Forum Doom Trooper

Forum ogólne => Klub Arkadin => SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH => Wątek zaczęty przez: pretorianstalker w Marca 25, 2012, 03:33:27 pm

Tytuł: Barking Spyder
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Marca 25, 2012, 03:33:27 pm
Przypominam się z kartami - ktoś w ogóle tworzy? :) Czekam na Barking Spydery do końca miesiąca i pierwszego kwietnia wrzucam. Autorzy nie będą anonimowi. Przedyskutujemy, może jakieś poprawki etc i kolejny temat do tworzenia... :)
Tytuł: Odp: Barking Spyder
Wiadomość wysłana przez: Lechu w Marca 25, 2012, 09:32:05 pm
ja mogę zrobić swoją wersję, ale dopiero w niedzielę 1.kwietnia. wcześniej nie będę miał czasu (do końca marca muszę coś napisać i pewnie będę pisał do północy 31.). możemy w związku z tym przedłużyć zgłoszenia o jeden dzień?
Tytuł: Odp: Barking Spyder
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Marca 25, 2012, 09:40:15 pm
To nie żaden konkurs - spokojnie załapiesz się na dyskusję :) Wysyłaj jak tylko zrobisz - termin jest zasadniczo po to żeby mobilizować i żeby było o czym dyskutować na start. Jak ktoś się dołaczy potem - no problemo.
Tytuł: Odp: Barking Spyder
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Kwietnia 01, 2012, 02:00:15 pm
(http://img52.imageshack.us/img52/8083/szczekajcypajk.png)
Barking Spyder by Nekro

(http://img341.imageshack.us/img341/4819/barkingspyder.png)
Barking SPyder by Marqwitch

WARCZĄCY PAJĄK może używać kart TRUCIZN, tak jakby był MORTYFIKATOREM. WARCZĄCY PAJĄK jest odporny na wszelkie TRUCIZNY wykorzystane przeciwko niemu.

(http://img213.imageshack.us/img213/5373/barkingspyder.jpg)
Barking Spyder by pretorianstalker

Może wspomóc w walce twojego broniącego się żołnierza Capitolu. Obrońcy dodają swoje WW i S oraz atakują jako pierwsi w walce. Jeśli przeciwnik przeżyje, może się zrewanżować jednemu z obrońców.

I czekamy na kolejne... Lechu? Ktoś jeszcze? :)
Zapraszam do dyskusji... Nie znam autora mojej grafiki. Mam kilka typów bo wiem, kto ilustrował książkę, ale nie wiem kto to dokładnie. Jak ktoś wie to niech da znać - możliwe, że Studio Parente.
Tytuł: Odp: Barking Spyder
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Kwietnia 01, 2012, 02:26:47 pm
Dla mnie najfajniejszą grafikę zaprezentował Marqwitch (mowa o charakterystycznej masce). Co do zapisu na kartach prosił bym bardzo o polskie tłumaczenie. Jak będziecie się chwalić to proszę o opisanie jakimi czcionkami robiliście opis swoich kart bo mimo iż starałem się robić z oficjalnymi zasadami to nie wyszło chyba za dobrze. Co do umiejętności to nie będę pewnie obiektywny ale mój pomysł podoba mi się najbardziej a Marqwitcha najmniej. Oczywiście liczę na merytoryczną dyskusję. ;)
Tytuł: Odp: Barking Spyder
Wiadomość wysłana przez: Marqwitch w Kwietnia 01, 2012, 02:27:54 pm
Karta Nekro - posiada dwie nawet ciekawe zdolności, ale poziom W w porównaniu do pozostałych współczynników i zdolności jest nieodpowiednio wysoki. Mamy tu jednak powrót do rzucania monetą (które zdarzało się tylko w kartach z podstawki), mamy klimat walki w Strefach Walki Capitolu i do tego przejmowanie kart ekwipunku... moim zdaniem tej karcie wystarczyłaby wyłącznie jedna z tych zdolności (bo przydałby się bohater/bohaterowie z dodatkowymi zdolnościami, a text boxa na karcie nie poszerzymy).

