więc przygotowanie takiego combosa trochę zajmuje. Potrzebujemy tutaj wojwoników Hord, Stwora, Grindera i Stworokradów. Ponadto trzeba wykonać conajmniej 3 takie ataki na gracza (zakładając, że jest to legalne), z czeog kazdy pochłania 2 akcje. Nie jest to zbyt mocne combo  Są lepsze sposoby żeby zniszczyć gracza.

koszal:
Napisano bykiem na wole- poświęcając dwie akcje ataku może zaatakować bezpośrednio Gracza i zdobywa 3PZ. I nie sądzę aby Grinder coś tu pomagał. Wydaje mi się, że są to zdolności niekompatybilne. Podobnie jak zdolność przemiany i kula pomniejszych sług.

Dyzus:
Nie obraź sie, ale przeczytaj DOKŁADNIE co tam napisano, zanim się znów wypowiesz. Otóż stoi JAK WÓŁ  : "Wojownik (...) może poświęcajac DWIE AKCJE zaatakować gracza (...). Jest to AKCJA ATAKU."

koszal:
Ależ ja rozumiem o co Ci chodzi. Poświęcając dwie akcje można zaatakować Gracza korzystając z Wołu, a Grinder pozwala wykonać cztery ataki w jednej akcji ataku. Czyli pytasz o to, czy poświęcając dwie akcje przy ataku wołem Grinder atakuje cztery razy i zdobywa 12PZ. Uważam te zdolności za niekompatybilne, gdyż każdorazowy atak na Gracza z użyciem Wołu wymaga dwóch akcji- I TYLKO W TAKIM WYPADKU MOŻE ON PRZEPROWADZIĆ ATAK NA GRACZA gdy ten ma wojownika w grze. Zapis, że jest to traktowane jako akcja ataku jest po to aby móc przerwać to działanie kartami przerywającymi walkę. Natmomiast Grinder w każdym ze swoich 4 ataków nie uzyskuje zdolności atakowania z wykorzystaniem dwóch akcji (co jest warunkiem użycia wołu), a więc nie może zaatakować Gracza. W tym miejscu właśnie karty są niekompatybilne.

pretorianstalker:
Akcji ataku nie mozna przerwać kartami przerywającymi walkę - takie karty działają tylko na walke, ale ponieważ użycie wołu to atak na gracza mozna go przerywac na wszystkie znane sposoby. Co do kombinacji Grinder + wół Wół ma zdolność do atakowania gracza bezposrednio jako 2 akcje, ale nie ma zdolności do atakowania 4-krotnie, Grinder zaś na odwrót - może 4-krotnie, ale nie może bezpośrednio gracza.
Cytuj
I don't think it combines with grinder. the ox has the ability to attack a player directly as two actions. grinder doesn't

Czyli: Grinder może zaatakować 4-krotnie jak akcję ataku, ale żeby zaatakować gracza mimo wojowników musi wykorzystać 2 akcje z woła - nie moze swoimi atakami obchodzić wojowików, a wół nie moze 4 razy atakowac.

koszal:
O tym właśnie od początku mówię!

Skoq:
Jak napisałem w innym miejscu - moim zdaniem grinder moze atakować 4 razy z wołem - dzięki wołowi mamy mozliwość wykonania poświęcając 2 akcje JEDNEJ AKCJI ATAKU NA GRACZA POMIMO IŻ PRZECIWNIK POSIADA WOJOWNIKÓW- i w tej akcji grinder może atakować 4 razy....moim zdaniem tyle wyjasnień wystarczy. Heh, nawet pamiętam taka akcję z daaaawnego turnieju...... - tuz po ukazaniu się p.lost... Pozdro dla wszystkich.

pretorianstalker:
Żeby zaatakowac gracza Grinder musi wykorzystać zdolność wołu i poświęcić na nia 2 akcje. Sam nie potrafi obejść wojowników przeciwnika. (takie są zalecenia z góry i ja się zgadzam w 100%, choć nie zawsze się zgadzam)

Marqwitch:
Albo special attack oxem albo quadraple strike Grinderem. Nie ma to tamto.

