Forum Doom Trooper
Forum ogólne => Klub Arkadin => SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH => Wątek zaczęty przez: Lechu w Lutego 04, 2012, 11:54:24 pm
-
(http://img717.imageshack.us/img717/7185/olmos.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/717/olmos.jpg/)
Bohater. Uwazana za szasera. Odporna na dzialanie darow mrocznej harmonii ale nie darow apostolow. Nie moze nigdy rzucac zaklec sztuki. Moze zaatakowac dwoch wojownikow w ramach jednej akcji ataku. Wojownicy ci sumuja swoje wartosci bojowe. Jesli przegraja walke obaj otrzymuja rane.
-
Jeśli wzięta z jakiegoś źródła to ok, jeśli nie... Niby nie ma nic złego w tworzeniu postaci od nowa, ale z drugiej strony widziałem do czego to prowadziło w innych fanowskich dodatkach :)
-
w sourcebooku Cybertronic na marginesach sa przykladowe sylwetki czlonkow tej korporacji. jest tam wlasnie m.in. sgt Wanda Wilma Olmos + krotka charakterystyka, z ktorej wynika, ze lubi wojowac ;)
-
Wanda jest spoko - niby P ma mało, ale właśnie przydałoby się jakieś zróżnicowanie, a nie wychodzenie z założenia, że Cybertronic ma duży P, średnią WW i słabe S... itd. W końcu nawet taki VINCE DIAMOND wychodzi poza tą konwencję.
Zdolność niezła i wygląda na to, że działa również na NIETOPERZE... szkoda, że laska nie zabija automatycznie, bo z DA MYŚLIWYM urządzałaby sobie sezon łowiecki na te irytujące kreatury.
-
działa na NIETOPERZE, no ale rzeczywiscie bez autokilla ich nie pozabija. natomiast dobrze dziala na lutki (choc warto jej jakis pancerzyk dac zeby jej nie zranily).
-
Sorry ale jestem na nie bo jest za bardzo przegięta. Atakuje dwóch i dodaje sobie statystyki (po co grać biogiem?).
-
Obrońcy sumują swoje staty :)
-
Sorry ale jestem na nie bo jest za bardzo przegięta. Atakuje dwóch i dodaje sobie statystyki (po co grać biogiem?).
jest tak, jak napisał Pret. atakuje dwóch wojowników i to ci wojownicy sumują swoje staty. jest jedna walka, jeżeli Wandzie uda się wygrać (to jest ma większe np WW od zsumowanego P obrońców) to rani obu.
przykładowo atakuje dwóch ożywionych legionistów na WW. oni mają w sumie 4P, ona 9WW, więc rani obu, sama nie jest zraniona, bo ich zsumowana WW jest mniejsza od jej P. chyba sprawa dosyć jasna.
-
Coś mi wpadło do głowy - Wanda atakuje Dominika i Duranda... z Miną... i co? :) I inne takie przypadki - misje etc, etc...
-
Combat Ratings różnią się od Ratings - więc wypełnia misję na jednym i zyskuje dodatkowe punkty na drugim.
A co do MINY, to tak samo jak w przypadku RAZEM GO - zaatakuje dwóch, ale zabije jednego, sama zostanie zraniona, a jej drugi przeciwnik wyjdzie bez szwanku.
-
No nie wiem właśnie... Bo nie ma głównego celu itp - wojownicy są równorzędni.
A co do misji - wszystkie pkt zdobywa się razem więc różnie może być np ze Szpiegiem - połowa pkt będzie za Zabójstwo, a połowa za wojownika standardowo...
-
Coś mi wpadło do głowy - Wanda atakuje Dominika i Duranda... z Miną... i co? :) I inne takie przypadki - misje etc, etc...
no jak uzyje miny to zabije obu. mocne. jeszcze gorzej jak dwoch biogigantow zaatakuje. inna sprawa, ze to mina jest przesadzona, a nie zdolnosc Wandy.
co do misji takich jak dowod odwagi, zgladzenie tchorza (gdzie nie wyznacza sie konkretnego celu) to problemu nie widze. bierze pkty z misji za tego za ktorego chce. wypelnia jedna misje w tym samym czasie dwa razy, ale skoro misja jest jedna to punkty moga byc przyznane tylko raz. nie ma powodu dla ktorego mialoby sie przyznawac pkty za wojownika A a nie B, wiec ten kto wypelnil misje decyduje za ktorego bierze punkty.
hmm, widze rozne interpretacje w sprawie miny. musze to przemyslec.
-
To Ja w takim przypadku dalej jestem na NIE. Kombinuj Lechu bo karta zaczyna mi się coraz bardziej podobać. ;)
-
No nie wiem właśnie... Bo nie ma głównego celu itp - wojownicy są równorzędni.
W przypadku RAZEM GO, też nie ma głównego celu - dopiero po modyfikacji wybierasz, któremu się rewanżujesz. Więc po użyciu MINY, wybierasz, który przeciwnik ginie, bo zadaje ona ranę przed modyfikacjami.
A co do misji - wszystkie pkt zdobywa się razem więc różnie może być np ze Szpiegiem - połowa pkt będzie za Zabójstwo, a połowa za wojownika standardowo...
