Wczoraj wszedłem w posiadanie sporej ilości materiałów dotyczących DT - głównym źródłem był MiM. Znalazłem tam pare ciekawych rzeczy... Uśmiałem się nieźle...
Zagadki:
1.Po jednej stronie nie zraniony alakhai, 24PA (powinno być chyba PZ) i 5 kart na ręce.
Po drugiej stronie ranny mortyfikator z przenośną miną i dowodem odwagi, 25PA, Lewitacja i Okrucieństwo na ręce oraz dwie inne karty.
Pytanie: Jakie powinny być karty na reku posiadacza mortyfikatora aby mógł on zabić Alakhaia w najbardziej korzystny sposób (zdobyć najwięcej PZ).
Jak ktoś nie zna odpowiedzi to niech napisze coś - do dyspozycji macie wszystkie karty z base set i INQ. (mam na myśli oczywiście znajomość odpowiedzi z MiM'a
Jak macie jakieś pomysły to pisać
Potem podam rozwiązanie Mimowskie)
2.Właśnie dobrałeś ostatnie siedem kart z twojej talii. Twój przeciwnik nie ma kart na ręku, ale zagrał anihilację - stół jest pusty. Ani na ręku, ani w stosie kart odrzuconych nie masz żadnego wojownika. Nie masz także Grabieży ani Boskiego Natchnienia. Gracie do 25PZ. Aby obraz byłjeszcze pełniejszy, należy dodać, że nie masz PA i PZ.
Pytanie: Jakie karty musiałeś dobrać, żeby odebrać zwycięstwo przeciwnikowi?
Inne kwiatki:
Kombosy - Podwójna powinnośc + Snajperzy
Jak pozbyś się groźnego bohatera? To proste. Wystarczy zagrać na niego podwójną pownność,
zaatakować :mrgreen: nią dowolnego przeciwnika i użyć Snajperów!
Czy możliwe jest odrzucenie kardynała Duranda?
Tak, jeżeli odrzucisz go z reki przeciwnika. Natomiast obecnie jedynym sposobem na usunięcie go z gry jest Anihilacja
Talia "Heretycy to potęga" (nie śmiać się ze składu talii - to jest system "dwunastkowy")
5x Heretyk
5x Mortyfikator
5x Uszkodzenie
5x Inspiracja
5x Radość zwycięstwa
3x Equilibrium
3x Zwarta formacja
2x Zapach wojny
1x Kanały
1x Kryjówka
5x Zakłócenia łączności
4x Ucieczka
2x Przejęcie
2x Sposobność nataniela
1x Siła nieczysta
1x Shrieketh
1x Piekielna moc
1x Grabież
1x Przenośna mina
1x Anihilacja
No może jednak można się śmiać
Nawet na te zasady dość kiepsko obmyślony deck.
UWAGA - komentarz do talii:
Siła tej talii polega na umiejętnym korzystaniu z kolekcji. Zabijając wojowników przeciwnika przy użyciu Shrieketha, zwarta formacja heretyków robi się coraz potężniejsza (o ile kogoś z takim sprzętem dadzą radę zabić
). Natomiast po zagraniu Siły nieczystej oraz piekielnej mocy, współczynniki takiego heretyka wzrastają o 9, co w grze taliami dwunastkowymi stwarza znaczącą przewagę. Dodatkowo talii tej nie można wyczerpać - dwie sposobności nataniela umożliwiają ciągłe wtasowywanie kart odrzuconych do talii (dzięki jednej zagranej , trafiającej do kart odrzuconych, druga wraca wraz ze wszystkimi kartami odrzuconymi do talii)... Już wiem czemu DT umarł