Maja 02, 2024, 12:45:08 pm

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - pretorianstalker

Strony: 1 ... 352 353 [354] 355 356 ... 364
5296
Kombinacje kart / Toshiro vs mina
« dnia: Maja 30, 2006, 05:39:42 pm »
Jak znajdę coś na ten temat w uratowanych topicach to wrzuce do archiwum i się zobaczy. Ale być może gdzieś rzuciłem hasło w celu porównania z 2nd ed. czy coś takiego. Tam Toshiro radził sobie z miną bo to broń i nie można jej użyć przed atakiem toshiro.

5297
Kombinacje kart / Toshiro vs mina
« dnia: Maja 30, 2006, 05:05:16 pm »
Mina załatwia Toshiro :)
Tylko w drugiej edycji jest inaczej, gdzie mina jest BRONIĄ!!
Tutaj miny używamy do przerwania walki w fazie jej przerywania :P

5298
Karty / Mortificator spoiler
« dnia: Maja 30, 2006, 05:03:30 pm »
Local thug - w sumie nieiwelak zmiana - ważne, że nie lokalny skrytobójca ;)
Replicant lab - Twoje tłumaczenie sugeruje w PL, że właścicielami są replikanci ;)
Watch tower - tutaj napewno jest to wieża strażnicza. Pismo świadków Jehowy tak się nazywa, a w PL nazwyamy go Strażnica. Poza tym wsyzstkie inne znaki na ziemii i niebie wskazują na Wieżę strażniczą.
Bribery - w sumie na jedno wychodzi, ale Łapówka była w Dark edenie
Markety - tutaj monaby zmienić na Twoją wersję.
Rage - bez różnicy :)
Robbed blind - zaczerpnięte z Dark Edenu
Trust in the arms - chodzi tutaj chyba o brak zaufania do magicznych metod, z właśnie zwracanie się w kierunku metod konwencjonalnych - czyli broń :)

5299
Klub Arkadin / TOP FIVE
« dnia: Maja 29, 2006, 10:41:59 pm »
Chyba coś Ci się pomyliło :)
Najbrzydzsze są z Apokalipsy - z Paradise jest masa fajnych, a z Mort jest tylko pare fajnych, ale nie są i tak najgorsze.

5300
Karty / Doktor Diana
« dnia: Maja 29, 2006, 06:13:41 pm »
To odwróćmy sytuację: Dajmy Nekromagusowi dotkniętego światłem. Będzie wspomagał żołnierzy zagłady?


Widzę, że nie bardzo łapiecie co moze się przenosić, a co nie :)
Zdolność Nekromagusa się nie przenosi bo nie daje on żadnych zdolności wszystkim legionistom ciemności - nie zwiększa cech np. Ożywionym legionistom.
Czemu więc miałby zwiększać cechy Żołnierzom zagłady? Bycie heretykiem nie ma NIC wspólnego z przynależnością!!

Są dwie opcje:
1.Albo przyjmujey dokładne zapisy na kartach - a więc tam gdzie pisze DT odnosi się tylko do DT, a tam gdzie DL tylko DL, ale wtedy też Szczęscie wojownika pozostaje upośledzone bo nie ma do tej karty erraty :P
2.Przyjmujemy opcję Wintera i część zasad ograniczona poprzez zapis DT/DL może być przenoszona pomiędzy przynaleznościami.

5301
Klub Arkadin / TOP FIVE
« dnia: Maja 29, 2006, 04:16:26 pm »
A ja proponuje aby kazdy podawał po 5 kart. Może się okazać, że w pierwszej odsłonie będziemy mieli TOP TWO, lub TOP THREE ;)

5302
Zasady ogólne / Odp: Placówka
« dnia: Maja 29, 2006, 02:50:44 pm »
Cytuj

Wychodzi na to, że jeżeli jeden z Graczy ma wojownika w placówce, a drugi w szwadronie/kohorcie to koleś z placówki może jechać gościa, który ma kogoś w szwadronie na czysto, bo nie ma ten koleś nikogo w placówce, zatem nie ma wojownika, który może zostać zaatakowany.  



Odsyłam do lektury instrukcji  Czasem pomaga  

Sugerowana zasada:
Wojowników, którzy permanentnie nie mogą brac udziału w walce nie można przenosić na placówkę. Chcemy uniknąć sytuacji blokowania plemiennych. Gdyby mogli oni przechodzić to możnaby na siłe wrzucać ich na placówkę, a potem wystawiać walczących w kohorcie. Przyjecie zasady, ze trzeba przenosić walczących na placówkę już wtedy by nie wystarczyło, bo taki "niewalczący" skutecznie by blokował przenoszenie np Legionistów gdyby był ŻZ, lub na odwrót.

5303
Zasady ogólne / Odp: Zasady pojazdów
« dnia: Maja 29, 2006, 01:46:17 pm »
Ja jednak chyba opowiem się za tym co mówił Winter :) Na tchórzostwo ciągle możesz zagrać skradzione papiery :P Wtedy przeciwnik się sdchowa mimo swoich pojazdów.