Nasunął mi się ciekawy argument :)
Uważam, że po wykorzystaniu zdolności wołu nie możemy wykorzystać zdolności Grindera. Aby Grinder mógł zaatakować 4 razy, musi poświęcić na to akcję ataku. Jeżeli poświęca akcję ataku na atak wołem, to nie korzysta ze swojej zdolności.
Gdyby mógł wykorzystać obydwie zdolności, równie dobrze ktoś mógłby się kłócić, że podaczas ataku na gracza wołem, chce rzucić Granatem :/ Czemu niby nie? Przecież to akcja ataku :) Innymi słowy, w ramach jednej akcji ataku możemy zdecydować się na wykonanie tylko jednego działania, które taką akcją ataku jest. Grinder - jako jedną akcję ataku (nie podczas jednego ataku!) może zaatakować 4 razy, a wół może zaatakować gracza - wybór należy do was :)

5328
Cytuj
Dyzus:
Ciekawa kombinacja, bowiem ekspert "może korzystać w walce z dwóch BRONI. Jeśli poświęcisz dwie akcje, może zaatakować jednego przeciwnika obiema brońmi (ich działanie kumuluje się) lub wykonać dwa oddzielne ataki (nawet jeżeli jeden to Walka Wręcz, a drugi Strzelanie), każdy inną bronią. Oczywiście bronie ogranicza taktyka walki, w jakiej można je wykorzystać." A zatem gdy poświęci 2 akcje by zaatakkować JEDNEGO przeciwnika OBIEMA brońmi ich efekt jest kumulowany- zatem jasne. Ale, jeśli poświęci te 2 akcje by wykonać 2 oddzielne ataki KAŻDY INNĄ BRONIĄ, to okazuje się, że zarówno jedną jak i drugą bronią moze wykonać po 2 ataki (czyli atakuje 4-ro krotnie)... Prawie jak Grinder

pretorianstalker:
Chyba nie wypada się nie zgodzić - ale dlapewności sprawdzę czy faktycznie nie ma żadnych przeszkód.

koszal:
Czy to aby nie rozwinie się w postępie geometrycznym...?

Marqwitch:
Działa jak byk!!! Należy jednak dokładnie określić obrońców.

Pojawiły się pewne wątpliwości co do działania tego połączenia, ale jak na razie działa tak jak napisano. Jak znajdę coś co zmienią ta sytuację to dam znac :)

5329
Karty / Niesubordynacja
« dnia: Maja 25, 2006, 04:43:49 pm »
Cytuj
Nekromagus:
Jako że archiwum zamknięte zadam to pytanie tutaj. Czy wojownikowi który dostał odwiedziny ciemności lub niesubordynację pozostają jego zdolności i czy wojownikowi po niesubordynacji zostają karty ekwipunku które mógł używć będąc pełnoprawnym członkiem rodzimej korporacji ?

Diablerist:
1. Tak.
2. Tak, nie można go jednak wyposażać w nowe.

Nekromagus:
A dlaczego mu zostaja jeśli już nie jest w rodzimej korporacji?

Diablerist:
Gdyż zapis typu "może go używać dowolny wojownik Bauhausu" oznacza naprawdę tyle co "możesz wyposażyć weń dowolnego wojownika Bauhausu". Członkiem rodzimej korporacji musi być jedynie w momencie dawania mu ekwipunku.

pretorianstalker:
To raczej powinno się znaleźć w mechanice gry  Jeżeli karta, która spowodowała zmianę przynależności wojownika nie mówi nic o utracie jakichkolwiek kart dołączonych, kart takich się nie traci.

5330
Turnieje/rozgrywki / Odp: Kiedy jakis turniej?
« dnia: Maja 24, 2006, 08:44:11 pm »
Nocleg - nikt nie nocował :)
Wyżywienie - we własnym zakresie lub pewnie jakieś bufety - ja np. nie miałem czasu żeby coś zjeść :)
Można było oczywiście nocować, nawet 3 noce z rzędu za jedyne 22zł, ale nikt nie skorzystał.

5331
Karty / Całun
« dnia: Maja 23, 2006, 11:08:20 pm »
Cytuj
Dla mnie to jest dziwne, skoto calun mowi ze nie moze byc wykonana walka to w takim razie po co takiemu Kadynalowi Dominikowi w takiej sytuacji odpornosc na mroczna harmonie? Jest on odporny na nia, a i tak nie pozwala mu ona na walke, dla mnie to jest beznadziejne wyjscie z sytuacji.


Oj, chyba mało widziałeś :) Jest zarówno sporo darów jak i czarów sztuki, które wpływają na gracza i nakazują mu robić to i owo, a odporność wojowników nie broni ich przed takimi efektami. Możemy np. Telepatyczną wiadomością nakazać graczowi zaatakować naszego wojownika, a jeżeli jego jedynym wojownikiem jest Alakhai, to i tak musi zaatakowac - jego właściciel wykonuje takie posunięcie i nikt nie pyta po co Alakhai'owi odporność na sztukę.

