Forum Doom Trooper

Forum ogólne => Klub Arkadin => Wątek zaczęty przez: Nicodemus w Maja 26, 2006, 08:40:07 pm

Tytuł: Zasady alternatywne
Wiadomość wysłana przez: Nicodemus w Maja 26, 2006, 08:40:07 pm
W czasie malego sporu ;) zażartowałem sobie, ale w sumie to mogł by być pomysł, żeby zrobić mały konkurs na anternatywne zasady do DT. Tak zeby granie sie nei znudziło, moze ktoś wymyśli lekko inne ale ciekawe zasady do gry. Nie raz spotykalem sie z opowiesciami jak to ktos zaczynal ;) Wiec moze ktos stworzy cos podobnego do rozgrywki - legion kontra kartel itp :)
Pozdrawiam i rozpisujcie sie :)
Tytuł: Odp: Zasady alternatywne
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Maja 26, 2006, 09:17:26 pm
Kiedyś już to opisywałem na starym polskim forum dotyczącym głównie Kronik Mutantów, ale poprze to i pośrednio DT i Warzone.
Pomysł sprowadza się do wprowadzenia równorzędnych zasad dla każdej z planet - zasady te wygladają jak zasady placówki z małymi zmianami.
Przejscie na każdą z planet kosztuje 1 akcję. Można przechodzić tylko na sąsiadujące planety, czyli Merkury :arrow: Wenus :arrow: Ziemia :arrow: Mars :arrow: Pas Asteroidów i w odwrotnym kierunku. Karty na róznych planetach nie oddziaływują na siebie. Strefy walki można dodawać tylko do określonych planet, według podanej na ich karcie nazwy Planety - np. Wiktoria - Pas Asteroidów.
Dodaje to grze charakteru gry strategicznej i powoduje znaczne wydłużenie rozgrywki - zwłaszcza w połączniu z potrzebną do uzyskania liczbą pkt - np 100, i minimalną liczbą kart w talii, np 200.
Gra się o tyle ciekawiej, że na każdej planecie lepiej żyje się innym organizacjom - mają tam swoje strefy walki itd.
Inny wariant zwycięstwa, to również zajecie wszystkich planet - czyli musimy na każdej umieścic wojownika, a przeciwnik nie może mieć na żadnej żadnego ze swoich wojowników - jednym słowem, aby wygrać, trzeba przeciwnika naprawde niexle zniszczyć, no i musimy dbać o swoich żołnierzy bo musi ich wystarczyć do obsadzenia 5 lokacji. Grało się naprawdę ciekawie. Do tego wszystkiego trzeba było jeszcze dodac pare pomniejszych wyjasnień - np. Merkuriańska ohyda może występować tylko na Merkurym i pare innych ograniczeń - teraz już wszystkieg nie pamiętam.
Tytuł: Odp: Zasady alternatywne
Wiadomość wysłana przez: koszal w Maja 29, 2006, 02:14:52 pm
Kiedyś, jak kart było mniej czasem graliśmy tak, że karty ekwipunku można było zagrywać na wojowników innych Graczy, a podczas walki pomiędzy wojownikami innych Graczy  używaliśmy kart specjalnych na korzyść któregokolwiek z nich (mam na myśli taki potężny cios i inne).
Czasem graliśmy też tak, że ktoś deklarował talię korporacyjną- np Capitol. Jeśli dwóch Graczy przyszło z taliami tych samych korporacji to musieli się nimi na czas gry zamienić.
Tytuł: Odp: Zasady alternatywne
Wiadomość wysłana przez: cFaniak w Czerwca 12, 2006, 04:48:07 pm
Gralem kiedys w kilka osob tak, ze kazda osoba grala inna korporacja w sojuszu przeciwko legionowi - tylko jedna osoba grala legionem i miala przeciwko sobie kilka osob, ale za to miala 5 akcji i 10 kart na reku.
Tytuł: Odp: Zasady alternatywne
Wiadomość wysłana przez: Nicodemus w Czerwca 12, 2006, 06:42:55 pm
cFaniak, Juz to opisywalem. Ta rozgrywka to legion kontra kartel :) dodam ze na starcie legion ma 20 PA a inni moga atakowac tylko wlasnie legion chyba ze za kazdy atak zaplaca 2 PA
Tytuł: Odp: Zasady alternatywne
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Czerwca 12, 2006, 08:59:21 pm
A i tak legion ma przesrane :P
Tytuł: Odp: Zasady alternatywne
Wiadomość wysłana przez: Father w Stycznia 12, 2007, 09:57:07 am
ja mialem taki pomysl aby moc miec tylko w tali
2 kopie tych samych kart maxymalnie
1 kopia czesciowo zakazanych
zakzane zostaja zakazanymi


