Forum Doom Trooper

Zasady gry => Archiwa Bractwa => Kombinacje kart => Wątek zaczęty przez: Marcino w Styczeń 27, 2013, 11:56:02 am

Tytuł: Śmiercionośny kulomiot a Wolfe
Wiadomość wysłana przez: Marcino w Styczeń 27, 2013, 11:56:02 am
Cześć

Czy jak gram Wolfe i dam mu śmiercionośny kulomiot, to otrzymuje on dodatkowo +5 do S niezależnie od tego co jest na Kulomiocie? czy zamiast tego co jest na Kulomiocie?
Tytuł: Odp: Śmiercionośny kulomiot a Wolfe
Wiadomość wysłana przez: madrav w Styczeń 27, 2013, 12:13:41 pm
If Wolfe uses a DEATHLOCKDRUM in combat, he gains an additional +5 to S.

-> dodatkowe +5 do S.