Maja 09, 2024, 12:33:45 am

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Czysiaczek

Strony: 1 [2] 3 4
16
Karty / Odp: Nietoperz / Nietoperze
« dnia: Kwietnia 13, 2010, 08:18:54 am »
1. Czy na nietoperki działa Booby Trap?
2. Czy można skopiować zdolności nietopera za pomocą "Plagiatu"?

17
Obóz szkoleniowy / Odp: czytanie drugiemu graczowi z dłoni :)
« dnia: Listopada 24, 2009, 10:49:34 am »
No i jeszcze jest "Inwigilator", który daje się wojowi przeciwnika i gdy ten atakuje, to przeciwnik musi pokazywać karty z ręki.

18
Karty / Odp: Sojusz cybertronic
« dnia: Listopada 24, 2009, 10:47:04 am »
Ja uważam, że czynicie wysoką nadinterpretację zapisu na karcie sojuszu Cybertronicu. Jeśli byłoby tak jak piszecie, że umiejętności się przenoszą na korporację, to wynosicie na wyższy poziom i tak mocną kartę. Według mnie ta karta działa tak, że pozwala wyposażać wojowników Cybertronicu w dowolne karty ekwipunku i reliktór (za wyjątkiem LC), ale nie zmienia zapisu na samych kartach. Tzn., że wojownik Cyberu może mieć "Rozkaz Ataku", ale nie znaczy to, iż będzie mógł czerpać z niego kożyści (no chyba, że jest jednocześnie wojownikiem Cyber i Capitolu). Alez doświadczenia wiem, że czasami sposób w jaki intepretujecie karty jest nieco odmienny od mojego  :P.

A w przypadku Shillelagha i Dai-Sho. To jeśli chcielibyście przenosić umiejętności tak jak pisał Skoq, to w takim razie Shill odrzucałby wojów niebohaterów za wyjątkiem Cyberu a Dai-sho akcję wyjścia z ukrycia tylko Cyberowi. Tylko co w wypadku, gdy np. posiadając Dai-sho w rękach cyborga, macie na stole Keitoku - to i jeden i drugi może atakować z ukrycia?? Moim zdaniem tylko ten drugi.

19
Karty / Odp: Ostatni Kapłan
« dnia: Listopada 14, 2009, 11:35:45 pm »
Cytuj
A co dokładnie oznacza "nielegalne karty"? Nie odpowiem. Zakładam, że chodzi o wszystko czego jako LC nie mógłby dostać.

Mi też się tak wydaje.

20
Karty / Odp: Ostatni Kapłan
« dnia: Listopada 14, 2009, 10:05:23 pm »
Czyli, że jak niby? Kolo jest LC i ŻZ na raz?? to jest lepszy niż kultyści Oo

21
Karty / Odp: Ostatni Kapłan
« dnia: Listopada 14, 2009, 05:31:24 pm »
Kiedy zmieni się w LC przestaje byc ŻZ i musi odrzucic "Pancerz.."

22
Karty / Odp: Skradzione papiery
« dnia: Listopada 08, 2009, 08:51:43 pm »
Nie rozumiem czemu w drugim przypadku miałoby to zadziałać. Przecież jeśli kradnę komuś kartę to jest tak, że on jej nie zagrywa tylko ja. Z tego wniosek, że przeciwnik nie traci akcji. Idąc dalej tym tropem, skoro nie traci akcji, to nadal te swoje akcje ma, a ja nie mogę zagrać skradzionej karty, bo tych akcji "jeszcze" nie mam.

Moim zdaniem, jeśli pierwszy przypadek nie działa, drugi też nie ma prawa bytu... ale może się mylę. Przetłumaczcie mi po chłopsku  :P

P.S. Przypominam sobie erratę do kart z Waszego portalu i tam jest napisane czarno na białym, że pierwsza sytuacja jest możliwa. Co w takim razie skłoniło Was do zmiany swojego zdania?

23
Karty / Odp: Skradzione papiery
« dnia: Listopada 07, 2009, 04:20:18 pm »
To jak to w końcu jest, powiedzcie. Można zagrywac kartę inspiracji, aby uzyskac akcje niezbędne do "skradzenia" karty specjalnej, która tych akcji wymaga do użycia?? (niezbyt to po polskiemu chyba, ale myślę, że rozumiecie co mam na myśli  :P)

24
Kombinacje kart / Odp: kurator + żniwiarz + koordynator walki
« dnia: Listopada 06, 2009, 06:30:13 pm »
nie. mam nielimitowaną ang. wersję, ale może mnie pamięć myli...

EDIT: poszedłem i sprawdziłem. Macie rację. koordynator ma staty 3/4/3/4. Ostatnio grałem sobie pomiotami ilian i stąd moja pomyłka  :P

25
Kombinacje kart / Odp: kurator + żniwiarz + koordynator walki
« dnia: Listopada 06, 2009, 04:41:05 pm »
Heretyczny Durand z Liber to gryzie kwiatki będąc wtasowywanym ponownie w talię  :P

P.S. Kurator ma 5 wartości, więc jak on wziął żniwiarza?? No chyba, że mu zmniejszyłeś wartość najpierw   ;)

26
Kombinacje kart / Odp: sala obrad + embasy
« dnia: Listopada 04, 2009, 12:32:19 am »
Nie. Ambasada po prostu kopiuje kartę umocnień. Po zagraniu ambasady masz kopię dowolnego umocnienia w grze (i ambasady nie traktuje się już jako kartę specjalną, tylko jako dane umocnienie). Czyli jeśli przeciwnik użyje w danym momencie "Sali" to nie możesz wystawić u siebie dowódcy. Za to jeśli poświęcisz 3 akcje i anihilujesz ambasadę to będziesz mógł wystawić swoją fishę  ;)

27
Karty / Odp: Triangulator
« dnia: Listopada 03, 2009, 10:55:26 am »
Takie pytanko:
Czy wojownicy, którzy "nie mogą korzystać z ekwipunku", mogą korzystać z efektów triangulatora?

28
Zasady ogólne / Odp: Odporność na Sztukę
« dnia: Października 26, 2009, 11:36:57 pm »
no dobra, przekonałeś mnie ;p

29
Zasady ogólne / Odp: Odporność na Sztukę
« dnia: Października 26, 2009, 10:55:26 pm »
no ale to mój zawodnik jest odporny nie ja jako gracz, a to właśnie ja dostaje punkty nie mój zawodnik. Moim zdaniem jako gracz dostaje 2xW...

30
Zasady ogólne / Odp: Odporność na Sztukę
« dnia: Października 26, 2009, 10:36:35 pm »
Pytanie z mojej strony. Otóż co dzieje się w sytuacji:
wojownik z odpornością na sztukę zabija wojownika z samodoskonaleniem. Ile gracz dostaje punktów?

Strony: 1 [2] 3 4