Forum Doom Trooper

Forum ogólne => Klub Arkadin => SELEKCJA KART => Wątek zaczęty przez: pretorianstalker w Lutego 17, 2013, 06:47:05 pm

Tytuł: Wolverine
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Lutego 17, 2013, 06:47:05 pm
(http://imageshack.us/a/img841/3835/wolverin.jpg)

Musi być dodany do placówki i nie może jej opuścić. Wojownik plemienny i żołnierz zagłady. W dowolnej chwili może ukryć się (poza walką). Kiedy znajduje się w ukryciu, przeciwnicy muszą poświęcić jedną akcję aby go zobaczyć i dopiero wtedy mogą go zaatakować.
Tytuł: Odp: Wolverine
Wiadomość wysłana przez: Marqwitch w Lutego 18, 2013, 11:26:27 am
Zasada z wypatrywaniem fajna, ale nie podobają mi się parametry (Rosomaki są specjalistami w walce wręcz)... DO ZMIANY!
Tytuł: Odp: Wolverine
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Lutego 18, 2013, 11:29:58 am
Wypatrywanie dziwne i niejasne. Jeśli przeciwnik ma 3 ukrytych wojowników, to co? Nie pamiętasz, którym był Wolverine i atakujesz w ciemno... I? :) Przeciwnik pokazuje ci, że to Wolverine i musisz zmienić obrońcę?
Tytuł: Odp: Wolverine
Wiadomość wysłana przez: Marqwitch w Lutego 18, 2013, 12:23:37 pm
Jeśli nie byli wystawiani w ukryciu, to przeciwnik musi pokazać gdzie jest ROSOMAK - nie może grać z Tobą w TRZY KUBKI. Problem pojawia się jednak przy wystawianiu w ukryciu...
Tytuł: Odp: Wolverine
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Lutego 18, 2013, 12:25:17 pm
Kiedy musi pokazać? Tylko raz, potem musisz pamiętać. Nie wiem zasadniczo też jak to powinno wyglądać z Evą.
Tytuł: Odp: Wolverine
Wiadomość wysłana przez: Marqwitch w Lutego 18, 2013, 12:34:30 pm
Z Evą 'problem' jest identyczny.

Dla mnie jest to śmieszna SZKOŁA GRY... gracz nie może ukrywać wojowników, przestawiać ich itd. A skoro już chcesz tak grać, to błąd gracza (zła pamięć) kończy się niepowodzeniem ataku.
Tytuł: Odp: Wolverine
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Lutego 18, 2013, 12:49:19 pm
Jak grać? Nie możesz po ukryciu zamieniać kart miejscami. Ale jak ktoś ma 4 ukrytych wojowników to możesz się pomylić. Tym bardziej w multiplayerze czy drafcie. Zdolność nie jest głupia ale może powodować wątpliwości podczas gry.
Tytuł: Odp: Wolverine
Wiadomość wysłana przez: Marqwitch w Lutego 18, 2013, 01:03:00 pm
Takie same wątpliwości jak Eva.
Tytuł: Odp: Wolverine
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Lutego 18, 2013, 01:24:39 pm
Tak, takie same, ale jednak to kolejna karta powodująca wątpliwości. Gdyby się dało to sensownie zrobić to Evę bym w tym zakresie zmienił ;)
Tytuł: Odp: Wolverine
Wiadomość wysłana przez: Muleq w Lutego 18, 2013, 04:01:43 pm
A wg mnie wystarczy deklaracja że poswięcam dwie akcje i atakuje Wolverina albo płace 1PZ w przypadku Evy i po problemie. Wskazywanie nie jest istotne kiedy sie pamieta, którego konkretnie wojownika chce zaatakować.  Tak czy inaczej NIE. 
Tytuł: Odp: Wolverine
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Lutego 18, 2013, 04:56:00 pm
Cytuj
Wskazywanie nie jest istotne kiedy sie pamieta, którego konkretnie wojownika chce zaatakować.

Instrukcja nawet mówi, że nie można w ten sposób. Trzeba pamiętać, ale właściciel schowanych nie może mieszać :)
Tytuł: Odp: Wolverine
Wiadomość wysłana przez: Skoq w Lutego 18, 2013, 08:31:19 pm
NIE.
Tytuł: Odp: Wolverine
Wiadomość wysłana przez: Nekro w Lutego 19, 2013, 12:49:16 pm
Jakaś dziwna zasada z wypatrywaniem. NIE.
Tytuł: Odp: Wolverine
Wiadomość wysłana przez: necrobutcher w Lutego 23, 2013, 07:31:06 pm
Do zmiany.