Forum Doom Trooper

Forum ogólne => Klub Arkadin => SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH => Wątek zaczęty przez: Kapitan Shinobi w Lutego 02, 2019, 12:13:16 am

Tytuł: Meka (wojownik z War Zone bitewniaka)
Wiadomość wysłana przez: Kapitan Shinobi w Lutego 02, 2019, 12:13:16 am
MEKA

Wojownik  Mishima
10/6/10/10
Odporny na działanie kart Mrocznej Harmonii. Nigdy nie może rzucać zaklęć Sztuki, ani posiadać Mocy Ki. Może atakować tylko Legionistów Ciemności. Nie może używać kart ekwipunku (za wyjątkiem WYPOSAŻENIA MEKI), umocnień (za wyjątkiem MIAST) ani RELIKTÓW. Gdy wprowadzasz go do gry, możesz wziąć ze swej kolekcji jedną kartę WYPOSAŻENIA MEKI i dołączyć do niego - zajmuje to jedną akcję dodatkowo.

Uwagi:
odporność na MH to standard w tego typu wojownikach, ograniczenie korzystania z "magii" uważam za równie stsowne.
Atak tylko na LC - sprawa dyskusyjna. W oryginale (WZ bitewny I edition) Meka miał zasadę coś w stylu: musi atakować największy wrogi model na stole, chyba że akurat walczy wręcz.
Największe zwykle były bestie LC - nefy, zenitiańscy, ezoghule itp.
Jeżeli uważacie, że zbyt ogranicza to zastosowanie MEKI, można to zmienić lub całkiem zdjąć.

Ban na Relikty wynika z faktu, że nie lubię cyrków typu Grizzli + Panc Legendarnego Zabójcy. MEKA jako taki może mieć/nosić tylko to, co przewidziała fabryka ;)

Wyposażenie Meki. - wrzucę osobny wątek (ale to już nie dzisiaj, Przemęczenie Umysłu ;)), mam kilka pomysłów, tak w skrócie:
ekwipunek tylko dla MEKI i nikogo innego, z dopiskiem kapitalkami: WYPOSAŻENIE MEKI.
tak jak w orginale 3 zestawy do wyboru: szturm (buława + strzelba), shooter (LKM + wyrz. rakiet), Demonfang (działko ppanc w stylu Nazgarotha).
Tytuł: Odp: Meka (wojownik z War Zone bitewniaka)
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Lutego 05, 2019, 09:51:28 am
Ma za dużo wad żeby był grywalny w takiej wersji.
Tytuł: Odp: Meka (wojownik z War Zone bitewniaka)
Wiadomość wysłana przez: Kapitan Shinobi w Lutego 05, 2019, 09:30:21 pm
Czyli trzeba by go wzmocnić.
Rozumiem, że nie chodzi o prostackie powiększanie statów.
W pierwszej kolejności zlikwidowałbym ban na magię - jakby nie patrzeć, Mekę pilotuje człowiek.
Atakowanie tylko LC w realiach Doom Troopera też jest dyskusyjne, więc i to bym zdjął.
Co do reliktów - wobec CZołgu Grizzli i Robota zabójcy byłby stratny, więc też można by dopuścić.

Pytanie czy to coś zmienia?
Tytuł: Odp: Meka (wojownik z War Zone bitewniaka)
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Lutego 08, 2019, 08:01:42 am
Meka pewnie może być też pilotowana przez sztuczną inteligencję. Organicznie co do sztuki bym zostawił.
Tytuł: Odp: Meka (wojownik z War Zone bitewniaka)
Wiadomość wysłana przez: Kapitan Shinobi w Lutego 09, 2019, 12:36:53 am
Trzymając się pierwowzoru (czyli War Zone bitewniak I edition) to nie jest sztuczna inteligencja (AI). W środku siedzi sobie facet i "przesuwa wajchy".
Mishimowskie AI to tylko Głowice (bojowe i samobójcze) - czyli angielskie Warheady, a "nasze" Rakiety. A przynajmniej ja tylko takie znam.

Meka to innymi słowy taki Doom Trooperowy MECHWARRIOR.
Tytuł: Odp: Meka (wojownik z War Zone bitewniaka)
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Lutego 09, 2019, 12:48:55 am
W razie czego trzymać się 1st ed WZ - reszta już niewiele ma wspólnego z DT. :)
Tytuł: Odp: Meka (wojownik z War Zone bitewniaka)
Wiadomość wysłana przez: Kapitan Shinobi w Lutego 09, 2019, 10:32:45 pm
Ten warunek da się spełnić bez problemu.
W second edition w zasadzie nie zaglądałem, podobnież inne.