Karta Pretora - współczynniki wypadają tu dużo lepiej, choć przypominają mi osłabionego HEROLDA DNIA SĄDU (jednak z uwagi na to, że posiadają różne zdolności i że jeden to Żołnierz Zagłady Capitolu a drugi to Legionista Ciemności Muawijhe, nie można porównywać tych wojowników). Bardzo podoba mi się pomysł wspomagania innych wojowników wyłącznie w obronie. Nie wiem jednak, skąd bierze się ten First Strike i dlaczego pojedynczy WARCZĄCY PAJĄK nie ma tej zdolności - no ale może robią zamieszanie podczas obrony czy coś w tym stylu (niby jakiejś logiki można się doszukać). Z takim PAJĄKIEM Capitol przestanie się kojarzyć wyłącznie z ofensywą, a ich jedyną obroną przestaną być wyłącznie SNAJPERZY PIECHOTY. Nie wiem jednak czy modyfikator +7 do S i First Strike w obronie dla każdego Capitoliańczyka to nie za dużo.
Tytuł: Odp: Barking Spyder
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Kwietnia 01, 2012, 02:39:28 pm
Co do kart - tłumaczenie dodałem.
Czcionka - copperplate gothic bold tytuł - rozmiar różnie - zależnie od tego jaki program i format karty... Reszta to Times New ROman, chociaż do cech nieszczególnie pasuje. Pozostaje jeszcze kwestia interlinii - w Paincie nie do zrobienia chyba. Pewnie gimp czy photoshop to zrobią - tam można wyśrodkować, ustalić odległości pomiędzy wierszami, ewentualnie lekko ścisnąć/rozciągnąć czcionkę.

Co do kart - grafika Marqwitcha najlepsza... Pasuje do opisu jednotski i ogólnie jest niezła :) Poza tym autor jest znany więc nie ma problemu. Co do umiejętności - u Nekro za dużo tego chyba troszkę jak na jedną kartę. Ucieczka nie przypadła mi do gustu generalnie. Zabieranie ekwipunku ciekawsze. Co do zdolności karty Marqwitcha obawiam się, że będzie mało grywalna bo POISON'y są delikatnie mówiąc... do bani ;) Duża część też jest do walki wręcz, a jak Capitol w walce wręcz wypada to każdy dobrze wie.

Co do mojej karty - zdolności wyciągnięte z krótkiego opisu jednostki :) Wiele nie ma więc w sumie było pole do popisu. Opisana była zasadniczo 'akcja ratunkowa' zakończona sukcesem. Wsparcie standardowe - zwykłe posiłki ale tylko w obronie. A first strike - żeby po prostu wsparcie było skuteczniejsze... Jednostka ściśle tajna i atakuje z zaskoczenia ;) +7 do obrony jest faktycznie mocne, a może być i więcej bo wszystkie Spydery mogą się dołączyć. Ale kto atakuje Capitol strzelecko? :) No nieważne... Czekamy na więcej opinii.
Tytuł: Odp: Barking Spyder
Wiadomość wysłana przez: Skoq w Kwietnia 01, 2012, 03:53:32 pm
Pretowy najlepszy moim zdaniem, ale grafika Nekro też ciekawa.
Tytuł: Odp: Barking Spyder
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Kwietnia 01, 2012, 04:36:26 pm
Tak na dobrą sprawę, żadna z grafik to nie Spyder :)
Tytuł: Odp: Barking Spyder
Wiadomość wysłana przez: Lechu w Kwietnia 01, 2012, 04:44:20 pm
(http://img213.imageshack.us/img213/7249/warriormz.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/213/warriormz.jpg/)

tłumaczenie: nie można zagrywać kart specjalnych podczas walki, w której BARKING SPYDER bierze udział.

