Forum Doom Trooper

Zasady gry => Archiwa Bractwa => Kombinacje kart => Wątek zaczęty przez: necrobutcher w Października 02, 2010, 10:25:13 pm

Tytuł: Inspiracja + sen vs ostateczne natarcie
Wiadomość wysłana przez: necrobutcher w Października 02, 2010, 10:25:13 pm
Jeżeli przeciwnik zagrywa ostateczne natarcie to czy mogę przerwać atak zagrywając inspiracje + sen ??
Tytuł: Odp: Inspiracja + sen vs ostateczne natarcie
Wiadomość wysłana przez: Diablerist w Października 02, 2010, 10:43:41 pm
Tak.
Tytuł: Odp: Inspiracja + sen vs ostateczne natarcie
Wiadomość wysłana przez: Muleq w Października 03, 2010, 12:17:28 am
A mnie sie wydaje że nie. Skoro atak juz poszedł to nie może zostac przerwany w inny sposób niz karta przerywająca atak. Tak przynajmniej mi tłumaczono w przypadku tchórzostwa. Zagranie tchórzostwa po okresleniu agresora i obroncy nie przerywa ataku a jedynie zwiększa P agresora i po walce jest ukryty. Analogicznie jest w tej kwestii. Sen walki nie przerwie ale wojownik po walce jest uspiony.
Tytuł: Odp: Inspiracja + sen vs ostateczne natarcie
Wiadomość wysłana przez: Diablerist w Października 03, 2010, 12:35:41 am
Bo Tchórzostwo nie zmienia celu w Non-combatanta.
Tytuł: Odp: Inspiracja + sen vs ostateczne natarcie
Wiadomość wysłana przez: Muleq w Października 03, 2010, 08:59:38 am
Rzeczywiście jest to jakiś argument ;)
Rozumiem że w przypadku Całunu sytuacja będzie analogiczna?
Czy jest jakaś konkretna faza walki do której można będzie zagrać Sen? W sensie po zadaniu obrażeń Sen już chyba nie zadziała? Choć z drugiej strony wojownik przeciez nagle staje sie non - combatantem? ;)
Tytuł: Odp: Inspiracja + sen vs ostateczne natarcie
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Października 03, 2010, 11:46:10 am
Nie może atakować to zupełnie coś innego niż nie może brać udziału w walce. Ponadto walkę można przerwać w jakikolwiek sposób tylko do fazy przerywania, chyba, że mamy wyjątek w postaci karty, która może to zrobić później. Jeśli po fazie przrywania uśpisz przeciwnika to niczeg to już nie zmieni - mimo, że w teorii będzie noncombatantem to walka będzie się toczyła do końca normalnie. Całun powoduje, że wojownik nie może zaatakować - czyli jak z Tchórzostwem.
Tytuł: Odp: Inspiracja + sen vs ostateczne natarcie
Wiadomość wysłana przez: necrobutcher w Października 03, 2010, 12:28:20 pm
Ale jak non-combatant może normalnie walczyć ?? Czyli w takiej sytuacji uśpienie nic nie daje ??
Tytuł: Odp: Inspiracja + sen vs ostateczne natarcie
Wiadomość wysłana przez: Muleq w Października 03, 2010, 12:29:23 pm
Ok. A w przypadku gdy agresor używa miny a obrońca rzuca Inspiracje i używa Snu. Kto ma pierwszeństwo przerwania walki?  
Tytuł: Odp: Inspiracja + sen vs ostateczne natarcie
Wiadomość wysłana przez: Diablerist w Października 03, 2010, 02:02:10 pm
Jeśli będziesz czekał z Inspiracją do fazy przerywania to Mina agresora będzie miała pierwszeństwo. Ale Snu można użyć przed tą fazą i Mina już nie porucha.
Tytuł: Odp: Inspiracja + sen vs ostateczne natarcie
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Października 03, 2010, 04:01:21 pm
Po fazie przrywania walki już nawet fala prawości nic nie pomoże - wojownicy skończą walkę. I czy ten wojownik jest noncombatantem, czy w ogóle go już teoretycznie nie ma - bez znaczenia :) Np - Durand walczy z Niszczycielem - w fazie modyfikacji Durand dostaje Liber z Inspiracji - walka i tak dobiegnie do końca. Sen nie jest związany z walką, a inspirację można zagrać w dowolnym momencie, więc tak jak napisał Diablerist - jak się zagapisz to dostaniesz z miny.