Forum Doom Trooper

Zasady gry => Karty => Wątek zaczęty przez: Kati w Grudzień 03, 2008, 12:08:30 pm

Tytuł: Śmiertelna rana
Wiadomość wysłana przez: Kati w Grudzień 03, 2008, 12:08:30 pm
pojawiła mi się dziś pewna niejasność. czy jak ktoś zadeklaruje atak, to mozna zagrać śmiertelną? Na karcie jest napisane "za wyjątkiem walki" i właśnie nie wiem czy deklaracja już zabrania zagrania tej karty. A jeśli tak to czy zagrywając inspiracje po deklaracji, w czasie trwania jej można wtedy zagrać śmiertelną.
Tytuł: Odp: Śmiertelna rana
Wiadomość wysłana przez: Diablerist w Grudzień 03, 2008, 02:40:54 pm
Tak, po deklaracji nie można już zagrać Śmiertelnej. Inspiracja nic tu nie zmieni.
Tytuł: Odp: Śmiertelna rana
Wiadomość wysłana przez: Muleq w Grudzień 04, 2008, 07:53:07 am
A co w takiej sytuacji. Toshiro atakuje jakiegos członka Bractwa i zabija go a ten uzywa Uleczenia obrazen. Mozna w tym momencie rzucic Smiertelna czy nie?
Tytuł: Odp: Śmiertelna rana
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Grudzień 04, 2008, 06:36:02 pm
Moim zdaniem nie można użyć śmiertelnej do momentu aż nie zostaną przyznane pkt Z. Już na pewno nie pomiędzy atakami. Jeśli walka nie została przerwana musi przebiec do końca i wojownicy jeśli nie zostaną zabici przez przeciwnika nijak nie mogą spaść ze stołu - nawet jeśli siedzą w grabieżcy, a ktoś podczas fazy modyfikacji go odrzuci, to spadną dopiero po rozadniu Pkt.
Tytuł: Odp: Śmiertelna rana
Wiadomość wysłana przez: madrav w Wrzesień 15, 2014, 04:01:42 pm
Czy można zagrywać śmiertelną ranę między walkami, które odbywają się dzięki ekwipunkowi:

Nimrod Autocannon
AG-17 "PANZERKNACKER
Grzechotnik

Jest to jedna akcja ataku, ale walki rozstrzyga się osobno, czyli po zakończeniu pierwszej - następuje jakaś pauza i można zagrywać wiele kart, które nie mogą być użyte w trakcie walki?
Tytuł: Odp: Śmiertelna rana
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Wrzesień 15, 2014, 10:59:48 pm
Co d AG-17 mam pewne wątpliwości. W wolnej chwili przeanalizuję sytuację. Przypomnij się po weekendzie jeśli nie odpowiem do tego czasu. Co inni o tym sądzą?
Tytuł: Odp: Śmiertelna rana
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Wrzesień 18, 2014, 03:17:56 pm
Zagrywasz w dowolnej chwili aż po koniec fazy przerywania walki i wtedy wg mnie zadziała normalnie.
Tytuł: Odp: Śmiertelna rana
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Wrzesień 19, 2014, 08:10:56 am
Śmiertelnej nie zagrywasz podczas walki - tu jest problem.
Tytuł: Odp: Śmiertelna rana
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Wrzesień 26, 2014, 09:25:07 am
A faktycznie za wyjątkiem walki - moja pomyłka. A co do zagrywania pomiędzy walkami to po zakończeniu jednej faktycznie można zagrać karty "w dowolnym momencie" których nie zagrasz w czasie walki.
Tytuł: Odp: Śmiertelna rana
Wiadomość wysłana przez: Jimmy w Maj 21, 2017, 11:37:52 pm
Czy można zagrać śmiertelną ranę na rannego wojownika który jest Zaginiony w akcji ?
Tytuł: Odp: Śmiertelna rana
Wiadomość wysłana przez: hutnik w Maj 22, 2017, 04:11:47 pm
Moim zdaniem - nie. Wojownik, na którego zagrano M.I.A., jest „poza grą” i nie można zagrywać na niego kart :).
Tytuł: Odp: Śmiertelna rana
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Maj 22, 2017, 08:48:28 pm
Nie jest poza grą. Moim zdaniem można. ;)
Tytuł: Odp: Śmiertelna rana
Wiadomość wysłana przez: hutnik w Maj 23, 2017, 07:37:09 pm
Nie upieram się :). Pret locuta, causa finita  :).
Tytuł: Odp: Śmiertelna rana
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Maj 23, 2017, 07:57:18 pm
Fala prawości go dosięgnie, Ropiejące również - i tak dalej i tak dalej. Gdyby był poza grą, to również Wykryciem agentów byś nie zdjął karty do niego dołączonej. Próbowano przemycić coś takiego jako 'poza grą' w przypadku karty Shore leave, ale nie było wiadomo co to właściwie oznacza, więc w sumie to o ile się nie mylę gramy, że wojownicy na Shore leave są trochę jak Zaginieni w akcji.