Tytuł: Odp: Barking Spyder
Wiadomość wysłana przez: Muleq w Kwietnia 01, 2012, 06:45:09 pm
Graficznie jak dla mnie najlepsza jest karta Nekro i Preta. Co do zdolnosci to żadna nie przypadła mi do gustu ale jak miałbym wybierać to chyba najbardziej klimatyczny jest pomysł Pretora. Wydaje mi się jednak że W wojownika powinna być większa. Szkoda że nikt z autorów nie chciał pokombinować połączenia Pająków z Pustynnymi Skorpionami. Nie wiem czemu ale mnie sie jakos to samo narzuca na mysl.
Tytuł: Odp: Barking Spyder
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Kwietnia 01, 2012, 07:05:18 pm
Zawsze może stworzyć jakąś zlepkę z tego co wymyśliliśmy. Lechu pret napiszcie jak wycięliście tych piechociarzy. Co do tajności oddziału to z tego co zrozumiałem w opisie jest on bardziej zagubiony niż elitary (dlatego nie przesadzał bym też ze statami). Biorą co popadnie i przez swoją taktykę są nazywani pająkami. W twojej pracy pretu że się tak wyrażę ten naramiennik robi wrażenie ale to chyba troszkę przesadzone.

Może nich jeszcze inni się wypowiedzą.
Tytuł: Odp: Barking Spyder
Wiadomość wysłana przez: Lechu w Kwietnia 01, 2012, 07:24:23 pm
Lechu pret napiszcie jak wycięliście tych piechociarzy.

ja niczego nie wycinałem, po prostu zmieniłem tło (zresztą niezbyt dobrze w miejscach gdzie była czerń). na stronie mutantpedia jest ten rysunek z białym tłem.
Tytuł: Odp: Barking Spyder
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Kwietnia 01, 2012, 08:08:20 pm
Pająkami są zdaje się nazywani od maskujących kolorów i motywu pajęczyny ;) Historia z pająkami jest mniej więcej taka - przyszli na ratunek oddziałowi, który już skazany był na porażkę i uratowali go :P Poza tym są tak tajni, że nawet członkowie Capitolu niewiele o nich wiedzą. Ze Skorpionami mi się nie kojarzą.

Co do wycinania - print screen z podręcznika do drugiej edycji WZ, potem kolejno:
-różdżka z niewielką tolerancją - zaznaczamy kolor tła i dajemy wtapianie na kilka pikseli
-usuwamy tło
-podkładamy inne tło w warstwie pod spodem - w tym wypadku efekt chmurki z dwóch kolorów ;)
-lekki miejscowy blur na krawędziach bo różdżka zostawi taki poszarpany brzeg
Każdy bardziej zaawansowany program graficzny powinien mieć takie opcje i ich odpowiedniki.

Mix zdolności jak najbardziej - tylko w sumie jest ich dużo... Czekam więc na dalsze komenatrze i pomysły. Również te jak ewentualnie łączyć ich ze Skorpionami. Wszystkie pomysły/sugestie mile widziane - co do zdolności, statystyk i grafiki :)
Tytuł: Odp: Barking Spyder
Wiadomość wysłana przez: hutnik w Kwietnia 01, 2012, 10:28:21 pm
Karta Nekro – bardzo nie podobają mi się karty, w których jest rzut monetą. Jest jedna taka karta w BASE i uważam, że jest to nieporozumienie, kojarzy mi się to z Magiciem. Poza tym element losowy powinien być wg. mnie jak najbardziej ograniczony.

Karta Marqwitcha – w sumie fajne umiejętności, b.lubię trucizny, więc podoba mi się poszerzanie zakresu ich wykorzystania. Ilustracja średnio mi się podoba (nie pasuję mi do klimatu MC), wartość trochę niska (nie wiem czy 5 nie byłoby lepsze, odnoszę wrażenie, że niektórzy na siłę robią wojowników do 4W żeby można było z Obozu wystawiać).

Karta Pretoriana – w sumie wszystko mi się podoba.

Karta Lecha – graficznie zdecydowanie do poprawy, umiejętność ciekawa.
Tytuł: Odp: Barking Spyder
Wiadomość wysłana przez: Marqwitch w Kwietnia 01, 2012, 10:35:56 pm
Szkoda że nikt z autorów nie chciał pokombinować połączenia Pająków z Pustynnymi Skorpionami. Nie wiem czemu ale mnie sie jakos to samo narzuca na mysl.
Bardzo dobrze, że żaden z autorów o tym nie pomyślał, bo to zupełnie inne jednostki. To, że ich nazwy pochodzą od pajęczaków nic nie znaczy. :P

Jeśli chodzi o najważniejszą rzecz, czyli zdolności, to najbardziej z 'konkurencji' przypadła mi do gustu karta Lecha - zdolność prosta, unikalna (choć pewnie podobne znajdą się w 2ndE) i z zastosowaniem... daje ona możliwości rozwijania tej jednostki o bohaterów itd. Później karta Preta - nie jest skomplikowana, daje spore możliwości i rozwija Capitol taktycznie. Karta Nekro jest trochę chaotyczna i wypada najmniej ciekawie.

