Forum Doom Trooper
Forum ogólne => Talie/taktyki => Wątek zaczęty przez: Muleq w Października 22, 2014, 09:53:52 pm
-
Talia z miejsca drugiego: Zużycie to ZŁO!! :D
Wojownicy:
Phische x4
Zhurgon x2
Cairath x1
Mroczna harmonia:
Zdolnosc przemiany x3
Zamrożenie czasu x1
Zmylenie x1
Iluzja x1
Wywołanie bólu x1
Sojusz:
Legion x2
Misja:
Zabójstwo x1
Relikt:
Pergamin przeklętej inkantacji x1
Umocnienie:
Archiwa bractwa
Specjałki:
Zakłócenie x5
Skradzione papiery x5
Ukryte siły x5
Inspiracja x5
Szczęscie x4
Na czarną godzinę x3
Ujawnienie x2
Inicjatywa x1
Ostateczne natarcie x1
Przewaga taktyczna x1
Osłona tłumu x1
Ucieczka x1
Fala x1
Przeniesienie x1
Oszustwo x1
Przyparcie do muru x1
Niespodziewana inwazja x1
Wiek Katastrof x1
Podatek x1
Wanna play x1
Złoto dla naiwnych x1
Economic breakdown x1
Zużycie x1
Zmienny los x1
Snajperzy x1
Wykrycie agentów x1
Przekleństwo algerotha x1
Joker x1
Grabież x1
Play it again x1
Druga szansa x1
Podaj dalej x1
Zamówienie x1
Dar losu x1
Przykra niespodzianka x1
Boski natchnienie x1
Side bar
Mercenary x1
Czołg Grizzly x1
Muhawijhe x1
Ilian x1
Władca cieni x1
Biogigant x1
Brak paliwa x1
Przejęcie przez wroga x1
Secret x1
Nieudany czar x1
Odpornisc psychiczna x1
Zawodna harmonia x1
Sen x1
Mina x1
Czaszka Krynstona x1
kamien harmonii x1
Brak wiary x1
Desperackie srodki x1
Skrucha x1
Listen up x1
Zrównanie z ziemią x1
Ilumination x1
Przeciwczołgowe pole minowe x1
Oszustwo x1
Szpieg w szeregach x1
Nikt mi nie chciał uwierzyć że najpierw powstały zasady ( głównie z myslą o zastopowaniu zapędów Qliga ;) ) a dopiero później pomyslałem nad talią a skoro odbanowałem Zużycie to postanowiłem to wykorzystać ;). Sama karta to jeszcze za mało żeby robić na niej talię więc musiałem pomysleć co jeszcze dołożyc żeby talia była bardziej efektywna. Stąd w talii znalazły się takie perełki jak Wanna play, Podatek, Economic Breakdown czy Snajperzy. Razem te karty zrobiły rzeczywiscie spore zamieszanie i nie było talii której nie napsuły by krwi.
Pierwszy mecz zagrałem z Lapsonem, z którym nie udało mi się do tej pory wygrać na turnieju. Zużycie przyszło dosyć szybko i spowolniło talię Lapsona do tego Wiek katastrof i Kuratorzy zostali bez swoich strzykawek ;). Mimo to musiałem sie jeszcze długo namęczyć żeby ostatecznie osiągnąć swoje pierwsze zwycięstwo.
Pojedynku z Madravem obawiałem sie bo po sparingu przed turniejem widziełem do czego jest zdolna jego talia ( jedna z Twoich najfajniejszych z jakimi grałem ). Okazało się jednak że nawet sojusz Bauhasu nie pomógł Madravowi i grę skończyłem zwycięstwem znacznie szybszym niż się tego spodziewałem.
Później chyba przyszedł w końcu czas na Qliga. Bardzo szybko udało mu się odrzucić kryształem wizji moje Play again ( nawet dwa razy ) co było kluczowym zagraniem w tej grze. Mimo to w pewnym momencie po ataku Gryzzlim mialem już 39 pkt ( równie dobrze mogło być 40 bo oboje nie liczylismy wczesniej moich PZ ). Niestety to wszystko na co było stać moja talie a gdy sie skończyła a Qlig sie przetasował uznałem przegraną do 0. Mimo wszystko gra naprawdę przyjemna i trzymająca w napięciu.
Obie talie placówkowe Marcino i Kruka pokonałem bez większych problemów mimo że to własnie placówka i jej stwory były chyba najbardziej odporne na moją taktykę. Moze dlatego że Kruk za każdym razem gdy zagrywał kartę wyglądał na mocno zaskoczonego jej dzialaniem ;D a Marcino po raz kolejny w pojedynku ze mną nie mógł doczekać się na dojscie wojownika.
Wojtek nie bacząc na zasady zrobił talię zgodnie z zawołaniem Hegemona "A jednak naprzód!!" ;D. Ograniczenia sztuki nie zniechęciły go do zrobienia talii na Znawcach i Archaniołach. Jak po raz kolejny się okazało taktyka Hegemona kończy się mokrą wizytą w fosie ;D.
Na koniec miałem pojedynek z Nekro. Do momentu zagrania Anihilacji przez Nekro wydawało mi się że kontroluję grę. Później zrobiło się bardzo gorąco i zeby przyspieszyć gre musiałem wystawić Mercenary za 25 pkt. 13 PZ co turę i brak woja u Nekro zadecydował o mojej wygranej.