a juz ewentualnie --- jesli ktos nie wykona jakiejkolwiek misji nie moze wygrac :)
Tytuł: Odp: Zasady alternatywne
Wiadomość wysłana przez: Diablerist w Stycznia 12, 2007, 10:36:43 am
Cytat: "Father"

a juz ewentualnie --- jesli ktos nie wykona jakiejkolwiek misji nie moze wygrac :)

Interesujący pomysł :)
Tytuł: Odp: Zasady alternatywne
Wiadomość wysłana przez: Nicodemus w Stycznia 14, 2007, 03:06:20 am
Ja bym zagral na jeszcze inne zasady (kiedys w cos podobnego gralem) Taki inny rodzaj drafta.
Zasada jest taka ze wszystkie karty ingerujace w talie nie dzialaja
otwieramy bosterki, nie ogladamy bo sie trafilo tylko tasujemy duza talie i nia gramy (jedna talia we 2 osoby) :) Ewentualnie mozna zagrac w wiecej niz 2 osoby :)
Tytuł: Odp: Zasady alternatywne
Wiadomość wysłana przez: cthulhu w Stycznia 14, 2007, 10:24:00 am
Kiedyś graliśmy coś draftopodobnego-dzieliliśmy wszystkie karty, jakimi dysponowaliśmy między siebie, z tego co wylosowaliśmy montowaliśmy talie i ogień  :lol:
Ten pomysł z misjami całkiem fajny-czyżbyś sobie przypomniał nasze bitwy w Warzona?  :D
Tytuł: Odp: Zasady alternatywne
Wiadomość wysłana przez: Żeleś w Lipca 12, 2007, 11:56:01 am
Czy słyszeliście o zboczeniach zawodowych?Oto moje przeniesione na DT, mianowicie gra z podłożem taktycznym (coś jak Warzone ale tylko kartami). Niedawno rozegraliśmy taką partie w 3.
SZKIC TAKTYCZNY:
Kompania piechoty (BCT) Capitolu dowodzona przez Micha Huntera natknęła się na wyznawców ilian w okolicy Lini McCraiga,na wezwanie wsparcia odpowiedział szwadron kawalerii powietrznej (QRF) dowodzony przez przez Pilota Trewora.

Przed grą ustaliliśmy żę:
-każdy zaczyna z Lnią Mccraiga
-nie można wystawiać innych stref walki

Talie specjalnie na te grę (na podstawie mojej kolekcji która nie jest zbyt obfita ale rośnie):
-PIECHOTA:
1xMitch hunter
1xkapitan
2xsierżant Carter
3xsierżant
3xżołnierz wolności
2xdziałko "myśliwy"
5xkarabinek sherman
1xrozkaz ataku
+ to co zwykle (zamówienia , zakłócenia ,szczęścia itp)

SZWADRON
1xPilot Trewor
5xKawleria powietrzna
5xdowódca oddziału
1xwódz
2xsiewca zagłady
+ to co zwykle (zamówienia , zakłócenia ,szczęścia itp)

ILIAN:talia oparta na KRITANACH NEFARYTACH I TEMPLAIUSZACH

nie mam tak licznej kolekcji więc karty specjalne , ekwipunek, umocnienia ogólne potasowaliśmy i rozdaliśmy po równo

ZABAWA PRZEDNIA POLECAM!!!!!!!!!!!!!!
Tytuł: Odp: Zasady alternatywne
Wiadomość wysłana przez: Skoq w Lipca 12, 2007, 12:38:05 pm
Hmm Żeleś - świetny pomysł  - mam na myśli układanie talii graczy wg jakiegoś scenariusza - no,no, no - można by robić różniste cuda - bitwy, wojny korporacyjne (ale nie takie kijowe jak na GE- beznadziejnie psujące grę w DT uważam)  - wiadomo od zawsze że duża wojna to granie kartel vs LC - każdy apostoł osobno - nigdy tak nie grałem jeszcze ale byłoby super, tylko... długo ;) Może spróbujmy tutaj dawać przykłady takich scenariuszy - może ktoś wpadnie na coś, co będzie można wykorzystać? Anyway - kolejny konkurs startuje - na najciekawszy scenariusz dla co najmniej dwóch talii DT ;D ludziska - zachęcam do zabawy 8)
Tytuł: Odp: Zasady alternatywne
Wiadomość wysłana przez: Żeleś w Lipca 12, 2007, 03:11:47 pm
Miałem też pomysł na bcz Bauhausu ale bez Grizzliego i Wilczego pazura dupa blada :P