5304
Karty / Mosiężny Apokalipta
« dnia: Maja 28, 2006, 04:39:19 pm »
Co powiecie na to: Heroldowi dnia sądu dodajemy Apokaliptę i tym samym heroldem go usypiamy - dopóki apokalipta jest w grze, herolda nie można zaatakować, a apokalipty też nie ruszymy :) Bzdura - jakoś trzeba to rozwiązać, mimo tego, że karty wskazują dość jasno jak powinno być. Oficjalne forum prostowało wszystkie tego typu sytuacje - było ich sporo, ale zakładam, że sporo ludzi będzie chciało to niecnie wykorzystać w grze i nie da aby ograniczono tego typu zagrywki :/


Sytuację rozwiązujemy tak samo jak blok triadą  Jeśli wojownik nie może być atakowany i atakować, to nie może chronić nikogo przed atakiem.

5305
Zasady ogólne / Odp: Umocnienia
« dnia: Maja 28, 2006, 04:34:16 pm »
Skąd masz te zasady dla sztuki? W instrukcji ich nie ma :)
To wszystko jest z oficjalnego forum gdzie był temat o ilości kart w grze, z ilu takich samych na raz można korzystać.
Np nie można korzystać więcej niż z dwóch identycznych kart ekwipunku w tym samym momencie - gdzie to pisze? Nie wiem, ale na oficjalnym forum było napewno. Kurator z 3 koordynatorami dodającymi mu po 24 do cech nie jest legalny.

5306
Karty / Odp: Training
« dnia: Maja 28, 2006, 01:31:21 pm »
No i to jest właśnie przykład na to, że walka nie może się odbyć, a nie na to, że Trevor nie może brać udziału w walce.
Wniosek:
Wojownicy nie mogący atakować i jednocześnie nie mogący być atakowani nie chronią gracza przed atakiem.

5307
Karty / Szczęście wojownika
« dnia: Maja 28, 2006, 01:29:52 pm »
A Ty chcesz żeby miało działanie nie zapisane na tej karcie :)
Nie ma do nie j erraty mówiącej o tym jak powinna działać dokładnie, a mamy tylko hasło Wintera, że można dobrać jedną kartę jak mamy 7 na ręce...
Nie pisze nic na szczęsciu wojownika, że zwiększa limit reki itp.
Skoro mamy grać wszystko tak jak napisał Winter, to Diana leczy Legion po przejściu na ciemną stronę mocy.

5308
Karty / Odp: Training
« dnia: Maja 27, 2006, 09:56:17 pm »
Cytuj
A player may be directly attacked if he has no warriors in play THAT ARE ABLE TO BE IN COMBAT. This means that APOSTLES, CORPORATE LEADERS and warriors on SHORE LEAVE may NOT prevent a player from being directly attacked if they are the only warriors in play for that player.

http://www.thewinternet.com/doomtrooper/rules/new_rules.html - jest to ta sama zasada jaka widniej na karcie z apokalipsy chyba - Atakowanie bezpośrednio gracza.


Co do nipy - tutaj akurat nie trafiłeś ;) To sprostował sam Winter na oficjalnym forum.
Był tam temat wyjasniający zagadznienia: Skradzione vs dowolny specjal, Skradzione vs Skradzione, Skradzione vs Zakłócenia i Zakłócenia vs Skradzione - bardzo dobrze i szczegółowo opisany :)
Strasznie żałuję, że nie zdążyłem wszystkiego z tego forum gdzieś zmagazynować :/ Wyjaśniłoby to wiele kwestii. Co więcej co się tyczy nipy - na dobrą sprawę to, to co pisał, bylo uznawane za oficjalną wersję, chyba, że skorygował go Winter. Nie dla żartu było on tam osobą, która odpowiadała na pytania i nie każdemu z nas było dane, aby móc sobie zaprojektować kartę, która potem ukazała się w oficjalnym dodatku "paradise lost". Musi to chyba świadczyć o jago sporej wiedzy na temat Dt ;)

5309
Karty / Odp: Training
« dnia: Maja 27, 2006, 07:05:17 pm »
Shore leave nie chroni grazca przed atakiem, ale to raczej nie ma nic wspólnego  zmodyfikatorami :) Tu raczej chodzi własnie o to, że taki wojownik nie może zostać zaatakowany ani atakowac dopóki ma tą karte dołączoną. Tak samo jak w przypadku Hidden - nie może atakować/być atakowany więc w tym czasie nie może brac udziału w walce.
Zasada oficjalna mówi - wojownik, który nei może brać udzialu w walce, nie chroni gracza przed atakiem :)

5310
Karty / Odp: Training
« dnia: Maja 27, 2006, 05:33:21 pm »
Ok - to odpowiedz mi na jedno pytanie - co z Shore Leave?? :)

Strony: 1 ... 352 353 [354] 355 356 ... 364