Jeśli chodzi o współczynniki to karta Nekro ma je zawyżone względem poziomu W, karta Preta to właściwie kopia SIERŻANTA (gdyby SIERŻANT nie należał do Capitolu, byłoby spoko, a tak zamieniłbym po prostu S z P, co osłabiłoby ten złowieszczy modyfikator w obronie), a karta Lecha to osłabiony SIERŻANT.

Jeśli chodzi o ilustracje to zarówno karta Nekro, Preta i Lecha nie przedstawiają PAJĄKÓW (bo PAJĄKI dostały tylko czarno-biały rysunek), ale niejakich RANGERÓW - a tych RANGERÓW też trzeba będzie kiedyś zrobić. W dodatku nie lubię ilustracji w tym stylu - wolę Bonnera i innych podobnych mu (mniej komiksowych) rysowników (jak Michael Komarck).

Jeśli chodzi o najmniej istotną rzecz czyli wykonanie, to Pret odwalił kawał genialnej roboty... natomiast Nekto i Lechu się nie popisali.

Co do mojej karty to strasznie podoba mi się grafika - mimo że nie jest to idealne odwzorowanie PAJĄKA, to jest mu w miarę bliskie... do tego Komarck to artysta na poziomie Paula Bonnera. Cechy są unikalne i pasują do jednostki Capitolu. Zdolność natomiast wymyśliłem na szybko w oparciu o opis jednostki (PAJĄKI korzystają z granatów z trującym gazem i są wyposażeni w maski przeciwgazowe) - może nie jest ona porywająca ani rewolucyjna, ale nie powiedziałbym, żeby była pozbawiona zastosowania (super potężna też nie powinna być, bo WARCZĄCY PAJĄK to w końcu zwyczajna jednostka).

Ilustracja średnio mi się podoba (nie pasuję mi do klimatu MC)
Czyli ilustracje Paula Bonnera też nie pasują?

wartość trochę niska (nie wiem czy 5 nie byłoby lepsze, odnoszę wrażenie, że niektórzy na siłę robią wojowników do 4W żeby można było z Obozu wystawiać).
Uwierz mi, że nie chodziło mi o OBÓZ, ale o to, żeby karta miała unikalne współczynniki.

Karta Nekro – bardzo nie podobają mi się karty, w których jest rzut monetą. Jest jedna taka karta w BASE i uważam, że jest to nieporozumienie, kojarzy mi się to z Magiciem. Poza tym element losowy powinien być wg. mnie jak najbardziej ograniczony.
W DT są chyba tylko 2 karty, przy których rzuca się monetą... PURPUROWY REKIN i ZRZĄDZENIE LOSU z podstawki. Nie wiem, dlaczego niby kojarzy Ci się to z Magiciem (oczywiście zdarzały się tam karty z monetami, ale stosunkowo było ich mniej/więcej tyle samo procentowo, co w DT). A element losowy jest nieodłączną częścią każdej gry karcianej, choć niekoniecznie musi on być zawsze oparty na monecie czy kostkach.
Tytuł: Odp: Barking Spyder
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Kwietnia 02, 2012, 12:13:38 am
To tak... Grafika Komarck'a dla mnie bomba - sam nie wpadłem, bo o niej zapomniałem, ale w sumie jest najbliższa temu co widać na grafice. Tak - na tej czarno-białej grafice :) Dla mnie git. Inne grafiki to różnie - moja to zwykły żołnierz piechoty z dodanym motywem sieci pajęczej. Lechu ma to samo tylko inne kadrowanie, a Nekro coś podobnego, ale nie jestem pewny co to za jednostka.

Co do zdolności - zdolność karty Lecha to bym widział raczej u np bohatera pająków :) Zdolność Marqwitcha mnie nie przekonuje. Ze zdolności od Nekro zabieranie ekwipunku. Cechy - tutaj nie wiem, to na koniec możnaby dobrać żeby postać zbalansować po dobraniu zdolności.