Graliśmy też kidyś partie "zadaniowe" tj. Jeden z graczy zaczynał z misją Oblężenie cytadeli której nie można odrzucić w rzaden sposób a drugi z 5 cytadelami.Warunkim zwycięstwa było albo zniszczenie cytadeli (1) niedopuszczenie do tego (2).Ustaliliśmy że po pierwszej udanej próbie zniszczenia cytadeli jest ona "ranna" przekrencana tak jak wojownik druga ją odrzuca.Usuneliśmy z tali masowych killerów(anichilacja, bombardowanie planetarne, zrownać to z ziemią) zazwyczj partia  kończyła się wykonaniem misji lub końcem kart w tali.Zamiast cytadeli mogą byc katedry lub inne umocnienia.polecam takie wariacje tylko trzeba wcześnij ustalić z jakich kart nie kożystamy żeby gra nie była za łatwa lub niemożliwa ;)
Tytuł: Odp: Zasady alternatywne
Wiadomość wysłana przez: Żeleś w Lipca 13, 2007, 06:54:23 pm
Nie udało się z bataliionem czołgów bauhausu ale moją uwage przykula inna formacja tej korporacji
mianowicie wenusjańscy zwiadowcy.Mały pomyślik na rozgrywke i talie z ich udziałem:
1.Rozpoznanie jako oczy armi bauhausu może walczyć z każdym  i wszędzi
2.Nie  otrzymują negatywnych modyfikatorow ze stref walki
3.jako lekkie i mobilne poddddziały nie mogą urzywać ciężkiego sprzętu (Grizzli,t-32) ale mogą atakować w turze kiedy wyszli z ukrycia
4.WOJOWNICY nie mogą korzystać z umocnien (gracz może)

Talie oparłbym na :
1xMax Stiner
4XWenusjański szeryf
4xWenusjański zwiadowca
5xag17
2xokruch czasu
2xgensta mgła
2xprzepaść
5xgranat przeciw piechotny
5xzestaw pierwszej pomocy
+ co ci sie podoba i może się przydać

Tytuł: Odp: Zasady alternatywne
Wiadomość wysłana przez: Jimmy w Lutego 19, 2009, 07:12:39 pm
Ze znajomymi graliśmy według następujących zasad:
- używamy wojowników tylko o W 3 lub mniej
- wojownicy o W 5 lub mniej
- układasz sobie talie tak jakbyś chciał aby karty przychodziły ci do reki, w jakiej kolejności chciałbyś je otrzymywać, wszyscy gracze robią to samo i gracie  8)
- gdy graliśmy większa ilością osób to wojowników dzieliło się na wszystkich, potem resztę kart, tasowało się swoją talię i graliśmy nie wiedząc co nam się trafiło w tali
- zamieniało się taliami z przeciwnikiem i grało się czyjąś talią
Tytuł: Odp: Zasady alternatywne
Wiadomość wysłana przez: Pako w Lutego 19, 2009, 07:31:48 pm
Też mamy ze znajomymi plan pograć wojownikami do W5, ale miało to nastąpić w dalszej perspektywie... po doszlifowaniu podstawowych talii.

