Forum Doom Trooper

Zasady gry => Archiwa Bractwa => Karty => Wątek zaczęty przez: bulielmo w Sierpnia 25, 2006, 10:48:44 pm

Tytuł: Paparazzo
Wiadomość wysłana przez: bulielmo w Sierpnia 25, 2006, 10:48:44 pm
Czy jeśli w grze mam Paparazoo to jeśli zabiję ŻZ nietoperza czy dostaję 2Pz dodatkowo?? Mnie się wydaje że tak, gdyż przyznawanie Pz ma miejsce po śmierci Wacka, czyli de facto jak nie ma go już w grze.
Tytuł: Paparazoo
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Sierpnia 25, 2006, 11:12:55 pm
Nietopetrz jest kompatybilny z misjami typu Zabójstwo etc. Punkty można dostawać ze wszystkich dodatkowych źródeł jak Paparazzo itp.
Tytuł: Paparazoo
Wiadomość wysłana przez: Qba w Sierpnia 25, 2006, 11:14:18 pm
Szanowny przedmówco chyba nie za bardzo bo do momentu odrzucenia karty (tj znalezienia się jej na stosie kart odrzuconych) zapis na niej obowiązuje. Tak jest np. z Durandem - po zabiciu lub odrzuceniu dopiero rozpatrujemy zapis na karcie który mówi iż należy go wtasować do talii, i w tym też momencie zdobywane są punkty zwycięstwa. Robiąc małe resume zakres czasoprzestrzenny zdobywania punktów mieści się w zakresie czasoprzestrzennym działania zapisu na karcie (zdolności)  :D
Tytuł: Paparazoo
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Sierpnia 25, 2006, 11:17:15 pm
Zdolność Paparazzo itp. nie mają żadnego wpływu na nietoperze, więc działają normalnie. Tylko to co dotyka nietoperze w jakiś sposób jest nielegalne.
Tytuł: Paparazoo
Wiadomość wysłana przez: Qba w Sierpnia 25, 2006, 11:25:27 pm
No wydaje mi się jednak że karta journalisty :D  ma wpływ na nietoperza co najmniej pośredni bo z 1 punktu wartości jaki ma netoperek robią się 3! Bez ingerencji karty trzeciej byłby tylko 1.
Tytuł: Paparazoo
Wiadomość wysłana przez: bulielmo w Sierpnia 25, 2006, 11:30:14 pm
Mnie osobiście wydaje się że dzieki Paparazoo jedna dostaję dodatkow PZ za Wacka gdyż PZ dostajemy po jego śmierci a raczej nie można korzystać z zapisu na karcie martwego woja!! Przykład: zabijam Lutka i rzucam sobie Zwiastun Zwycięstwa a na to Lutek: "ja spadam razem ze zwiastunem w otchłań" :-).
Tytuł: Paparazoo
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Sierpnia 25, 2006, 11:32:14 pm
No niby tak, ale to żołnierz zagłady dostaje dwa dodatkowe, a nie W nietoperza rośnie o 2 :)
Paparazzo dział na tej zasadzie, że sam dodaje 2PZ do każdej zdobyczy innego ŻZ. Jeżeli ktoś zdobędzie 5PZ - paparazzo dorzuci swoje 2, jak ktoś dostanie 1PZ za Nietoperza - Paparazzo dorzuci swoje 2PZ i nie ma znaczenie do czego tak naprawdę się dorzuca ;)
Tytuł: Paparazoo
Wiadomość wysłana przez: Qba w Sierpnia 25, 2006, 11:43:52 pm
Po śmierci jak już napisałem wcześniej zapis działa bo inaczej nie można by wtasować Duranda do talii, to po pierwsze. Po drugie to nie paparazzo dorzuca od siebie tylko jego wpływ na kartę nietoperza powoduje, iż po jego śmierci tj. BATA dostaje się nie jeden, a 3 PZ. Skoro żadna karta nie ma wpływu na bata to twierdzę że ta też nie. Podobnie jak nie działa na bata np. cytadela ilian. Niby sama jej obecność daje +2 doP i powinien mieć 3 a nie 1 ale ŻADNA karta nie ma wpływu. Co innego gdyby Paparazzo sam zabił bata, wtedy przesłanki z jego karty mogłyby się urzeczywistnić zgodnie z zapisem na bacie.
Tytuł: Paparazoo
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Sierpnia 25, 2006, 11:49:14 pm
You make me feel sad mr knight :)
Paparazzo
[...] While in play all your doomtroopers earn 2 extra points whenever killing an opponent in combat.