Dla mnie to wyglądałoby to tak - grafika od Marqwitcha, zdolność moja + od Nekro może te ekwipunki, cechy do tego dobrać, a bohaterowi dać zdolność Lecha. Bohaterowi lubi jakiemuś tam sierżantowi czy coś.
Tytuł: Odp: Barking Spyder
Wiadomość wysłana przez: Marqwitch w Kwietnia 02, 2012, 02:23:00 am
Dla mnie to wyglądałoby to tak - grafika od Marqwitcha, zdolność moja + od Nekro może te ekwipunki, cechy do tego dobrać, a bohaterowi dać zdolność Lecha. Bohaterowi lubi jakiemuś tam sierżantowi czy coś.
Ja uważam tak:

-Grafika moja

-Współczynniki moje (chyba że ktoś zaproponuje inne, równie unikalne i zbalansowane)

-Zdolność Lecha
________________

Natomiast zdolność Preta dałbym bohaterowi PAJĄKÓW, który mobilizowałby ich i dowodziłby nimi w obronie (zdolności podstawowych jednostek powinny być krótsze i mniej skomplikowane od zdolności, którymi dodatkowo dysponują bohaterowie z ich oddziałów)... albo karcie specjalnej przeznaczonej wyłącznie dla PAJĄKÓW (gdyby była jednorazowa, nie możnaby było mówić, że jest za silna) - STRATEGIA SIECI czy coś takiego (przy czym trzebaby ją tak sformułować, aby nie gryzła się ze zdolnością zaproponowaną przez Lecha).

Zdolności Nekro też można dać jakiemuś bohaterowi (kto powiedział, że PAJĄKI mogą mieć tylko jednego bohatera)... moneta mi nie przeszkadza, a kradzież ekwipunku też jest w porządku, choć wolałbym ją widzieć w Cybertronic, zamiast w Capitolu.
Tytuł: Odp: Barking Spyder
Wiadomość wysłana przez: Lechu w Kwietnia 02, 2012, 07:46:30 am
Moje zdanie jest takie:

karta Nekro - po pierwsze za dużo zdolności, po drugie za silny, po trzecie zdolności, moim zdaniem, nieciekawe. nie lubię rzucania monetą w DT, a zabieranie ekwipunku, w takiej formie, niegrywalne. ciekawe byłoby zabieranie ekwipunku za akcję ataku (możnaby wtedy zabierać np. miny) - ale to już zupełnie inny pomysł od pomysłu Nekro (swoją drogą pewnie wykorzystam go na jakiejś karcie)

karta Marqwitcha - obrazek fajny, zdolności ok (pasują do nazwy). nie ma się do czego przyczepić, ale ogólnie wojownik bardzo słaby.

karta Preta - obrazek świetnie zrobiony, ale zdolność jest, moim zdaniem, nieciekawa - wojownik jest po prostu bardzo silny.

ja, jeśli miałby składać wojownika z tych czterech, to zrobiłbym: cechy Marqwitcha+rysunek Preta lub Marqwitcha+zdolności mojego. Bohatera bym dał takiego, który by podbijał cechy innym Spyderom - może na zasadzie dołączania do walki (jak w przypadku karty Preta) ale niekoniecznie.
Tytuł: Odp: Barking Spyder
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Kwietnia 02, 2012, 11:02:24 am
Bohater ze zdolnością Lecha, a sierżant podnoszący cechy czy jakoś tak ;) Zdolność Lecha pasuje mi dla bohatera bo zasadniczo trudno powiązać ją z jakąkolwiek jednostką - trudno wyciągnąć wniosek, że ktoś może działać w ten sposób na podstawie opisu jednostki. Natomiast jako bonus od Bohatera - zaczyna wyglądać ok. Chociaż ciągle zastanawiam się czy nie będzie z tą zdolnością za mocnych kombosów jeśli dodamy do tego np sztukę.
Tytuł: Odp: Barking Spyder
Wiadomość wysłana przez: Marqwitch w Kwietnia 02, 2012, 11:46:04 am
Bohater ze zdolnością Lecha, a sierżant podnoszący cechy czy jakoś tak ;) Zdolność Lecha pasuje mi dla bohatera bo zasadniczo trudno powiązać ją z jakąkolwiek jednostką - trudno wyciągnąć wniosek, że ktoś może działać w ten sposób na podstawie opisu jednostki.
Właśnie nie - bohater w takim wypadku zmieniałby taktykę gry PAJĄKAMI (nawet gdyby tylko on miałby taką zdolność), a tak musimy się nastawić na grę bez specjali w walce. Chodzi o to, żeby bohater był przydatny, a nie był wyłącznie alternatywą.