Pomysł wydaje się ciekawy... może kiedyś ktoś zrobi turniej z taką zasadą ;)
Tytuł: Odp: Zasady alternatywne
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Lutego 19, 2009, 07:36:53 pm
Prawie na każdym turnieju mamy takie rozgrywki a nazywa się to Draft.
Tytuł: Odp: Zasady alternatywne
Wiadomość wysłana przez: Pako w Lutego 19, 2009, 07:52:03 pm
A czy draft nie polega na robieniu talii z nieotwieranych wcześniej zestawów kart?
Nie wiedziałem, że gra się tylko takie wojami.
Tytuł: Odp: Zasady alternatywne
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Lutego 19, 2009, 07:55:58 pm
Masz rację gra się nieotwieranymi dodatkami. W większości na stole rządzą tacy słabiacy ale od czasu do czasu ktoś trafi alka. Może to nie to samo co zaproponowałeś ale coś bardzo bliskiego ;)
Tytuł: Odp: Zasady alternatywne
Wiadomość wysłana przez: Born_stubborN w Lutego 19, 2009, 11:34:08 pm
Bardzo fajne kombinacje wychodzą przy ograniczeniu W do 6 i tak sobie często w Zabrzu grywamy. A najszęstsza zasada alternatywna - PLACÓWKA OUT!
Tytuł: Odp: Zasady alternatywne
Wiadomość wysłana przez: Roboraczek w Lutego 19, 2009, 11:40:13 pm
...nie bardzo rozumiem dlaczego macie alergie na PLACÓWKę...
Tytuł: Odp: Zasady alternatywne
Wiadomość wysłana przez: Lapson w Lutego 20, 2009, 12:03:29 am
To jest w ogóle dla mnie nie pojęte, wszyscy tylko psioczą na placówkę. Co ona wam zrobiła? Jak dla mnie to ciekawe rozwinięcie karcianki - szkoda że tylko jeden dodatek taki wyszedł (pomijam zasady których nie ma w całej karciance pt Doomtrooper :P )
Tytuł: Odp: Zasady alternatywne
Wiadomość wysłana przez: Born_stubborN w Lutego 20, 2009, 07:39:51 am
Pomijając już nie do końca wciąż pojęte zasady placówki, zbanowanie jej sprawia, że gra idzie szybciej. Jeżeli gra się wojami o W do 5 czy 6, gra do 40 PZ zajmuje trochę czasu. Gra z placówką ten czas podwaja - a niepotrzebnie.

Poza tym fajnie jest czasami pograć tylko na korporacje, czyli ze zbanowaniem Legionu i Bractwa.
Tytuł: Odp: Zasady alternatywne
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Lutego 20, 2009, 09:27:36 am
Problem placówki polega na tym, że zamiast zrobić z niej obszar na zasadach Szwadronu/Kohorty zrobiono jakąś bzdurę. Grywaliśmy kiedyś tak, że każda planeta działała na zasadach placówki - z każdej na każdą trzeba było się transferować i każda miała obszar do ŻZ, LC i Tribali.
Tytuł: Odp: Zasady alternatywne
Wiadomość wysłana przez: prezes w Stycznia 12, 2010, 05:59:34 pm
Skoro już tu jestem to wrzucę propozycję:

Kiedyś daaaawno temu. Jak Katowice jeszcze były stolicą Doom Troopera wymyśliliśmy kilka alternatywnych sposobów na miłe spędzenie czasu z tą karcianką...   (kręcenie deckiem jest dobre na turniej ale gra taliami turniejowymi mało ma wspólnego z przyjemnością jak się chce posiedzieć przy piwku)

1.
Full commonn

Wersja najciekawiej wychodziła gdy umawialiśmy się na ograniczenie do 1 wzoru karty na talię 

2.
1r/2u/7c

ze względu na siłę kart proponowałbym tu zastrzeżenie :
U1;U2 = R
U3=U
C1;C2;C3=C

To już wyzwanie... oczywiście talie 60 kartowe
dodatkowe ograniczenia którymi modyfikowaliśmy talie w zależności od umowy to:
- karty restricted do 1 na zasadach ogólnych w tym formacie były zakazane
- wszystkie karty restricted do 1 wzoru na talię
- brak limitu ilościowego na 1 wzór wojownika (zwarta formacja wtedy rządziła  )
- talie corporacyjne


Chętnie odświerzyłbym sobie takie spotkanka przy piwku (dla zainteresowanych jestem z okolic Katowic i czekam na kontakt)
co prawda talii nie mam ale myślę sobie że przy takiej ilości graczy z kolekcjami coś będę w stanie szybko zmontować.

Post przeniosłem z innego działu jak się okazało że jest już tu taki wątek
Tytuł: Odp: Zasady alternatywne
Wiadomość wysłana przez: hutnik w Września 17, 2011, 08:45:17 am
Witam wszystkich.

