Zapraszam wszystkich na drugą edycje turnieju Mulqon w dniach 16-17 IV 2011.
Miejsce: GM 37 os. Złotego Wieku 36 Kraków
Lista chętnych:
1. Muleq
2. Wojtek
3. Skoq
4. Necrobucher
5. Lechu
6. Lapson
7. Nekro
8. Kruk
9. Paweł
10. Niko
11. Pretor
12. Niespodzianka 2
- jak mu się będzie chciało
Zasady :
Limity kart:
1) Obowiązują listy kart O / A / Z z STR + dodatkowo:
a) karty ograniczone do 1 sztuki na całą kolekcję:
- Błąd Nawigacyjny
- Pojmany
- Całkowite Zaćmienie
- Booby Trap
- Śmiertelna Rana
- Luterański Wierny
- Przenośna Mina
b) karty całkowicie zakazane:
- Throwing It All Away
- Wielka Wróżba
- Wymiana
- Zużycie
- Owca na rzeź
- Trening
- Pound of flesh
- Przejęcie kontroli
- Częściowe przejęcie kontroli
- Burza chaosu
- Powiew wątpliwości
- Podwójna powinność
- Talizman przewidywania
c) karty dodatkowo anihilowane po użyciu:
- Eliminacja
2) Karty promocyjne dopuszczone do gry:
a) dopuszczone W standardowym limicie szt na kolekcję:
- By The Throat
- Hunter - Special Forces Badass
- Luna
- Michaelis Apostata
- Nicholai
- Przywódca Nefarytów
- Ragathol
- Wodna Bestia
- Wolfe In The Heat
- Kamizelka Kuloodporna
- Ofiarny Sztylet
- Pocisk Samonaprowadzający
- Spisek Heretyków
e) dopuszczone jako ograniczone do 1 sztuki na całą kolekcję:
- Idealne Trafienie
- Uduszenie
Zasady:
Zasady zgodne, z STR:
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.30 - wersja w oryginale eng
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.msg1167#msg1167 - wersja pl
Wyjątki poniżej:
- Zakaz palenia kart,
- Gracz może posiadać jedne Archiwa Bractwa w szwadronie,
- Herold/Untouchable chroni przed Repudiate
- Bez “dziwnych” zasad ws. pojazdów
- Gramy na przenoszenie się zdolności - Heretycka Diana może leczyć Legionistów, Legioniści mogą korzystać z Uleczenia Obrażeń i Przywołań itp.
- Dług w Banku Bauhausu jest automatycznie spłacany w pierwszej kolejności jeśli gracz przekroczył 40 PZ.
- Zasady forumowe:
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=858.0Mechanika turnieju:
- Jeden atak na gracza między swoimi krokami pierwszymi za PZ reszta za PA.
- Gra toczy się do 40 PZ.
- W przypadku zdobycia lub przekroczenia granicy 40 PZ przez jednego gracza, gra się natychmiast kończy. Jeśli pozostały dodatkowe ataki za karty specjalne, umiejętności wojowników, zdolności ekwipunku czy inne to nie są one już brane pod uwagę.
- Zwycięstwo w rozgrywce - 3 pkt
- Remis ze wskazaniem na gracza, który wypracował przewagę punktową - 2pkt, gracz z mniejszą ilością małych punktów w rozgrywce remisowej otrzymuje 1 pkt
- Nie można zdobyć więcej niż 100 PZ w jednej rozgrywce. Kolejne zdobyte PZ są zamieniane na PA.
- Podczas ustalania końcowej kolejności w przypadku remisu „dużych punktów”, podlicza się małe punkty.
Dodatkowo proponuje rozgrywki Drafta i/lub "Kupy"