Cytuj
Na ten Dar chyba nie można być odpornym. No bo jak taki Dominik jest nawet odporny i zaatakuje to niby kogo, jeśli pozostali są pod wpływem Całunu? Gracza?

A jak wszyscy w grze, włącznie z obydwoma graczami są odporni na ten dar to co wtedy? :) Dalej nie można atakować?

Cytuj
A tak w ogóle to Dominik nie jest odporny na MH  

? :) Jako członek Bractwa będąc w grze jest odporny - o co chodzi? :)



Cytuj
hmm jak by gracz byl odporny na MH to mysle ze mogl by atakowac gracza , bo wszyscy jego wojownicy nie moga brac udzialu w walce

Błąd - nigdzie nie pisze, że wojownicy nie mogą atakować czy być atakowani :) Po prostu nie mogą się obyć żadne walki cokolwiek to znaczy. Wtey, jezeli drugi gracz nie jest odporny to nadal nie możemy go zaatakowac bo bedziemy mieli walkę z użyciem nieodpornego :P

Cytuj
ale czemu nie moze zrobic tego wojownik ktory jest odporny na dzialanie danej karty?

Bo zaangazuje w walkę kogoś nieodpornego kto nie może wziąć udziału w walce :)

Cytuj
W takim razie skoro nie mozna wykonac ataku, to czemu jest to MH a nie jakas karta specjalna?

Bo kart specjalnych jest już takich masa :P
Jest to MH i tutaj się nic nie zmieni.

Jak dla mnie jedynym rozsądnym wyjsciem z tej sytuacji jest przyjęcie "drugo-edycyjnych zasad karty" - żaden z graczy nie może wykonać akcji ataku i przed kartą tą broni odporność graczy na MH. W druga edycję był zamieszany sam Winter, więc być może poprawił to w taki sposób, aby działało tak, jak działać miało w założeniach :)

5332
Karty / Całun
« dnia: Maja 23, 2006, 10:31:21 pm »
Ale mogą trafic na niedopornych i wtedy co? Nie pisze, że nie można atakować, ale, że "nie moga odbyć się żadne walki" - oznacza to, że nieodporny nie może brać udziału w walce :)
Nie możesz powiedzieć, że nie mamy racji, w tej kwestii racji nikt nie ma - karta jest niedokładnie sformułowana i bez dodatkowych założeń nic nie da się z niej wywnioskować. Ja jestem za tym, aby zmienić ją tak jak zrobiono to w drugiej edycji - nie można wykonywać akcji ataku - jedyny sposób na uniknięcie wszelkich walk. O wykonaniu akcji ataku decyduje gracz.

5333
Karty / Całun
« dnia: Maja 23, 2006, 08:33:21 pm »
Całun działa okrągłą turę, więc do kolejnego kroku 1 gracza używającego daru.

5334
Karty / Całun
« dnia: Maja 23, 2006, 08:25:17 pm »
Karta ta jest cholernie nieprecyzyjnie napisana - po prostu jest porażką :)
Jaka odpornośc broni przed tym darem? Odporność dla gracza czy dla wojownika?
Jeżeli ktoś użyje całunu, czy Dominik może zaatakować?
Jeżeli tak, to czemu, skoro jego przeciwnik nadal nie może brać udziału w walce, bo żadna walka odbyć sie nie może :)

Sugeruję wprowadzić zasadę Całunu z 2nd Edition - Całun powoduje, że żaden z graczy do początku nastepnej tury, nie może podjąć decyzji o wykonaniu Akcji Ataku. Odpornośc daje tu Untouchable.

5335
Karty / Odp: Training
« dnia: Maja 23, 2006, 08:00:37 pm »
Już to dyskutowaliśmy - zasada głosi, że jeżeli gracz nie ma wojownika, który może brać udział w walce to może zostać zaatakowany. Wojownicy dotknięci Treningiem nie mogą brac udziału w walce.
Na kartach nie musi pisać, że wojownik nie chroni, bo wystarczy, że nie może brać udziału w walce i już. Jeżeli gość z Treningiem może bronić gracza to Hidden też - to jest dopiero przegięte :) Dopóki ma tą karte nie może atakować/być atakowany, ale może zaatakowac anihiliując ją w dowolnym momencie. Mortyfikatorzy byliby nie do przejścia. Na kartach typu Sen itd nie ma nic na ten temat - ale wojownicy pod ich działaniem są niewalczący.