Chcę zagrać ze znajomymi rekreacyjnie w DT na określonych zasadach:
- zasady turniejowe (STR only)
- talie zbliżone do turniejowych (mają mniej więcej wszystko co trzeba, grabieże, zakłócenia, fale itd.)
- bez Paradaise Lost i stref walki

Problem w tym, że są 3 osoby a chcemy grać wszyscy razem jednocześnie w tym samym czasie. I zastanawiam się, jak najlepiej ustalić zasady. Boje się, że zwykły „free for all” skończy się szybką młócką i wyścigiem „kto szybciej w puche nabije mnóstwo PZ” co byłoby nudne.

Zastanawiam się nad takimi opcjonalnymi zasadami. Jako, że gra jest rekreacyjna wpadłem na pomysł taki:
- każdy gracz ma od początku gry 40 PZ
- jeśli inny gracz nabija punkty na graczu (czy to przez wjazd w puche czy zabicie woja) to oddaje on określoną ilość PZ temu graczowi
- gracz który ma 0 PZ odpada z gry

Myślę, że taka rozgrywka mogłaby być interesująca, ale jest parę wad:
- nadmierne przedłużenie rozgrywki (PZ wędrują „w kółko” po graczach)
- co z kartami typu „Born withe the silver spoon”, skąd takie PZ-y mają iść
- wyeliminowany gracz patrzy jak pozostali dwaj się okładają i się nudzi

Inna możliwość to Legion przeciw dwóm graczom (bractwo i korpo albo dwie korpo). Tylko nie wiem jakie bonusy dać Legionowi żeby z jednej strony miał szansę a z drugiej żeby nie był przypakowany.

Co o tym myślicie? Jestem otwarty na wszelkie propozycje  :). Jesteście doświadczeni, znacie się dobrze na tej grze więc może będziecie mieli inne ciekawe pomysły. Generalnie jedyne warunki to jednoczesna gra 3 osób.

Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: Zasady alternatywne
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Września 17, 2011, 09:26:44 am
2 vs 1 - nie wiem czy jakoś szerzej testowane to było ale na mój gust bez ingerencji w talie i karty typu Zakłócenia itp. to gra będzie mało wyrównana. Warto pomyśleć nad zasadą, że dopóki w grze jest jakikolwiek wojownik do zaatakowania to nie można atakować gracza. Ataki w gracza będą miały miejsce więc tylko wtedy kiedy tylko jeden z graczy będzie miał wojownika w grze. Albo w ogóle wprowadzić zasadę, że za ataki w gracza dostajemy tylko PA, lub grać z Ograniczonymi Zasobami. Gra szybko się nie skończy (można dodatkowo podnieść ilość PZ potrzebną do zwycięstwa do 100) i nikt nie będzie się nudził.
Tytuł: Odp: Zasady alternatywne
Wiadomość wysłana przez: Kapitan Shinobi w Kwietnia 04, 2019, 11:03:42 pm
Odświeżam stary wątek.
Mamy 3 obszary w DT (chwilowo pomińmy "bezobszarowców" w rodzaju Renegata).
Szwadron - Kohorta - Placówka
Proponuję zrównanie ich ze sobą w tym sensie, że wojownicy ze Szw/Koh mogą normalnie atakować Placówkę i odwrotnie.
Czyli omijamy konieczność przenoszenia. Ignorujemy zasadę Paradise Lost, że jak ktoś coś wystawi na Placówce, to my też musimy tam lecieć w pierwszej dostępnej akcji.

Pytania:
1) czy może ktoś, gdzieś, kiedyś, tego próbował? Jeśli tak, to niech napisze z jakim skutkiem.
2) czy Plemiona mają jakieś szanse, gdy Legion i Żołnierze nie będą musieli się przenosić, a mogąc "kosić" wszystko od razu?
3) tracą sens karty Pojmany (no chyba, że będzie walka Plemion), Precz Z Tej Planety itp. Gra będzie też uboższa o pewne aspekty taktyczno-strategiczne. Czy to dobry kierunek rozwoju?

