Forum Doom Trooper

Zasady gry => Archiwa Bractwa => Karty => Wątek zaczęty przez: Nicodemus w Maj 26, 2006, 12:40:53 am

Tytuł: Sojusz Bauhaus
Wiadomość wysłana przez: Nicodemus w Maj 26, 2006, 12:40:53 am
No tak. Czyli następna kombinacja - dziwna. Zrobiłem talie bauhausu z takimi kombinacjami
sojusz+huzar+przenosnia mina+zestaw pierwszej pomocy
lub
sojusz+huzar+dopalacz+zestaw pierwszej pomocy.

Wiec wszystko działa tak, że wojownik nie może zostać zabity w czasie walki. Wszystko jednak zostaje odrzucone, sojusz daje jednak to ze nie zostaje odrzucone.
Wiec to działa czy jak? Bo jakieś protesty słyszałem ;)

Edit:
Wojownik może w trakcie walki odrzucić tę kartę - wówczas jego przeciwnik automatycznie ginie, on sam zostaje ranny, a walka zostaje zakończona.

Karty ekwipunku, w które są wyposażeni twoi wojownicy Bauhausu, nie mogą zostać odrzucone (chyba że odrzucany jest wyposażony w nie wojownik).

To w końcu można to dwojako interpretować. Sojusz to może być tez blokująca karta na np. minę. Ale co z dopalaczem i zestawem... hm
Tytuł: Odp: Sojusz Bauhaus
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Maj 26, 2006, 10:02:41 am
Niektóre karty wymagają aby je odrzucić w celu uzyskania efektu karty. Tak właśnie dzieje się z przenośną miną, zestawem i dopalaczem.
Tytuł: Odp: Sojusz Bauhaus
Wiadomość wysłana przez: Tatsiak w Grudzień 25, 2012, 08:14:41 pm
Witam serdecznie.
Jestem tu nowy, ale w DT grałem wieki temu :). Wykopałem jakis czas temu z kumplem nasze karty i w sumie zaczelismy grac i w miedzyczasie staramy sie na biezaco wyjasniac niescislosci zasad podazajac za dyskusjami prowadzonymi na forum. Przegladam tematy i nie znalazlem tego co mnie interesuje bo pewnie malo osob gra stricte bauhausem, tak więc mam pytanie odnośnie sojuszu bauhausu i kart które mogą, lub nie do końca muszą na niego oddziaływać a mianowicie. (Zakładam, iż w obu podanych przypadkach sojusz jest oczywiście w grze ;])

1. mam wenusjańskiego szeryfa wyposażonego w pazur i przeciwnik zagrywa na mnie niewinną sztuczkę i pytanie... jak się teraz to odnosi do czołgu, wg sojuszu nie mogę go odrzucic, ale czy działa na niego normalnie, czy tez powiedzmy ze jest w grze ale na niego jednak nie dziala? (tak jakby byl poza pojazdem)
2. jak się odnosza do siebie karty ekwipunku z sojuszem bauhausu i wiek katastrof?
Tytuł: Odp: Sojusz Bauhaus
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Grudzień 25, 2012, 08:57:40 pm
W obydwóch przypadkach ekwipunek nie zostaje odrzucony i działa normalnie, ale nie można dodawać nowych kart ekwipumlu do wojownika w przypadku sztuczki i do gry w ogóle w przypadku wieku katastrof.
Tytuł: Odp: Sojusz Bauhaus
Wiadomość wysłana przez: Kati w Grudzień 26, 2012, 10:20:14 pm
to ze swojej strony dorzucę jeszcze ciekawostkę, o jakiej dowiedziałem się na Avangardzie w 2011 roku. Psoaidając sojusz bauhausu w grze i wojownika wyposażonego w przenośną minę, owej miny nie możemy użyć, bo nie możemy użyć własnego ekwipunku.

A pytanie z mojej strony bo mnie coś naszło. Jak się ma sojusz w przypadku granatu neuralnego? Granat normalnie działa?
Tytuł: Odp: Sojusz Bauhaus
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Grudzień 26, 2012, 11:20:07 pm
Neuralny jest anihilowany - więc spokojnie można używać. Miny nie można, bo trzebaby ją odrzucić, a nie da się tego zrobić.
Tytuł: Odp: Sojusz Bauhaus
Wiadomość wysłana przez: Muleq w Kwiecień 12, 2014, 04:43:50 pm
Czy Sojusz zapobiegnie odrzuceniu Ważki jak wojownik z niej korzysta?
Tytuł: Odp: Sojusz Bauhaus
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Kwiecień 13, 2014, 01:01:54 pm
Nie
Tytuł: Odp: Sojusz Bauhaus
Wiadomość wysłana przez: madrav w Wrzesień 10, 2014, 08:04:57 pm
Czy sojusz ochroni przed kartą Złe Zaopatrzenie?
Tytuł: Odp: Sojusz Bauhaus
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Wrzesień 10, 2014, 11:28:32 pm
Uważam że złe zaopatrzenie jest kontrą na zagranie karty ekwipunku tak więc karta ekwipunku nie wejdzie do gry a tym samym nie zostanie dołączona do wojownika a tym samym efekt sojuszu nie będzie miał wpływu.
Tytuł: Odp: Sojusz Bauhaus
Wiadomość wysłana przez: Skoq w Wrzesień 11, 2014, 08:33:58 am
Nekro ma rację :)
Tytuł: Odp: Sojusz Bauhaus
Wiadomość wysłana przez: madrav w Wrzesień 11, 2014, 03:08:39 pm
Tak też przypuszczałem :)

Kolejna sytuacja:

Na stole leży:
- Wiek Katastrof
- Sojusz Bauhaus
- Wojownik (1) Bauhaus wyposażony w T32
- Inny wojownik (2) Bauhaus z Owocami Wojny.

No i wojownik (1) ginie w walce. Czy Wojownik (2) może odpalić owoce wojny i zabrać sobie T32, czy może Wiek Katastrof jest silniejszy i nie pozwoli na to?
Tytuł: Odp: Sojusz Bauhaus
Wiadomość wysłana przez: Skoq w Wrzesień 11, 2014, 03:20:32 pm
Chyba może wziąć, bo Wiek nie pozwala tylko na zagrywanie kart ekwipunku z ręki.
Tytuł: Odp: Sojusz Bauhaus
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Wrzesień 11, 2014, 10:31:46 pm
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=882.msg10318#msg10318