Maja 11, 2024, 02:21:40 pm

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Lechu

Strony: 1 [2] 3 4 ... 50
16
Turnieje/rozgrywki / Odp: Zjava - Warszawa, 07.II.2015
« dnia: Stycznia 29, 2015, 12:45:36 pm »
Start o 15.

17
Turnieje/rozgrywki / Odp: Zjava - Warszawa, 07.II.2015
« dnia: Stycznia 25, 2015, 07:54:23 pm »
Dyskusja w sprawie zasad zamknięta.

18
Turnieje/rozgrywki / Odp: Zjava - Warszawa, 07.II.2015
« dnia: Stycznia 21, 2015, 08:17:48 pm »
Uwaga:
pod głosowanie poddaję następujące 3 ograniczenia:

1) luterańscy

2) całkowite zaćmienie

3) tchórzostwo

Proszę o głosy w kwestii zakazania/ograniczenia/dopuszczenia powyższych kart.

Ponadto, Hutnik jest współorganizatorem turnieju i na jego prośbę ostateczne zasady zostaną ogłoszone 24.01 (to jest dzień wcześniej niż planowałem).

19
Turnieje/rozgrywki / Odp: Zjava - Warszawa, 07.II.2015
« dnia: Stycznia 16, 2015, 10:26:43 pm »
Proszę głosy w sprawie zmian zaproponowanych przez Nekro.

20
Turnieje/rozgrywki / Zjava - Warszawa, 07.II.2015
« dnia: Stycznia 08, 2015, 10:40:57 am »
Proszę o zgłaszanie się chętnych.

1. Lechu
2. Hutnik
3. Rolnik
4. Jerry
5. Muleq
6. Marcino
7. necrobutcher
8. cthulu (70%)
9. niua
10. Rosomax
11. Żeleś
12. Skoq
13. Madrav
14. Kati
15. Troublestarter (80%)
16. Pretorianstalker (5%)

Zasady:

Limity kart:
1) Obowiązują listy kart O / A / Z z STR + dodatkowo:
a) karty ograniczone do 1 sztuki na całą kolekcję:
- Błąd Nawigacyjny
- Pojmany
- Całkowite Zaćmienie
- Przerażające Znaki
- Repudiate
- Luterański Wierny
- Pech
- And Stay Dead
- Przenośna Mina
- Toshiro
- Shore Leave

b) karty całkowicie zakazane:
- Throwing It All Away
- Wielka Wróżba
- Zużycie
- Owca na rzeź
- Trening
- Pound of flesh
- Przejęcie kontroli
- Częściowe przejęcie kontroli
- Burza chaosu
- Powiew wątpliwości
- Wybieg
- Wyspiarz Grinder
- Wymiana
- Mercenery
- Śmiertelna rana
- Przerwanie Linii Dostawczej
- Foreseeing Talisman
- Wrobienie
- Podwójna Powinność

c) karty dodatkowo anihilowane po użyciu:
- Eliminacja
- Cios dla Kardynała

2) Karty promocyjne dopuszczone do gry:
a) dopuszczone w standardowym limicie szt na kolekcję:
- By The Throat
- Hunter - Special Forces Badass
- Luna 
- Michaelis Apostata 
- Nicholai 
- Przywódca Nefarytów 
- Ragathol 
- Wolfe In The Heat
- Kamizelka Kuloodporna
- Ofiarny Sztylet
- Pocisk Samonaprowadzający
- Spisek Heretyków

e) dopuszczone jako ograniczone do 1 sztuki na całą kolekcję:
- Idealne Trafienie
- Uduszenie

Zasady:
Zasady zgodne, z STR:
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.30 - wersja w oryginale eng
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.msg1167#msg1167 - wersja pl

Wyjątki poniżej:
- Zakaz palenia kart,
- Gracz może posiadać jedne Archiwa Bractwa w szwadronie,
- Herold/Untouchable chroni przed Repudiate
- Bez “dziwnych” zasad ws. pojazdów
- Gramy na przenoszenie się zdolności - Heretycka Diana może leczyć Legionistów, Legioniści mogą korzystać z Uleczenia Obrażeń i Przywołań itp.
- Dług w Banku Bauhausu jest automatycznie spłacany w pierwszej kolejności jeśli gracz przekroczył 40 PZ.
- W trakcie walki zakazane jest przenoszenie biorących w niej udział wojowników pomiędzy Szwadronem/Kohortą a Placówką
- Zasady forumowe: http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=858.0

Mechanika turnieju:
- DWA ATAKI w gracza między swoimi krokami pierwszymi za PZ reszta za PA.
- Gra toczy się do 40 PZ.
- W przypadku zdobycia lub przekroczenia granicy 40 PZ przez jednego gracza, gra się natychmiast kończy. Jeśli pozostały  dodatkowe ataki za karty specjalne, umiejętności wojowników, zdolności ekwipunku czy inne to nie są one już brane pod uwagę.
- Zwycięstwo w rozgrywce - 3 pkt
- Remis ze wskazaniem na gracza, który wypracował przewagę punktową - 2pkt, gracz z mniejszą ilością małych punktów w rozgrywce remisowej otrzymuje 1 pkt
- Nie można zdobyć więcej niż 100 PZ w jednej rozgrywce. Kolejne zdobyte PZ są zamieniane na PA.
- Podczas ustalania końcowej kolejności w przypadku remisu „dużych punktów”, podlicza się małe punkty.

21
Turnieje/rozgrywki / Odp: Kiedy jakis turniej?
« dnia: Września 08, 2014, 05:04:08 pm »
Ja 18.10 idę na wesele, więc odpadam. Co do pozostałych terminów - nie mam pewności.

