Forum Doom Trooper

Forum ogólne => Klub Arkadin => SELEKCJA KART => Wątek zaczęty przez: pretorianstalker w Stycznia 24, 2012, 01:35:49 pm

Tytuł: Chainripper [ODRZUCONA]
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Stycznia 24, 2012, 01:35:49 pm
(http://img808.imageshack.us/img808/377/chainripper.jpg)
Tytuł: Odp: Chainripper
Wiadomość wysłana przez: Marqwitch w Stycznia 24, 2012, 03:21:28 pm
Kolejna niegrywalna karta - nie ma powodu, aby jej nie dopuszczać.

Jestem na TAK, choć nie widzę, aby miała jakiekolwiek zastowowanie, bo jest zwyczajnie słabszą wersją GRANATNIKA (którego to również nikt nie używa).
Tytuł: Odp: Chainripper
Wiadomość wysłana przez: Skoq w Stycznia 24, 2012, 03:27:14 pm
Myślę, że szkoda miejsca na kolejne Granatniki - jestem na NIE.
Tytuł: Odp: Chainripper
Wiadomość wysłana przez: Marqwitch w Stycznia 24, 2012, 03:37:53 pm
Ale nikt Ci nie każe wsadzać do talii niegrywalnych kart - ja nie dopuszczałbym tylko takich, które są za mocne lub za bardzo kombują z innymi.
Tytuł: Odp: Chainripper
Wiadomość wysłana przez: Diablerist w Stycznia 24, 2012, 04:11:19 pm
Mało grywalna, a nie wiem co z takimi robić.
Tytuł: Odp: Chainripper
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Stycznia 24, 2012, 04:16:01 pm
Jakby zamiast płacenia 3D był autokill to by może coś z tego było... Też nie wiem jak traktować takie 'tępe ostrza' :)
Tytuł: Odp: Chainripper
Wiadomość wysłana przez: Marqwitch w Stycznia 24, 2012, 04:18:40 pm
Jakby zamiast płacenia 3D był autokill to by może coś z tego było...
No ale wtedy karta byłaby ulepszonym GRANATNIKIEM, który aż tak bardzo niegrywalny jak UKRYCIE SIĘ nie jest, aby go zmieniać. (do UKRYCIA SIĘ niedługo dojdziemy przy jednej karcie z 2ndE)
Tytuł: Odp: Chainripper
Wiadomość wysłana przez: Kruk w Stycznia 24, 2012, 07:06:13 pm
Mała grywalność karty powoduje, że głosuję na NIE.
... w przyszłości można kartę udoskonalić.
Tytuł: Odp: Chainripper
Wiadomość wysłana przez: madrav w Stycznia 24, 2012, 08:18:37 pm
Wg mnie przeciętna karta w stylu tych najbardziej powszechnych typu "bagnet" lub "ostrzałka wibracyjna". Wątpię aby ktokolwiek wsadził ją do swojej talii... Co wcale nie znaczy, że głosuję na nie. Karta jak najbardziej poprawna, toteż jestem na tak (ale sam nią raczej nie będę grał).
Tytuł: Odp: Chainripper
Wiadomość wysłana przez: Muleq w Stycznia 24, 2012, 11:12:07 pm
Nie ma sensu tworzyć kart którymi nikt później nie bedzie grał. Jestem na nie.
Tytuł: Odp: Chainripper
Wiadomość wysłana przez: Marqwitch w Stycznia 25, 2012, 12:14:31 am
Chciałbym napisać, że karta jest DO ZMIANY, ale w karcie nie zawarto żadnego ciekawego pomysłu, aby zawracać sobie nią głowę... lepiej stworzyć coś zupełnie nowego.

Z drugiej jednak strony, jest to karta za słaba, aby jej nie dopuszczać do gry.
Tytuł: Odp: Chainripper
Wiadomość wysłana przez: Gothik w Stycznia 25, 2012, 09:42:13 am
Wymóg płacenia 3D sprawia, że karta jest kompletnie niegrywalna. Jestem na nie.
Tytuł: Odp: Chainripper
Wiadomość wysłana przez: necrobutcher w Stycznia 29, 2012, 04:56:02 am
NIE
Tytuł: Odp: Chainripper
Wiadomość wysłana przez: hutnik w Lutego 03, 2012, 10:23:11 am
Jestem na NIE. Karta poprawna ale kompletnie niegrywalna.
Tytuł: Odp: Chainripper
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Lutego 04, 2012, 04:26:40 pm
Nie - chociaż jej grywalność jest wielka jak się powrzuca je do ufortyfikowanego.