Jeżeli jesteś w stanie udowodnić, że paparazzo nie daje punktów żołnierzom zagłady, ale powoduje, że to nietoperz daje 2 więcej, to czekam na propozycje :)
Jeżeli na kogoś działa, to nie na przeciwnika ŻZ, ale na samych ŻZ - to zwycięzca zarabia PZ, a nie pokonany oddaje czy coś ;)
Jak zarabia to paparazzo powoduje, że zarabia 2 dodatkowe i kropka :)
Tytuł: Paparazoo
Wiadomość wysłana przez: Qba w Sierpnia 25, 2006, 11:57:33 pm
Tyko że na bata nie działąją inne karty poza kartami atakujących go wojowników. Paparazzo daje punkty ŻZ i co do tego nie ma wątpliwości. Jednak ci żołnierze punkty zdobywają na zabitych przeciwnikach i w tym momencie karta pismaka ma zastosowani, a więc dodaje punkt do właśnie zdobytych, a więc mimo wszystko wywiera wpływ na bata. Polemika jest otwarta choć to co piszesz w miarę jest przekonujące a na baty bata znaleźć trzeba. DON`T WORRY BE HAPPY!!!! ;)
Tytuł: Paparazoo
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Sierpnia 26, 2006, 12:03:26 am
No to napiszę jeszcze raz - nie ma paparazoo żadnego wpływu na nietoperze, gdyż PZ to PZ i nie ma znaczenia na czym zarobiony. Punkty i karty pamięci nie mają - jak dodajesz 2PZ to nie ma znaczenia skąd pochodzą czy z przmytu czy z kradziezy - im jest wszystko jedno :) Paparazzo dorzuca swoje 2 i jest git :)
Tytuł: Paparazoo
Wiadomość wysłana przez: Qba w Sierpnia 26, 2006, 09:37:58 am
Niech tak będzie choć są pewne niedociągnięcia w tej logice bo punkty zdobywa się na bacie. Ale niech paparazzo dodaje 2 to przy 5ciu na bacie można zrobić 11PZ.Podoba mi się.FINE
Tytuł: Paparazoo
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Sierpnia 26, 2006, 01:03:47 pm
:mrgreen:
Nie ma niedociągnięć ;) Trzeba po prostu rozgraniczyć gdzie Nietoperz się kończy i gdzie zaczyna :) Zasada o zdobywaniu punktów to zasada zapisana w instrukcji, a nie na nietoperzu i nie dostajesz PZ z puli należącej do nietoperza, ale z puli ogólnej :)
Paparazzo natomiast wprowadza dodatkową zasadę własną obecnośćią - jak zdobywasz PZ do zdobywasz o 2 więcej :) Ufff... inaczej już nie umiem :)