No tak mi się wydaje - SZPIEG zabiera tylko te, które pochodzą z misji... problem pojawia się, gdy wypełnimy dwie misje (DOWÓD ODWAGI i ZABÓJSTWO) na dwóch różnych wojownikach. Ale myślę, że rany należy zadawać (i kontrować) oddzielnie, więc może analogicznie tak samo powinniśmy postąpić w przypadku wypełniania misji i zdobywania punktów.
-
Karta bardzo fajna pod względem graficznym, i działanie też ma fajne. Dodatkowo współpracuje z Hunem Atyllą ;). Ponieważ strasznie lubię Cybertronik jestem na TAK.
Co do miny też byłbym za tym, że rozniesie obu przeciwników :)
-
Razem go to co innego - na Razem go jest jasno napisane, że odpowiadasz jednemu z 3. Tutaj jasno wynika, że odpowiadasz 2 z 2 :)
-
No tak - ale 'odpowiadanie/uderzanie' dotyczy normalnie przeprowadzonej walki... na PRZENOŚNEJ MINIE widnieje liczba pojedyncza, bo widocznie nie przewidywała ona takich kart jak RAZEM GO czy tym bardziej WANDA OLMOS.
Gdyby zapis na 'Wandzie i bandzie' był taki, jak na MAMUCIE ZAĆMIENIA i traktowałaby ona 'połączonych' jak jednego wojownika, sprawa wyglądałaby inaczej.
-
Moim zdaniem jest to dość niejasne, ale zdecydowanie bliżej do zabijania dwóch niż wybierania jednego.
-
Niby skąd taki wniosek?
To, że twórca tak uważa, to żaden argument... świadczy to jedynie o tym, że powinien inaczej sformułować zapis na karcie.
-
Niby skąd taki wniosek?
To, że twórca tak uważa, to żaden argument... świadczy to jedynie o tym, że powinien inaczej sformułować zapis na karcie.
Szczerze mówiąc nie myślałem o minie gdy tworzyłem tę kartę. W takiej wersji tej karty wydaje mi się, że właściwą interpretacją jest taka, że zabija obu. Nie wiem czy to jest jakiś wielki problem. Mina jest teraz i tak raczej standordowo ograniczaną kartą. Uważacie, że powinien ginąć tylko jeden przeciwnik? Trzeba będzie zmienić troszkę zapis, jakieś sugestie?
-
Jak dla mnie trochę za dużo może (to zabijanie obu) - jak będzie z kolei zabijać / ranić jednego, to po co korzystać ze zdolności? Lepiej zaatakować normalnie... Jestem na NIE (chyba, że zmienią się jej zdolności specjalne)
-
Może dodać zapis że nie może używać ekwipunku i zmodyfikować staty?
-
Niby skąd taki wniosek?
Niby stąd, że nie ma opcji wyboru kto obrywa, bo obrywają od niej zawsze obydwaj tak samo. Sprawa do wyjaśnienia.
-
Albo zapis, że nie może korzystać z ekwipunku za wyjątkiem BRONI. Tylko jak dostanie Nimrod Autocannon to masakra ;)
-
Podoba mi się ilustracja, imię i nazwisko i ogólny zamysł karty. Kwestia przenośnej miny trochę mi tą kartę obrzydziła, może zabronić jej używania ekwipunku? Albo chociaż obniżyć jej WW i S. Przy minie restricted to jeszcze ujdzie ale inaczej to tragedia.
Ale poza miną wszystko jest naprawdę super jak dla mnie.
-
Mamy w sumie więcej errorów - co jak zaatakuje ŻZ i LC? Sumują się? :)
Pozostaje jeszcze kwestia zdolności - powinno też być słowo o tym, że się sumują... First strike zwłaszcza będzie tu miał znaczenie.
-
dobra, w tej sytuacji sprawa wydaje sie jasna - w takiej wersji ta karta zdecydowanie odpada.
przerobie te bohaterke, bo uwazam, ze rysunek jest fajny i pasuje do Cybertronicu.
jestem tez zdania, ze zdolnosc atakowania dwoch wojownikow na raz jest ciekawa i warta wykorzystania, dlatego prosze o sugestie jak to zgrabnie ujac, by nie rodzilo problemow. ogolny zamysl jest taki zeby przeciwnicy symowali swoje statsy (i zdolnosci raczej tez) i obaj otrzymywali ewentualne rany. zakaznie korzystania z ekwipunku raczej odpada. powod jest prosty: uwazam, ze tresc karty ma miec sens wyabstrahowany z samej gry. tutaj przeslanka dla tego atakowania byl tekst w Sourcebooku, ze Wanda lubi dzwiek trzaskajacych kosci i takie tam, ogolnie lubi wojowac. jezeli ktos kto nie wie czym jest DT powiem, ze na tej podstawie zrobilem z niej wojowniczke, ktora zamiast jednego moze atakowac dwoch wojownikow na raz, to odpowie: OK, to ma sens. jezeli natomiast powiem, ze dodalem do niej zapis, ze nie moze korzystac z ekwipunku, bo jest taki jeden ekwipunek, z ktorego jak skorzysta to bedzie za silna, to to juz sensu nie ma.
-
Sam nie wiem. Chyba byłby to pierwszy raz gdy karta która powoduje używanie posiłków rani również wspomagających wojowników. Raczej na Nie.