5336
Zasady ogólne / faza modyfikacji
« dnia: Maja 23, 2006, 04:46:14 pm »
Nie wiem czemu ja nie widzę tylu problemów co inni :)
Modyfikujesz tylko podczas fazy modyfikacji - na końcu ustalone współczynniki walki są brane do fazy okerślania wyniku, podczas, której nie można zmieniać nic, bo korzysta ona z danych pochodących z fazy modyfikacji. Przyjmijmy na własne potrzeby, że walka nierównoczesna, wygląda identycznie z walką równoczesną, a jedyna róznica to oddzielnie rozpatrywana faza sprawdzania rezultatu. Jeżeli po zakończeniu modyfikacji atakujący jako pierwszy zabije wroga - koniec, jezeli nie, tamten oddaje przy wykorzystaniu cech z fazy modyfikacji. Tylko faza modyfikacji jest tutaj pewnym momentem podczas którego mozna coś zrobic, potem korzystamy z danych z końca tej fazy i już nie ma znaczenia jak modyfikujemy cechy, gdyż i tak brane sa pod uwage cechy z ostatniego momentu fazy modyfikacji kiedy gracze mówia pas.

5337
Kombinacje kart / Gołota oswobodzona+kawaleria powietrzna+ plagiat
« dnia: Maja 23, 2006, 04:35:26 pm »
No wyglada na to, że tak :)
Ale nie stanowi to raczej problemu większego. To samo mamy w momencie:
Wojonik Mishimy + Fukimura + Przebiegły unik mangusty - czy to jakaś rewelacja? Raczej nie.

5338
Karty / Odp: Training
« dnia: Maja 23, 2006, 10:21:35 am »
Jak atakujemy gracza to zawsze możemy robić to za punkty, a atakować możemy jezeli gracz nie posiada wojowników, którzy mogą brać udział w walce, czyli atakować i być atakowani.
Talia na Trening nie jest wcale aż taka mocna ;)
Zbyt przezywacie siłę Grindera - zobaczycie na nastepnym turnieju, że Grinder okaże się być tylko 10 pkt zwycięstwa dla przeciwnika. Zapewniam, że to nie problem poradzić sobie z tym gościem. Co więcej, większość trików z talii zwycięskich już nie przejdzie - po prostu ludzie wezmą pod uwagę co mogą spotkać i tyle :)

5339
Zasady ogólne / faza modyfikacji
« dnia: Maja 22, 2006, 09:03:21 pm »
Warto jeszcze wspomnieć o dwóch rodzajach First Strike:
1. Typu Base set - jeżeli przeciwnik zostanie ranny to nie odpowiada (mimo iż przezył)
2. Typu expansions - przeciwnik odpowiada jeżeli tylko żyje.

Na pancerzu dodano ten tekst, aby było jasne jak ma się zachować wojownik walczący z posiadaczem pancerza.
Gdybyśmy mieli np. sytację taką:
Wojownik zostaje zraniony przez wojownika w Pancerzu. Aby przeżyć rzuca na siebie Uleczenie obrażeń - jest więc ranny. Według zasad First strike typu 1, nie mógłby odpowiedzieć, ale Pancerz to FS typu 2 - więc odpowiada.

5340
Talie/taktyki / Talie turniejowe - Katowice 2006 (Flamberg)
« dnia: Maja 22, 2006, 08:58:47 pm »
Ciężko będzie mi zdobyć dokładny spis talii, która zajęła 3 miejsce, ale zdradzę, że jej głównym składnikiem byli Mortyfikatorzy.
W akcji moglismy zobaczyć karty takiej jak: Mortyfikator, Przenosna mina, Telepatia, Dowód odwagi :) Taktyka jest dość jasna - ustawiamy walki jak nam się podoba i kończymy je przy użyciu miny. Jak się uda to oczywiście wykonujemy jakieś misje.
Dodatkowo wszystkie karty, które mogą nam pomóc, lub zaszkodzić przeciwnikowi - typu Wanna play?!, czy oczywiście Grinder :)
To tylko zarys taktyki, ale nie grałem przeciwko tej talii więc więcej nie powiem, bo więcej nie wiem :)

Strony: 1 ... 354 355 [356] 357 358 ... 364