Forum Doom Trooper

Zasady gry => Archiwa Bractwa => Kombinacje kart => Wątek zaczęty przez: Pako w Czerwiec 25, 2012, 04:46:01 pm

Tytuł: Samobójcza misja a chytra zagrywka
Wiadomość wysłana przez: Pako w Czerwiec 25, 2012, 04:46:01 pm
Nasz wojownik z Samobójczą misją ginie z ręki wojownika przeciwnika z Chytrą zagrywką.
Dostajemy też PZ za Samobójczą misję?
Tytuł: Odp: Samobójcza misja a chytra zagrywka
Wiadomość wysłana przez: Snake PL_issken w Czerwiec 25, 2012, 05:37:16 pm
Chyba chodzi o to, czy dostaje się PZ z Samobójczej Misji, gdy nasz wojownik zginie z ręki (lub od kuli) wojownika z Chytrą.
Moim zdaniem tak.
Tytuł: Odp: Samobójcza misja a chytra zagrywka
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Czerwiec 25, 2012, 09:06:42 pm
Za Samobójczą nie dostajemy PZ jeśli sami zabijemy własnego wojownika - np. poprzez zmuszenie innego własnego wojownika do zaatakowania tego z Samobójczą, lub jeśli np. wsiądziemy do Grabieżcy i sami rzucimy Gniew Algerotha - wtedy tylko PA. Wojownik z Chytrą nadal zdobywa PZ i dostajemy dodatkowo PZ z Samobójczej, bo wojownik zginął w walce z wojownikiem przeciwnika.