Chociaż ciągle zastanawiam się czy nie będzie z tą zdolnością za mocnych kombosów jeśli dodamy do tego np sztukę.
Tutaj się jak najbardziej zgodzę - nawet myślałem, czy zdolność blokująca specjale nie pasowałaby właśnie lepiej dla B(u)ractwa.
Tytuł: Odp: Barking Spyder
Wiadomość wysłana przez: Skoq w Kwietnia 02, 2012, 11:54:44 am
Taaak - ciekawe, czy do czegoś dojdziemy  - przy tych mieszankach... ;)

Co do grafiki - może i Marqwitchowa jest ładna, ale do DT mi nie pasuje (a już do Capitolu zupełnie)- i to nie jest jednoznaczne z tym, że nie lubię świetnych rysunków PB.
Tytuł: Odp: Barking Spyder
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Kwietnia 02, 2012, 12:20:56 pm
Cytuj
Właśnie nie - bohater w takim wypadku zmieniałby taktykę gry PAJĄKAMI (nawet gdyby tylko on miałby taką zdolność), a tak musimy się nastawić na grę bez specjali w walce.

Nie skumałem. Nie zmieniałby taktyki tylko dodawał jakąkolwiek :) Bo zdolność Lecha zasadniczo taktyki nie stanowi... A jeśli już to coś w stylu 'przywalić z miny' :) Atak Spyderem i w trakcie walki mina z lancelota i jazda. Więc moim zdaniem lepsza byłaby jakaś standardowa taktyka dla jednostki + bonusy różnego rodzaju od szefów.
Tytuł: Odp: Barking Spyder
Wiadomość wysłana przez: Muleq w Kwietnia 02, 2012, 12:54:16 pm
Problem w tym że wszytskie Wasze pająki są wg mnie dużo za silne. Nie po to chyba robimy karty żeby nie grać innymi ale po to żeby móc wykorzystać w ciekawszy sposób te już istniejące.
Tytuł: Odp: Barking Spyder
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Kwietnia 02, 2012, 01:34:06 pm
Moim zdaniem, chodzi o to, żeby zrobić to czego brakuje - czyli np. bohaterów typu Heretyk Marcus i podobnych. No i wiadomo - za silne nie mogą być więc dyskutujemy... Pomysł Lecha dla mnie jest typowo dla bohatera, bo można mocne kombinacje bardzo robić, a więc 5 wojowników, którzy to potrafią na stole to o 4 za dużo ;) Poisony zdecydowanie za mocne nie są - raczej w drugą stronę, chyba, żeby poisony rozbudować - ale też nie tędy droga. No i oczywiście dodanie bohaterów do Huzarów itp. żeby ich 'ugrywalnić' też jest ok...
Tytuł: Odp: Barking Spyder
Wiadomość wysłana przez: Muleq w Kwietnia 02, 2012, 03:50:35 pm
Zgoda że trzeba zrobić brakujących bohaterów, oddziały, ekwipunek itp. tylko tworząc te karty nie można spowodować żeby istniejące dotychczas przestały być używane bo bedą zbyt słabe w porównaniu ze zrobionymi przez nas.
Dla mnie optymalnym rozwiązaniem jest karta która wprowadza brakująca jednostkę itp ale działa w połączaniu z istniejącymi już kartami dzięki czemu zwiększa ich grywalnosć. Tworząc Pająki każdy z Was stworzył kolejną jednostkę działającą całkowicie odrębnie od jakiejkolwiek karty Capitolu.
Tytuł: Odp: Barking Spyder
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Kwietnia 02, 2012, 04:21:15 pm
Osobiście uważam, że trudno byłoby połączyć Spydery ze Skorpionami, do czego ciągle pijesz... Albo mi się tylko tak wydaję. To jest osobna jednostka, więc tak ją robiono :) Nikt oczywiście nie zabrania zrobić bohatera dla Skorpionów czy cokolwiek - może nawet coś się znajdzie w dodatkach zagranicznych, nie pamiętam już.
Tytuł: Odp: Barking Spyder
Wiadomość wysłana przez: hutnik w Kwietnia 02, 2012, 04:38:51 pm
Muleq ma tu trochę racji. Dlatego też zdolność Marqwitcha wydaje mi się być ciekawa, ponieważ „ugrywalnia” trochę bardziej poisony. Tworzymy nową kartę, która w jakiś sposób „ugrywalnia” te już istniejące, którymi mało kto gra.

