Maja 16, 2024, 05:45:53 am

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - pretorianstalker

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 41
61
SELEKCJA KART / Home Guards
« dnia: Marca 24, 2013, 03:13:18 pm »


Dodaj do dowolnego obszaru. Nigdy nie może atakować. Możesz go dodać do obszaru tylko jeśli znajdują się w nim minimum 4 umocnienia. Kiedy znajduje się w grze umocnienia w jego obszarze nie mogą zostać odrzucone. Jeśli przeniesie się ze swojego pierwotnego obszaru do innego, jego cechy są zmniejszane o połowę.

62
SELEKCJA KART / The Guardian
« dnia: Marca 24, 2013, 03:10:32 pm »


63
SELEKCJA KART / Concussion Grenade
« dnia: Marca 24, 2013, 03:10:12 pm »


Daj wojownikowi Synów Rasputina. Broń specjalna. Odrzuć granat podczas walki aby zmniejszyć WW, S i P przeciwnika o 6.

64
SELEKCJA KART / Greccohorror
« dnia: Marca 24, 2013, 03:08:08 pm »



65
SELEKCJA KART / Symmetry Golem
« dnia: Marca 24, 2013, 03:07:28 pm »


Może zostać zesłany tylko przez Apostoła lub Nefarytę na wojownika legionu ciemności nie będącego bohaterem. Bazowe WW, S i P wojownika są podwajane i automatycznie zabija on wojowników, których rani.

66
SELEKCJA KART / Surgeon General
« dnia: Marca 24, 2013, 03:06:05 pm »


Bohater. Nigdy nie może brać udziału w walce ani znajdować się w ukryciu. Kiedy znajduje się w grze Doktor Diana może leczyć wojowników w dowolnej chwili, a lekarz wojskowy może leczyć poświęcając tylko jedną akcję. Medi Kit i Autowtryskiwacz który ma zostać odrzucony z gry może zamiast tego zostać dołączony do tego wojownika (znaczniki są uzupełniane).

67
SELEKCJA KART / Frozen Situation
« dnia: Marca 24, 2013, 03:01:40 pm »



Dołącz do siebie za jedną akcję. Możesz przedłużyć efekt jednej (i tylko jednej) karty specjalnej znajdującej się w grze o kolejną turę jeśli postanowisz nie dobierać kart w tej turze.

68
SELEKCJA KART / Fresh Blood
« dnia: Marca 24, 2013, 02:59:29 pm »


69
SELEKCJA KART / Leaden Flarer HMG
« dnia: Marca 24, 2013, 02:59:01 pm »


Daj dowolnemu żołnierzowi rodu. Broń strzelecka. Ciężki karabin maszynowy. Dodaje +7 do S. Wyposażony w niego wojownik może zaatakować każdego wojownika, który atakuje innego twojego wojownika Hordy Półksiężyca, zanim zostanie ustalona taktyka tej walki, jeśli zapłaci 5 PA.

70
SELEKCJA KART / Flashstorms
« dnia: Marca 24, 2013, 02:56:36 pm »


Zagraj podczas walki na placówce. Umocnienia i strefy walki przeciwnika nie mają wpływu na tę walkę. Jeśli przeciwnik jest uważany za pojazd lub używa pojazdu jego WW, S i P są zmniejszane o połowę (zaokrąglając w dół).

71
SELEKCJA KART / Militaristic Expansion
« dnia: Marca 24, 2013, 02:54:45 pm »


Dołącz do szwadronu za jedną akcję. Możesz konwertować swoje standardowe akcje na akcje ataku płacąc 6 PA za każdą. Twoja ostatnia akcja nadal musi być akcją ataku (jeśli nie jest, tracisz ją). Zagranie tej karty powoduje odrzucenie karty Peaceful Building z twojego szwadronu.


Głosujmy nad kartą, ale jeśli Peaceful Building nie przejdzie to w razie gdyby przeszła proponuję ją mimo wszystko odrzucić.

72
SELEKCJA KART / Erich Von Drier
« dnia: Marca 24, 2013, 02:50:46 pm »


Bohater. Poszukiwacz czaszek i przywódca plemienny. Kiedy znajduje się w grze wszyscy twoi pozostali wojownicy Synów Rasputina dostają +3 do WW, S i P oraz dostają podwójną liczbę punktów za wykonanie misji.

73
SELEKCJA KART / Emigholz - Island Team Member
« dnia: Marca 17, 2013, 09:20:16 pm »


Bohater. Musi być dodany do placówki i nie może jej opuścić. Uważany za Huzara. Wojownik Plemienny i Żołnierz Zagłady. Nigdy nie może się ukrywać. Kiedy znajduje się w grze wszyscy twoi Huzarzy atakują jako pierwsi w walce.

74
SELEKCJA KART / High Command Elites
« dnia: Marca 17, 2013, 09:18:39 pm »


NIE

75
SELEKCJA KART / War Economy
« dnia: Marca 17, 2013, 09:17:29 pm »


Dodaj do szwadronu za jedną akcję. Połóż znacznik na tej karcie za jedną akcję. Każdy znacznik obniża koszt wystawienia wojownika o 1 (minimalny koszt to 1). Kiedy znajduje się w grze możesz wtasować kartę ekwipunku w swoją talię zamiast ją odrzucać jeśli usuniesz jeden znacznik.

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 41