Inaczej mówiąc - na nietoperza nie mogą mieć wpływu inne karty, ale nie mają, bo jako zabity, nietoperz kończy tak jak inni zabici wojownicy, a podczas walki paparazzo niczego nie zmienia. Czyli - paparazoo w żadnym momencie nie ma nic wspólnego z nietoperzem  :mrgreen:
Jak wcześniej napisałem PZ to zupełnie inna bajka. Gdyby tak było jak mówisz, to na PZ za Nietoperza nie można by było zagrywać Oszustwa itp. Ale PZ to PZ i nie ma znaczenia jak powstał, bo jest przyznawany z puli ogólnej w myśl zasad zapisanych w instrukcji,a nie na karcie.
Tytuł: Paparazoo
Wiadomość wysłana przez: Diablerist w Sierpnia 27, 2006, 12:48:11 pm
Zgadza się. W końcu na tym polega talia Atticusa na Paparazzo. Poza tym najpierw odrzucasz Nietoperza, a dopiero później przyznawane są punkty, o ile dobrze pamiętam. Przytaczanie w tym przypadku Duranda jest bezpodstawne, gdyż Durand ma specjalną zasadę zapisaną na swojej karcie.
Tytuł: Paparazoo
Wiadomość wysłana przez: koszal w Sierpnia 27, 2006, 06:29:40 pm
Dokładnie- Durand ma bardzo konkretny zapis, co się dzieje w przypadku jego odrzucenia, na nietoperzach nic takiego nie stoi. Paparazzo nie działa w żaden sposób na nietoperze, nie zwiększa ich W, tylko dodaje 2 PZ do punktów zdobywanych po zejściu wojownika. Gdyby zwiększał W przeciwnika, to moznaby dzięki niemu brać PA, a nie PZ i zapis na karcie byłby inny, gdyby.... ale tak nie jest.
Tytuł: Odp: Paparazzo
Wiadomość wysłana przez: Jimmy w Czerwca 14, 2009, 12:04:22 pm
Czy zdolności Paparazzo kumulują się? Jeśli mam pięciu Paparazzo na stole dostanę 10 dodatkowych PZ?
Tytuł: Odp: Paparazzo
Wiadomość wysłana przez: Skoq w Czerwca 14, 2009, 12:06:42 pm
Tak.
Tytuł: Odp: Paparazzo
Wiadomość wysłana przez: Snake PL_issken w Lipca 01, 2012, 05:26:31 pm
Na stole jest ktoś o W=X i trzej moi Paparazzo atakują Razem Go!, po czym przeciwnik ginie.
Czy jeśli w szwadronie mam pięciu Paparazzo, to dostanę X+10 PZ czy X+30?

Na Paparazzo jest napisane: all your Doomtroopers earn two extra points, a walczyło trzech.
Tytuł: Odp: Paparazzo
Wiadomość wysłana przez: necrobutcher w Lipca 01, 2012, 05:30:43 pm
X+10 PZ bo atakował jeden a reszta to posiłki były ;)
Tytuł: Odp: Paparazzo
Wiadomość wysłana przez: Snake PL_issken w Lipca 01, 2012, 05:38:23 pm
Atakuje trzech, jeden dostaje baty od obrońcy.
Tytuł: Odp: Paparazzo
Wiadomość wysłana przez: necrobutcher w Lipca 01, 2012, 05:47:04 pm
Ale zdobywa punkty tylko jeden, ten któremu ostatecznie może "oddać" atakowany wojownik. :)
Tytuł: Odp: Paparazzo
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Lipca 01, 2012, 05:56:01 pm
Zdobywa pkt tylko jeden, ale wcale niekoniecznie ten, któremu oddajesz. W przypadku X+30 to byłoby 3X+30 ;)
Tytuł: Odp: Paparazzo
Wiadomość wysłana przez: Qlig w Lipca 26, 2012, 11:50:21 pm
Paparazoo jest ZŻ z przynależnością ogólną, tak?

Biedactwo nie może go atakować i nawzajem, right?
Tytuł: Odp: Paparazzo
Wiadomość wysłana przez: Muleq w Lipca 27, 2012, 09:43:17 am
Znaczek wskazuje na Doomtrooper ale kto go tam wie ;).
Tytuł: Odp: Paparazzo
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Lipca 27, 2012, 05:57:40 pm
Ja  bym powiedział że jest to doom trooper bez przynależności więc z zasady tylko bractwo go lać nie może a cała reszta jak najbardziej.
Tytuł: Odp: Paparazzo
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Lipca 27, 2012, 11:57:45 pm
Tak - przynależność tzw. ogólna. Ani on Bractwa, ani Bractwo jego atakować nie może.