@Marqwitcha
Ilustracja jest ładna, ale wg. mnie nie pasuje do klimatu MC. To jest moja subiektywna opinia. Pistolet współczesny, maska jakiegoś przebierańca karnawałowego. Nijak to nie wygląda na regularny oddział wojskowy, jakim są zdaje się Barking Spidery.

Grafika z karty preta jest obiektywnie rzecz biorąc brzydka, ale bardziej pasuje wg. mnie do DT, bo jest podobna do niektórych ilustracji Studia Parente (albo jest w ogóle ilustracją SP).

Co do współczynników, to że karta ma unikatowe współczynniki nie jest dla mnie jakąś jej wielką zaletą. Myślę, że ważniejsze jest takie dobranie współczynników, aby były wyważone i pasowały do wartości/umiejętności a nie to, żeby były niepowtarzalne.
Tytuł: Odp: Barking Spyder
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Kwietnia 02, 2012, 06:07:31 pm
Niepowtarzalności za cenę tego, żeby były wzięte z kosmosu też nie rozumiem :) A widziałem już nie raz...
Tytuł: Odp: Barking Spyder
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Kwietnia 02, 2012, 08:32:01 pm
Dla mnie to wyglądałoby to tak - grafika od Marqwitcha, zdolność moja + od Nekro może te ekwipunki, cechy do tego dobrać, a bohaterowi dać zdolność Lecha. Bohaterowi lubi jakiemuś tam sierżantowi czy coś.

Zgadzam się ale bez tego first strajka bo będzie przegięty. Ma ktoś pomysły na staty? Może 2 6 4 5?
Tytuł: Odp: Barking Spyder
Wiadomość wysłana przez: Marqwitch w Kwietnia 03, 2012, 01:30:43 am
Cytuj
Właśnie nie - bohater w takim wypadku zmieniałby taktykę gry PAJĄKAMI (nawet gdyby tylko on miałby taką zdolność), a tak musimy się nastawić na grę bez specjali w walce.

Nie skumałem. Nie zmieniałby taktyki tylko dodawał jakąkolwiek :) Bo zdolność Lecha zasadniczo taktyki nie stanowi...
Oczywiście, że stanowi. Ponadto zdolność Lecha jest OGRANICZENIEM, choć w pewnym sensie pozytywnym, bo wiadomo, że ustawiamy sobie pod to ograniczenie taktykę (czasami może jednak ono zadziałać jak broń obusieczna).

karta Marqwitcha - obrazek fajny, zdolności ok (pasują do nazwy). nie ma się do czego przyczepić, ale ogólnie wojownik bardzo słaby.
To samo (bycie słabym) można zarzucić większości podstawowych wojowników Capitolu. Wolę aby WARCZĄCE PAJĄKI nie były same z siebie ZNAWCAMI SZTUKI, ale żeby stworzyć im niebawem bohaterów czy inne wspomagające je karty.

Problem w tym że wszytskie Wasze pająki są wg mnie dużo za silne. Nie po to chyba robimy karty żeby nie grać innymi ale po to żeby móc wykorzystać w ciekawszy sposób te już istniejące.
Nic nie stoi na przeszkodzie, abyś zrobił karty wspomagające niegrywalne atuty. A czy PAJĄKI są za silne? PAJĄK Nekro może rzeczywiście jest mocny... PAJĄKI Preta działają potężnie, dopiero gdy jest ich kilka... z PAJĄKIEM Lecha trzeba kombinować (chociażby taktyka wskazana przez Preta)... natomiast mój jest porównywalny z byle MORTYFIKATOREM (a nawet trochę słabszy, gdy się mu bliżej przyjrzeć).