22
Turnieje/rozgrywki / Odp: Kiedy jakis turniej?
« dnia: Czerwca 27, 2014, 11:32:45 am »
Mnie w lipcu nie będzie i na Avangardzie też niestety nie. Akurat idę na weselę w tę sobotę.

23
Turnieje/rozgrywki / Odp: MulKom - Kraków, 7-8 VI 2014
« dnia: Czerwca 11, 2014, 10:41:33 am »
Grało się bardzo przyjemnie. Miałem dwie cięższe gry. W 5. z kolei grze, grałem z Qligiem i straciłem z nim pierwsze punkty (3, ukatrupił i zaanihilował mojego dragona), gra była dosyć zacięta w tym sensie, że musiałem mocno kombinować żeby tych kawalerzystów zabijać. Miałem jednak przewagę 2 piw do 10, więc się udało.
Drugi trudny mecz był z Mulqiem. Zaczął bardzo dobrze. Moje dwie kluczowe karty na tę grę (wiek katastrof i gniew algerotha) nie chciały dojść, a inne kluczowe zostały anihilowane. Pomimo tego miałem poczucie jako takiej kontroli nad grą. To poczucie zostało wzmocnione gdy zakłóciłem play it again, a przykrą niespodzianką + podaj dalej wziąłem pancerz i (na wszelki wypadek) minę. Kilka tur później, gdy już talie się nam skończyły, a na stole miałem przewagę, Muleq zagrał boskie. Przepuściłem, bo uznałem, że nie ma karty która by mi mogła poważnie zaszkodzić. Jak zobaczyłem, że Muleq wziął Biogiganta, to pomyślałem, że zapomniał o mojej minie. Ponieważ prowadziłem 20kilka do 0, byłem już całkowicie pewny wygranej. Biog na stole, dragon dostaje minę i tu mój ogromny błąd, zaatakowałem nie naprowadzając Bioga. Ucieczka, zakłócenie, zakłócenie i po grze. Przegrałem wygraną grę. Co najśmieszniejsze zaraz po tej akcji zorientowałem się jaki błąd popełniłem, ale Muleq do końca rozgrywki nie wiedział o co chodzi ;) Pokazuje to, że obaj byliśmy już mocno zmęczeni.

Ostatnią grę grałem z Madravem, udało mi się grizzlim zabić biogiganta wypełniając przy tym zabójstwo. Musiałem tę grę wygrać mniej więcej 25 pktami, wygrałem 60, więc ten beznadziejny błąd z gry z Mulqiem przeszedł bez konsekwencji.

PS. Wydaje mi się Muleq, że źle policzyłeś moje małe pkty (z moich orientacyjnych wyliczeń wynika, że powinienem mieć co najmniej 240, mogę się oczywiście mylić). Nie ma to już jednak znaczenia.

24
Karty / Odp: Sojusz Capitol
« dnia: Czerwca 05, 2014, 10:40:36 pm »
Czy z sojuszu capitolu mogę wystawić najemników bez akcji (płacąc 4PA)?

25
Karty / Odp: Kultysta / Kultyści
« dnia: Czerwca 05, 2014, 10:38:54 pm »
Upewniam się: Diana może leczyć kultystow niezależnie od tego czy sama jest sheretykowana, zgadza się? To znaczy na czas leczenia kultysci są zz i nie ma problemu, czy jest?

26
Turnieje/rozgrywki / Odp: Kiedy jakis turniej?
« dnia: Czerwca 04, 2014, 12:41:08 pm »
ja na Avangardę chętnie, do Raciborza już mniej.
w lipcu nie ma mnie w Polsce, więc wtedy też na żaden turniej nie pojadę.

27
Ja bym może kiedyś zagrał taki turniej. Jestem za większą liczbą boosterów i układaniem z nich talii, a nie graniem w ciemno.

Podstawowy problemy jaki widzę to to, że może się zdarzyć, że o tym, kto wygra turniej możemy się dowiedzieć po pierwszych grach. Ktoś wylosuje Biogiganta właśnie (albo jakiś dobry combos) i jeżeli nie zrobi poważnego błędu, a przeciwnicy nie będą mieli wielkiego szczęścia, to bez problemu wygra wszystkie gry.

28
Widzę, że Skoq podniósł temat talii 12tkowych. To już kolejna osoba, która o tym wspomina. Trzeba będzie po prostu znowu tak kiedyś zagrać.  ;)


Moim zdaniem draft to właśnie opcja, w której równości nie ma praktycznie w ogóle. Teoretycznie, skoro rozkład kart jest losowy, to na dłuższą metę każdy powinien dostać mniej więcej równie dobre karty, ale to tylko na dłuższą metę. W praktyce jednak wygrywa po prostu ten, kto miał więcej szczęścia w losowaniu.




29
Turnieje/rozgrywki / Odp: MulKom - Kraków, 5-6 IV 2014
« dnia: Maja 13, 2014, 10:03:16 am »
Panowie, pomyślałem sobie, że najwyższy czas żebym spisał swoją talię i zamieścił na forum ;) I okazało się, ze doliczyłem się 86 kart, w tym dwóch kopii niewinnej sztuczki. Oznacza to, że musiałem jedną komuś podwędzić. Na 99% była to osoba, z którą rozegrałem ostatni pojedynek (bo przed każdym pojedynkiem liczę karty, żeby upewnić się, że mam 25 kart w sidebarze). Niestety już nie pamiętam kto to był. Komuś brakuje niewinnej sztuczki?
 

30
Turnieje/rozgrywki / Odp: MulKom - Kraków, 7-8 VI 2014
« dnia: Maja 13, 2014, 09:57:56 am »
jak dla mnie Throwing może być dopuszczony, ale nie będę nalegał. po prostu myślę, że można popróbować dopuścić trochę więcej kart tym razem.

Strony: 1 [2] 3 4 ... 50