Konkurs niebawem się zakończy (a kilku głosów brakuje)... tak więc, pozwolę sobie o uzupełniające komentarze.
ACE - pomijam fakt, że powinien być Legionistą Ciemności (od Ilian, Muawijhe lub Semai). Z jego zdolnością (co prawda ciekawą) są pewne problemy... Otóż - nie wiadomo, co stanie się kiedy zostanie wystawiony w ukryciu. Nie wiadomo też czy może wykorzystać zdolności, których używa się podczas wystawiania (takie jak zdolność SIEWCY ŚMIERCI) - byłoby fajnie, gdyby mógł (Pret nawet rzucił pomysł z wystawianiem go za dwóch Dragonów dzięki zdolności Gryzaka... to byłoby już jednak przegięcie).
TELEPORTACJA - Jedynym większym minusem tej karty jest jej oryginalność (właściwie jej brak)... Mamy tu TELEPORTACJĘ MOCĄ KI i PRZEGRUPOWANIE (z PL) wrzucone do Mrocznej Harmonii - wszystko byłoby jeszcze OK, gdyby nie nazwa zaczerpnięta z zaklęcia Sztuki.
GRZECHY - Może to nieodpowiednie miejsce, ale chciałbym się dowiedzieć, o co chodzi z nazwami GRZECHÓW GNIEWU i LENISTWA (na pewno to nie jest jakaś pomyłka?)... Całkiem fajnie działa też GRZECH NIEUMIARKOWANIA... Gdyby tylko te karty nie były GRZECHAMI...
FORTECA - Rozumiem, że Umocnienia są dołączane do rogów tej karty w momencie ich zagrywania... Chciałbym się upewnić - znam osoby, które mogłyby tworzyć jakieś nadinterpretacje tej karty.
NARD - Ten opis jest trochę zbędny (podobnie jek większość zdolności tej karty)... Nie wiedziałem, że Ku Klux Klan prześladuje Luterańską Triadę
POTĘGA - Usuwanie tej karty po jej odrzuceniu jest zbędne. A co do przypuszczalnego ograniczenia w zagrywaniu wiążącego się z Apostołem w grze (trzeba by było w znaczy sposób obniżyć koszt tej karty - do 1 lub 0 akcji)... Ogółem, podoba mi się pomysł z odróżnianiem Wyznawców różnych Apostołów (dzięki Sojuszowi Legionu Ciemności, wyznanie przestaje mieć większe znaczenie)... Jestem ciekawy, jakie masz pomysły na inne Potęgi (szczególnie na POTĘGĘ MUAWIJHE) - w razie czego, proszę o kontakt przez GG.
SIEWCA ŚMIERCI - Jeśli chodzi o chamską taktykę, to nie SIEWCA czy ŚMIERTELNA RANA jest problemem lecz karty takie jak POSMAKUJ TEGO! (EAT THIS!) czy PUŁAPKA (BOOBY TRAP). Jeśli chodzi o ograniczenie ukrywania go... po pierwsze, jego brak powodowałby problemy z jego zdolnością (podobnie jak u ACE'a)... po drugie, nie może on brać udziału w walce strzeleckiej (wystawianie w ukryciu też powodowałoby tu pewne problemy) - łączenie niemożności ukrywania się z niemożnością brania udziału w jakiejkolwiek/żadnej walce jest dla mnie jedną z podstawowych zasad gry (taką jak odrzucanie Wojowników o W=0 czy niemożność zdobywania punktów Z przez Wojowników bez przynależności)... Oczywiście NIETOPERZE łamią tą zasadę, ale one z reguły łamią wszystkie reguły!
PORAŻENIE MOCĄ - Hmmm?... Ja proszę tylko o to samo, co w zeszłym konkursie
... Jeżeli kiedyś będę młody, piękny i bogaty - będziesz pierwszą osobą, do której zgłoszę się w sprawie stworzenia Trzeciej Edycji DT (bo na ADHD nie ma co liczyć...)!
KRAYST - Zamierzenie tej karty polegało na blokowaniu talii związanych z WYMIANĄ i MISJAMI... Chciałbym, aby ludzie przestali grać w kółko tymi Mortyfikatorami i wzięli się za Biogigantów lub innych Wojowników, którzy mogą powalczyć (zwykle na turniejach najdroższym Wojownikiem jest HEROLD DNIA SĄDU). Co do braku strzelania (w oryginale są takie karty - więc czepianie się tego jest po prostu śmieszne) - jeśli ktoś mi powie, że GOLGOTHA "OSWOBODZONA" jest zbanowana, bo nie ma strzelania, to chyba posram się ze śmiechu.
FAZER - Wszystko fajnie (kiedyś zrobiłem kartę Specjalną, która w podobny sposób działa na Umocnienia - unieszkodliwia je na czas jednej tury), ale działanie na tylko niektóre karty jest mało przewidujące i nie podoba i się w zupełności (tak jak w przypadku KAMIZELKI KULOODPORNEJ)... Gdyby jednak karta ta odrzucała wszystkie lub wybrane karty dołączone do Umocnienia, byłoby znacznie lepiej).