Zapraszam wszystkich chętnych na kolejną edycję Mulqonu w dniach 26/27. 05.2012
Lista chętnych:
1. Muleq
2. Skoq
3. Qlig
4. Madrav
5. Nekro
6. Wojtek
7. Kruk
8. Pako
9. Bucher
10. Kati 10%
11. Paweł
12. Wybraniec
13. Snake
Zasady :
Limity kart:
1) Obowiązują listy kart O / A / Z z STR + dodatkowo:
a) karty ograniczone do 1 sztuki na całą kolekcję:
- Błąd Nawigacyjny
- Pojmany
- Całkowite Zaćmienie
- Booby trap
- Śmiertelna Rana
- Luterański Wierny
- Przenośna Mina
- And stay dead
- Stahler Palace
- Pech
- Przerażające znaki
b) karty całkowicie zakazane:
- Throwing It All Away
- Wielka Wróżba
- Wymiana
- Cios dla Kardynała
- Zużycie
- Owca na rzeź
- Shore leave
- Przerwanie linii dostawczej
- Trening
- Podwójna powinność
- Talizman przewidywania
- Zakaz Discardu ( Powiew, Burza, Pound, Wybieg, Częsciowe i Całkowite Przejecie kontroli )
c) karty dodatkowo anihilowane po użyciu:
- Eliminacja
2) Karty promocyjne dopuszczone do gry:
a) dopuszczone W standardowym limicie szt na kolekcję:
- By The Throat
- Hunter - Special Forces Badass
- Luna
- Michaelis Apostata
- Nicholai
- Przywódca Nefarytów
- Ragathol
- Wodna Bestia
- Wolfe In The Heat
- Kamizelka Kuloodporna
- Ofiarny Sztylet
- Pocisk Samonaprowadzający
- Spisek Heretyków
e) dopuszczone jako ograniczone do 1 sztuki na całą kolekcję:
- Idealne Trafienie
- Uduszenie
Zasady:
Zasady zgodne, z STR:
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.30 - wersja w oryginale eng
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.msg1167#msg1167 - wersja pl
Wyjątki poniżej:
- Zakaz palenia kart
- Gracz może posiadać jedne Archiwa Bractwa w szwadronie,
- Herold/Untouchable chroni przed Repudiate
- Bez “dziwnych” zasad ws. pojazdów
- Gramy na przenoszenie się zdolności - Heretycka Diana może leczyć Legionistów, Legioniści mogą korzystać z Uleczenia Obrażeń i Przywołań itp.
- Dług w Banku Bauhausu jest automatycznie spłacany w pierwszej kolejności jeśli gracz przekroczył 40 PZ.
- Maksymalnie jeden taki sam bohater w talii- Zasady forumowe:
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=858.0Mechanika turnieju:
- Jeden atak na gracza między swoimi krokami pierwszymi za PZ reszta za PA.
- Gra toczy się do 40 PZ.
- W przypadku zdobycia lub przekroczenia granicy 40 PZ przez jednego gracza, gra się natychmiast kończy. Jeśli pozostały dodatkowe ataki za karty specjalne, umiejętności wojowników, zdolności ekwipunku czy inne to nie są one już brane pod uwagę.
- Zwycięstwo w rozgrywce - 3 pkt
- Remis ze wskazaniem na gracza, który wypracował przewagę punktową - 2pkt, gracz z mniejszą ilością małych punktów w rozgrywce remisowej otrzymuje 1 pkt
- Nie można zdobyć więcej niż 100 PZ w jednej rozgrywce. Kolejne zdobyte PZ są zamieniane na PA.
- Podczas ustalania końcowej kolejności w przypadku remisu „dużych punktów”, podlicza się małe punkty.