Forum Doom Trooper

Zasady gry => Archiwa Bractwa => Karty => Wątek zaczęty przez: Jimmy w Luty 20, 2009, 05:46:36 pm

Tytuł: Cybermech TA6500
Wiadomość wysłana przez: Jimmy w Luty 20, 2009, 05:46:36 pm
"...jesli wydasz 1Z..."

Chodzi o 1 punkt zwycięstwa czy o co?
Tytuł: Odp: Błędy na kartach
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Luty 20, 2009, 06:07:15 pm
Tak, 1 PZ oraz trzy akcje i możesz odrzucać.

W tytule wpisz następnym razem o jaką kartę chodzi ;)
Tytuł: Odp: Cybermech TA6500
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Lipiec 13, 2011, 10:18:51 am
Czy cebermech odrzuca wszystkie fortification czy też tylko fortification cards? Bo jak ktoś się uprze to może różnie interpretować tą kartę.
Tytuł: Odp: Cybermech TA6500
Wiadomość wysłana przez: Lechu w Lipiec 13, 2011, 10:47:31 am
karty umocnienia, karty ekwipunku i karty stref walki. jak dla mnie wszystko jest jasne.
Tytuł: Odp: Cybermech TA6500
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Lipiec 13, 2011, 12:19:52 pm
Dlaczego pytam - ponieważ to "card" które jest na końcu zdania trzeba traktować domyślnie do całego zdania (tak uważam). W innym przypadku ktoś mógłby inaczej to interpretować i odnosić tylko do warzone card. Jakby ktoś miał wątpliwości - dyskusja zawsze mile widziana. ;)
Tytuł: Odp: Cybermech TA6500
Wiadomość wysłana przez: Jimmy w Październik 12, 2016, 11:55:10 am
1 - czy mogę używać Cybermecha jeśli nie posiadam żadnego wojownika w szwadronie?
2 - czy grając tylko Legionem Ciemności mogę używać Cybermecha wystawionego w szwadronie?
3 - czy żeby przeciwdziałać akcji Cybermecha mogę rzucić Całkowite Zaćmienie?
Tytuł: Odp: Cybermech TA6500
Wiadomość wysłana przez: Jasieq w Październik 12, 2016, 12:02:39 pm
1 tak
2 tak
3 jeśli rzucisz to zanim przeciwnik zadeklaruje użycie, to tak, musi wtedy poświęcić akcję na odkrycie zanim strzeli.