Tytuł: Odp: Zasady alternatywne
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Kwietnia 18, 2019, 11:20:29 am
Podejrzewam że ułatwiło by to grę aczkolwiek musiał byś przemyśleć grę od nowa.
Tytuł: Odp: Zasady alternatywne
Wiadomość wysłana przez: Kapitan Shinobi w Kwietnia 18, 2019, 10:21:48 pm
Tą zasadę trzeba by chyba wypróbować w praktyce - i zobaczyć jak by to wyglądało w "realu". Teoria teorią, ale moje przemyślenia mogą się (mocno) mijać z rzeczywistością DT (jak już nie raz bywało).
PS.
Na wypróbowanie raczej nie ma szans, Śląsk umarł (w sensie Doom Trooperowym), Wawa coś tam pogrywa, ale to za daleko jak na "gierkę testową" dla mnie. Turnieje oficjalne odpadają z przyczyn oczywistych, a z resztą też żadnego nie ma. Także zasada pozostanie raczej w sferze ciekawostek technicznych. 
Tytuł: Odp: Zasady alternatywne
Wiadomość wysłana przez: PhilDiamond w Grudnia 02, 2021, 09:03:22 pm
Ponieważ mam spory sentyment do podstawki i czasów, gdzie nie grywało się super wypasionymi taliami gdzie w każdej było 5 ujawnień przeznaczenia wymyśliłem coś takiego:

"Lucky Starter" a.k.a. "Budget Trooper Time!" Każdy przynosi własnoręcznie "wycraftowany" starter, aby go stworzyć ma do dyspozycji 2 karty R, 1Rki, i odpowiednio inną ilość U i C, albo np ma do dyspozycji 4 boostery limited, czyli w tym wypadku na do dyspozycji 4 rki, 12 u, i resztę talii buduje z C. Obowiązuję lista kart zakazanych  i częściowo zakazanych (którą proponuję wzbogacić o "Ujawnienie przeznaczenia", można też np ograniczyć do 1 kopi w talii każdej z 2 czy 4 eRek, , uncommonów zmniejszyć np do 3, commonów do 5. Można też manipulować ilością i rodzajami boosterów, ważne tylko, aby każdy gracz tworzył z identycznej puli.

Co to ma na celu? Cofnięcie się do czasów, z początków hobby, gdzie praktycznie każdy miał oryginalną i niepowtarzalną talię, a także zwiększenie kreatywności i zabawy.

Ciekaw jestem co sądzicie o takim wariancie, może znajdą się chętni na testowanie takiej wersji w Warszawie?
Tytuł: Odp: Zasady alternatywne
Wiadomość wysłana przez: PhilDiamond w Grudnia 03, 2021, 04:57:38 pm
 Pomysł na turnej draft w obliczu braku boosterów.

Marzy mi się zagrać drafta DT, natomiast wiem, że bardzo ciężko o nowe boostery, dlatego wpadłem na to, że można zastosować patent znany z Magica, czyli repacki.

Czym jest repack? Jest sporo osób, które DT interesuje czysto kolekcjonersko, wyciągają Rki z boosterów, reszta nie jest im potrzebna. Można od takich osób odkupić takie otwarte boostery, ważne, by ich struktura się zgadzała, czyli np dla Base Setu 1 karta R, 3 karty U i 11 kart C. Na turnieju każdy otrzymuje tyle samo boosterów z takich samych edycji. Reszta tak jak pisze Wujek Winters.

BOOSTER DRAFT
Each player brings a number of unopened Booster packs to the game (each player should bring an equal number of packs per expansion). Players sit around the table. Each player simultaneously opens one Booster pack (from the same set/expansion). Each player takes a SINGLE card from the pack and passes the rest to the left. Players continue taking one card and passing the rest until there are no more cards in the pack. Then each player takes a new Booster, opens it, chooses a single card, passes it, and continues in this fashion until there are no more Booster packs to open and pass around. Players then use the cards they have chosen to create 40-card decks (all the rest are placed in the Side Board). And extremely fun variant which requires a lot of forethought! Best method is for each player to bring one Booster pack from the basic set and each expansion and open them in chronological order.

Czy otwieramy boosterki z jednakowych edycji, wybieramy kartę, podajemy resztę w lewo, bo skończeniu boosterka czynności powtarzamy, tylko zmieniamy kierunek podawania boosterków. Czynności powtarzamy, aż skończą się boosterki, i wydraftowanych kart budujemy minimum (lub równo) 40 kartowe decki, reszta kart stanowi Sideboard. Tak naprawdę widzę, że wystarczą 3 15 kartowe boosterki, im więcej tym lepiej, ale uważam, że nawet przy wariancie minimalnym była by super zabawa.

Dajcie znać co myślicie o takim pomyśle, jeśli w Warszawie byliby chętnie na taki wariant mogę podjąć się zoorganizowania repacków.