Forum Doom Trooper

Zasady gry => Archiwa Bractwa => Karty => Wątek zaczęty przez: Czysiaczek w Wrzesień 19, 2009, 07:41:38 pm

Tytuł: Club Arkadin
Wiadomość wysłana przez: Czysiaczek w Wrzesień 19, 2009, 07:41:38 pm
Rozumiem, że freelancerzy są wliczani do grona ludzików bez "affiliation"?
Tytuł: Odp: Klub Arcadin
Wiadomość wysłana przez: Pako w Wrzesień 19, 2009, 08:13:18 pm
Tak.
Tytuł: Odp: Klub Arcadin
Wiadomość wysłana przez: Diablerist w Wrzesień 19, 2009, 08:41:30 pm
Yyy, nie. Nie mają znaczka przynależności Ogólnej.
Tytuł: Odp: Klub Arcadin
Wiadomość wysłana przez: Pako w Wrzesień 19, 2009, 09:49:58 pm
Freelancer Patriarch i Colonel Harding mają.

Tytuł: Odp: Klub Arcadin
Wiadomość wysłana przez: Skoq w Wrzesień 20, 2009, 12:09:44 am
Local Thug, Agent Michaels tez mają, ale Najemnicy z Base Setu już nie - Winter pisał o "half-affiliation" ;) - ci najemnicy nie dostają nic od Klubu. Przynależność ogólna to znaczek kartelu w prawym górnym rogu i tyle - jeśli ktoś go nie ma, to nie ma przynależności ogólnej (czyli ma jakąś całą / połowiczną jak Najemnicy z BS przynależność).
Tytuł: Odp: Klub Arkadin
Wiadomość wysłana przez: Muleq w Wrzesień 20, 2009, 09:54:22 am
Jeśli mnie pamięc nie myli to talia Jerryego na konwencie w Warszawie oparta była własnie na najemnikach i chyba wtedy Klub Arkadin im dodawał współczynniki. Pamiętam bo ku mojemu zaskoczeniu jeden taki, całkiem goły, rozjechał mi Czołga Grizzly nic sobie nie robiąc z jego 16 pancerza ;).
Tytuł: Odp: Klub Arkadin
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Wrzesień 20, 2009, 10:37:04 am
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=329.30
Ta dyskusja toczyla się juz sto razy, a przynajmniej 99 razy została zakończona. Klub nie dodaje nic najemnikom.
Tytuł: Odp: Club Arkadin
Wiadomość wysłana przez: Snake PL_issken w Maj 19, 2018, 12:42:31 pm
Powyższy link nie działa, więc nie wiem, czy była tam odpowiedź na pytanie:
Czy żołnierz z Niesubordynacją dostaje klubowe bonusy?
Tytuł: Odp: Club Arkadin
Wiadomość wysłana przez: Izzi w Maj 20, 2018, 12:26:43 am
Mi się wydaję, że ŻZ z Niesubordynacją nie dostanie bonusów z Club Arkadin.
Cytuj
Insubordination
PLAY ON ANY DOOMTROOPER AT ANY TIME. This warrior loses membership in 1 organization of you choice. Lose card-earned memberships first. If the warrior loses all memberships, it's a Freelancer until it gets another. Any points it earns become D.
Po niesubordynacji staje się tylko najemnikiem (o ile stracił ostatnią przynależność). Bonusu z Club Arkadin dostają tylko wojownicy z Przynależnością Ogólną (znaczek Kartelu na karcie), a niesubordynacja nie daje takiej przynależności.

Linki może nie działają, ale numery tematów ze starego forum się chyba zgadzają, więc ze starego linku wystarczy przekleić fragment po "topic=" na koniec linku z nowego adresu forum: "http://doomtrooper.pl/index.php?topic="

Link do wątku, do którego kierował Pretor to: http://doomtrooper.pl/index.php?topic=329.30