-
Moja talia:
Wojownicy:
Ilian - Pani Pustki x1
Golgotha - Pani Harmonii x1
Alakhai Przebiegły x1
Mortificator x2
Nefaryta Demnogonisa x5
Opętany Legionista x5
Umocnienia:
Fabryka x5
Modernizacja Fabryk x5
Archiwa Bractwa x1
Relikty:
Kryształ Wizji x3
Pergamin Przeklętej Inkantacji x1
Sojusze:
Legion Ciemności x1
Ekwipunek:
Transportowiec "Grabieżca" x2
Przenośna Mina x1
Niewinna Sztuczka x1
Cybermech TA6500 x1
Foreseeing Talisman x1
Mroczna Harmonia:
Wywołanie Bólu x3
Wichry Obłędu x2
Rozkład x2
Całun x2
Strumień Kwasu x1
Łącze Nekrowizyjne x1
Karty Specjalne:
Szczęście x5
Ukryte Siły x5
Ujawnienie Przeznaczenia x5
Na Czarną Godzinę x5
Skradzione papiery x5
Inspiracja x5
Ucieczka x5
Tchórzostwo x5
Zakłócenia Łączności x4
Secret x3
Odporność Psychiczna x2
Przekleństwo Algerotha x2
Wykrycie Agentów x2
Niespodziewana Inwazja x2
Nieudany Czar x2
Grabież x1
Oszustwo x1
Czwarty Zakon x1
Płomień Oczyszczenia x1
Przeniesienie (INQ) x1
Don't Call Again x1
Joker x1
Uduszenie x1
Dar Losu x1
Druga Szansa x1
Play It Again x1
Podaj Dalej x1
Boskie Nienatchnienie x1
Zamówienie x1
Skrytobójca x1
Fala Prawości x1
Przykra Niespodzianka x1
Wrobienie x1
SIDEBAR:
Wojownicy:
Biogigant x1
Ilian - Pani Pustki x1
Umocnienie:
Bank Kardynała x2
Sztuka:
Anihilacja x1
Mroczna Harmonia:
Wywyłanie Bólu x1
Całun x1
Wichry Obłędu x1
Karty Specjalne:
Nieudany Czar x3
Odporność Psychiczna x3
Fałszerstwo x2
Desperackie Środki x2
Skrucha x1
Szpieg W Szeregach x1
Przeciwczołgowe Pole Minowe x1
Niespodziewana Inwazja x1
Listen Up x1
Intouchable x1
Sabotaż x1
Drugi raz pod rząd udało się wygrać wszystkie gry, tym razem straciłem tylko 3 PZ, a 3 (albo nawet 4) przeciwników się poddało :P Kilka rzeczy do odnotowania:
1) gdy zobaczyłem 1x play albo 1x sposobność od razu wrzuciłem kryształy
2) przy takiej ilości PA (80 na turę) dorzuciłem morty i talizman
3) rzadko traciłem PZ (tchórzostwa, ucieczki, grabieżca, całun, wywołanie bólu), a nawet jeśli to zero stresu - jest wrobienie i masa pieniędzy
4) wichry obłędu to coś pięknego
5) łącze nekrowizyjne i rozkład to świetne karty
Generalnie taktyką było anihilować play/sposobność i przeczekać talię przeciwnika, a jak dobrze szło to i wichrować. Najciężej było z Madravem, który chyba w 2 turze miał już 32 PZ. Muleq doszedł nawet do 39 PZ, ale ostatecznie skończył do 0. Drugi raz z rzędu udało się nie sidować przez cały turniej - raz tylko pergaminem wyjąłem Ilian. Generlanie gry były ciekawe, a talia nawet (dla mnie) mało męcząca.
-
III miejsce
Imperialne Szaraki
Draw Pile:
Wojownicy:
Squadron Commander x5
Mortificator x2
Sztuka:
Annihilation x1
Nathaniels Opportunity x1
Strefy Walki:
Victoria x1
Karty Ekwipunku:
Great Grey x3
Personal AntiPersonel Mines x1
Umocnienia:
Brotherhood Archives x1
Cardinals Bank x1
Misje:
Flush Out The Coward x4
Karty Specjalne:
Heist x1
Missing In Action x1
Narrow Escape! x3
Subversive Agent x1
Insubordination x1
Reflection x1
Tucked Away x3
Miscommunication x5
Bamboozled! x1
Mental Constitution x2
Manifest Destiny x4
Stolen Paperwork x5
Hidden Cache x5
Pressing Matters x1
Cowardice x5
Positive Karma x5
Grand Assault x1
Divine Inspiration x1
Przykra Niespodzianka x1
The Fourth Directorate x1
Inspired x5
Reassignment x1
Sabotage! x1
Dont Call Again! x1
Gift Of Fate x1
Living On The Edge x1
Undercover Agents x2
Druga Szansa x1
Side Bar:
Karty Ekwipunku:
Amoulet Yomury x1
Ta6500Cybermech x1
Coagulant Autoinjector x1
Niewinna Sztuczka x1
Karty Specjalne:
Reflection x1
Planetary Bombing x1
Ghost in The Machine x1
Bloody Coup x1
Wstyd x1
Repentance x1
Earthquake x1
Natural Disaster x1
File Transfer x1
Desperate Measures x1
Robbed Blind x1
Spy In The Ranks x1
Hostile Takeover x1
Heist x1
Listen Up! x1
Forgery x1
Strategic Bombing x1
Symetry Failure x1
Anti-Tank Minefield x1
Deja Vux1
Scheduled Briefings x1
Skoq przesyłając wyniki które opracował faktycznie potwierdził moje 3 miejsce więc przedstawiam talię. Ogólnie talia miała w sobie mydło, powidło. ;D Karty którymi albo nie grywam albo zdarza się to rzadko. Jak wdać po wynikach talia miała swoje dobre jak i słabe strony.