Maja 13, 2024, 03:28:12 pm

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - koszal

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 16
91
Karty / Ciężkie czasy
« dnia: Lipca 25, 2006, 10:14:25 am »
hmmm... Wynikałoby z tego jednak, że w większości przypadków nie ma różnicy pomiędzy zwykłymi PA, a tymi uzyskanymi z ciężkich czasów, którymi manipulować nie można.

92
Karty / Odp: Mosiężny Apokalipta
« dnia: Lipca 22, 2006, 11:26:41 am »
Jasne, chcesz wiedzieć jak, czy sam odgadniesz?

93
Karty / Odp: Mosiężny Apokalipta
« dnia: Lipca 21, 2006, 10:23:07 pm »
Ciekawe też, co by było, gdyby dwóch apokaliptów chroniło siebie (z degradacją powiedzmy).

94
Karty / Odp: Mosiężny Apokalipta
« dnia: Lipca 20, 2006, 07:17:45 pm »
Dyskusję wznawiam z uwagi na nowe okoliczności. Sytuacja wielokrotnie opisywana: gość powiedzmy z kohorty ochrania gościa z placówki przed atakiem.
Niby nie może tego zrobić bo pomiędzy wojownikiem z kohorty a wojownikiem ze szwadronu walka się odbyć nie może.
Fakt, nie może.
Tylko, że to Gracz, który chce rąbnąć osłanianego wojownika w placówce ma problem, a nie gracz, który ma wojowników na obu oszarach. Zatem to ten Gracz, który chce rąbnąć ochranianego gościa z placówki przeciwnika musi wystawić sobie kolesi w kohorcie i na placówce i najpierw rąbnąć ochroniarza w kohorcie. Fakt, że nie ma wojowników tu i tu nie powinien i nie może być usprawiedliwieniem dla pozbawiania zdolności ochroniarza. Co Wy na taki pomysł?

95
Ziemia Niczyja / Allegro :)
« dnia: Lipca 19, 2006, 07:39:10 pm »
Chore toto. Przecież ta karta do niczego nawet potrzebna nie jest.

96
Kombinacje kart / Pułkownik Harding + Czaszki
« dnia: Lipca 19, 2006, 07:35:56 pm »
Nie pamiętam, ale wydaje mi się, że na najemnikach to było ujęte inaczej, coś w stylu: może zdobywać wyłącznie punkty A. Pokój pozwala najemnikom zdobywać PZ. A na Hardingu stoi, że zmienia PZ w A.
Ale instynktownie obstaję za tym, że mógłby PZ zdobywać.

97
Ziemia Niczyja / Magia i miecz
« dnia: Lipca 19, 2006, 07:17:17 pm »
A całość chcesz Diablerist? Raczej nie, więc chyba poluj na allegro raczej.

98
Kombinacje kart / Pułkownik Harding + Czaszki
« dnia: Lipca 19, 2006, 07:07:50 pm »
Jest jednak napisane, że wszystkie zdobyte punkty muszą być zmienione w A.

99
Ziemia Niczyja / Magia i miecz
« dnia: Lipca 19, 2006, 12:09:24 am »
Pojedyńczo nie opchnę, bo po co mi reszta. Poszukajcie w necie, bo jest jakaś stronka miłóśników tego i można tam tanio kupić zeskanowane dodatki, te oficjelne i te domowe.

100
Ziemia Niczyja / DT a kobiety :))
« dnia: Lipca 19, 2006, 12:06:54 am »
Grywałem kiedyś z kobietą w DT, ale cięzko mi było ciągle jej łomot spuszczać i zasady tłumaczyć. Trochę to było tak, jakbym sam ze sobą grał tylko ktoś mi karty trzymał, a i to niedługo, bo w końcu poszło w otwarte. Po 10 partaiach myślałem, ze to coś da. Po 15 powiedziałem, że gra mnie już nie rajcuje i ją sprzedałem i kart nie mam, więc niestety.

101
Ziemia Niczyja / Magia i miecz
« dnia: Lipca 17, 2006, 12:43:31 am »
Z tą koronką to się zgadza. Gra robi się ciekawa jak kolesie staną się dopakowani. Przy okazji- banujemy kartę pieczara kości  :mrgreen: , bo jak ktoś ją wyciągnie to idzie do miasta po czar weryfikacja i wraca z gotową "szóstką" żeby się przenieść do KW.

102
Ziemia Niczyja / Magia i miecz
« dnia: Lipca 16, 2006, 08:50:18 pm »
1. bazówka wraz z większą ilością kart niż stand., bo kumpel oddał mi swoją niekompletną i ją dorzuciłem.
2. Jaskinia
3. Podziemia. Tu brakuje mi kart alternatywnych zakończeń, ale i tak ich opisy są w instrukcji.
4. Miasto
5. W kosmicznej otchłani
6. Smoki, badziewie, całkiem zmieniło grę, ale jest skoro pytasz
7. Karty dodatkowe z gazety MiM.
Czyli wszystko  :mrgreen:

103
Ziemia Niczyja / Magia i miecz
« dnia: Lipca 15, 2006, 01:23:51 am »
A zaproponujesz coś konkretnego za Magię i Miecz?  ;)

104
Karty / Kultysta / Kultyści
« dnia: Lipca 15, 2006, 01:22:09 am »
Dwie sprawy dotyczące kultystów:
1. Jaką mają przynależność w momencie wyłożenia kart typu skrucha, Liber Hereticus? Chodzi mi o to, aby karty w.w. nie działały wstecz. Dokładniej: Jeśli mam na stole kultystó, a mój przeciwnik chce wyłożyć skruchę to pewnie zapyta mnie: "czy Twoi kultyści są teraz heretykami, czy też ŻZ?" tym samym oczywiście odpowiem ŻZ, bo zdradził się z zamiarami. Zakładam, że mam ich kilku na stole więc nie obawiam się utraty jednego z powodu kart typu "Zaginiony...".
2. Czy powinni zachowywać swoje karty po zmianie przynależności, czy też nie? O odrzucaniu MH nic na nich nie stoi, ale o zachowywaniu też nie. Mógłby więc teoretycznie taki kultysta w Pancerzu legendarnego łosia z shillelaghiem ganiać przy dobrych wiatrach.

105
Klub Arkadin / Wymyślamy karty
« dnia: Lipca 15, 2006, 01:05:06 am »
CAP 7000 "Matołek"
+2/ 0/-1/+10
Uważany za kozę desantowo- szturmową i Stwora. Kiedy znajduje się w grze i masz jednocześnie wyłożoną strefę walki: Pacanów automatycznie wygrywasz grę. Uwaga- wyłożenie tej karty odrzuca strefę walki: Pacanów i na odwrót.

Pacanów
0/0/0/0
Strefa walki: placówka. Do niczego nie służy. Jest.

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 16