Forum Doom Trooper

Zasady gry => Archiwa Bractwa => Karty => Wątek zaczęty przez: Muleq w Sierpień 30, 2011, 08:34:48 pm

Tytuł: Mercenary
Wiadomość wysłana przez: Muleq w Sierpień 30, 2011, 08:34:48 pm
Doszły mnie słuchy że ponoć przy wystawianiu Mercenary można tylko raz zadeklarować jego wartosć. Zupełnie sie z tym nie zgadzam. Licytacja ma to do siebie że sie licytuje aż ktos nie powie pass. Zreszta na karcie napisane jest że pierwsza wartosc to tylko "openig bid". Skoro "opening" to nie "ending".
Tytuł: Odp: Mercenary
Wiadomość wysłana przez: Skoq w Sierpień 30, 2011, 08:39:11 pm
No tak - licytujesz dopóki wszyscy nie spasują - i wygrywa najwięcej dający. Opening bid to opening bid - nie wyklucza wystawiającego z dalszej licytacji przecież.
Tytuł: Odp: Mercenary
Wiadomość wysłana przez: Muleq w Sierpień 30, 2011, 08:41:21 pm
No to mnie Qlig wprowadził w błąd.
Tytuł: Odp: Mercenary
Wiadomość wysłana przez: Skoq w Sierpień 30, 2011, 08:43:32 pm
Pytanie, czy w trakcie licytacji można sobie zagrać Szczęście, żeby mieć więcej PA?
Tytuł: Odp: Mercenary
Wiadomość wysłana przez: Muleq w Sierpień 30, 2011, 08:46:07 pm
Wg mnie nie. Licytujesz z tego co masz.
Tytuł: Odp: Mercenary
Wiadomość wysłana przez: Skoq w Sierpień 30, 2011, 08:50:16 pm
Też tak myślę - inaczej możnaby w trakcie licytacji przewinąć pół talii...  ;D
Tytuł: Odp: Mercenary
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Sierpień 30, 2011, 09:00:05 pm
Tylko z tego co masz :) Wystawianie to pojedynczy pkt w czasie i nie dzieli się na żadne fazy.
Tytuł: Odp: Mercenary
Wiadomość wysłana przez: Żeleś w Grudzień 20, 2015, 05:38:47 pm
Czy wystawiając typa z grabieży nadal jest licytacja czy zostaje u mnie w szwadronie i V taką ile zapłace?
Tytuł: Odp: Mercenary
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Grudzień 20, 2015, 07:06:45 pm
Nie możesz wystawić go z Grabieży to może Cię to zdziwi tak jak kiedyś mnie, ale to BOHATER. ;)
Tytuł: Odp: Mercenary
Wiadomość wysłana przez: Żeleś w Grudzień 20, 2015, 08:37:22 pm
aaaaaa ta teraz sprawdziłem i masz racje