Osobiście uważam, że trudno byłoby połączyć Spydery ze Skorpionami
Łączyć na siłę dwie nie związane ze sobą jednostki Capitolu mija się z celem... równie dobrze możemy stworzyć Skorpiony Cybertronicu, które łączyłyby się z Pustynnymi Skorpionami, tylko dlatego, że też są Skorpionami z nazwy. TROCHĘ bez sensu.

@Marqwitcha
Ilustracja jest ładna, ale wg. mnie nie pasuje do klimatu MC. To jest moja subiektywna opinia. Pistolet współczesny, maska jakiegoś przebierańca karnawałowego. Nijak to nie wygląda na regularny oddział wojskowy, jakim są zdaje się Barking Spidery.
WARCZĄCE PAJĄKI nie są tak do końca regularne - są to tajne oddziały Capitolu... prawdopodobnie przez to, że korzystają z zakazanej przez prawa Cartelu (organizacji założonej przez sam Capitol) broni chemicznej. Natomiast broń palna Capitolu najbardziej ze wszystkich broni korporacji przypomina broń współczesną. A Michael Komarck ma bardzo podobny styl do Paula Bonnera.

Co do współczynników, to że karta ma unikatowe współczynniki nie jest dla mnie jakąś jej wielką zaletą. Myślę, że ważniejsze jest takie dobranie współczynników, aby były wyważone i pasowały do wartości/umiejętności a nie to, żeby były niepowtarzalne.
Ale te dwie rzeczy nie muszą się wykluczać.

Ma ktoś pomysły na staty? Może 2 6 4 5?
2/6/4/5 za bardzo kojarzą się z NAJEMNYMI KOMANDOSAMI (4/6/4/5) - już PUSTYNNE SKORPIONY mnie denerwowały tym, że miały takie podobne cechy do KOMANDOSÓW (3/6/4/5). Moje współczynniki uważam za jak najbardziej trafione, ale jeśli ktoś obawia się PAJĄKÓW z OBOZÓW, to można dać cechy podobne do tych proponowanych przez Preta czy Lecha - a dokładniej 3/6/5/5 (nie przypominam sobie, aby jakikolwiek wojownik takowe posiadał, a tym bardziej żaden wojownik Capitolu). Nie musimy też dawać PAJĄKOM współczynników wedle capitoliańskiego systemu (duże S, średni P i niska WW)...
Tytuł: Odp: Barking Spyder
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Kwietnia 03, 2012, 04:04:13 pm
Jeśli ktoś nie robił karty nic nie stoi na przeszkodzie żeby zaproponował swoje cechy/zdolności czy grafiki :) To temat testowy - zobaczymy co z tego wyniknie i czy jakiś Pająk się stworzy. Każdy może coś od siebie dorzucić.
Tytuł: Odp: Barking Spyder
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Kwietnia 05, 2012, 03:05:11 pm
Cisza... Nic się do przodu nie posuwa sprawa :) Trzeba zmienić system.
Tytuł: Odp: Barking Spyder
Wiadomość wysłana przez: Marqwitch w Kwietnia 06, 2012, 03:09:13 am
Je*ać system! ;D

Wymiana pomysłów twórcom z pewnością się przyda... ale mimo wszystko, wróciłbym do konkursu... ;P
Tytuł: Odp: Barking Spyder
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Kwietnia 06, 2012, 12:27:18 pm
Pret to zrób kartę według sugesti.
Tytuł: Odp: Barking Spyder
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Kwietnia 06, 2012, 01:35:17 pm
Problem jest... według czyich? :D Każdy ma inną wizję i każdy coś sugerował. Chyba po prostu zrobimy konkursy tematyczne - znaczy np temat Żałobna WIlczyca - i robimy... Jak jest co najmniej dwóch uczestników to głosowanie. Oczywiście jeśli wszyscy się zgodzą na zmiksowanie - np zdolności czy zmianę cech to git, a jak nie to kto wygra głosowanie :)