Forum Doom Trooper

Zasady gry => Karty => Wątek zaczęty przez: pretorianstalker w Czerwiec 14, 2006, 12:06:23 pm

Tytuł: Kontrybucja wojenna
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Czerwiec 14, 2006, 12:06:23 pm
Cytuj

bogus:
jak zagram kontrybucje wojenna a przeciwnik nie ma tyle punktow A zeby zaplacic za wszystkie PZ to czy traci wszystkie PA

pretorianstalker:
Czemu miałby tracić PA?? Przeciwnik wybiera czy chce zapłacić za PZ czy nie. Żeby je wziąć musi jednak zapłacić za wszystkie. Jeżeli nie ma PA żeby opłacić tą kartę to po prostu nie zyskuje PZ.

bogus:
czyli nie traci ok ale jak to wybiera ?? jak ma to musi placic

pretorianstalker:
FOOL'S GOLD PLAY IMMEDIATELY AFTER A WARRIOR HAS BEEN PAID FOR. The D spent was counterfeit and must be repaid. If not paid, the warrior is discarded. Tutaj tez pisze, że musi zapacić, a nie musi. Co do kart tego typu to można wybierać czy sie chce płacić czy nie. Jezeli uzna, że nie chce tych punktów to nie płaci i punkty sa tracone.

koszal:
Nie płaci też znowu tak dużo. Może wykorzystać Punkty, które właśnie zdobył, aby nimi zapłacić.

bogus:
co ?? moze placic punktami ktore zdobyl jezeli zadeklarowal ze zamiast PZ bierze PA a jezeli bral same PZ to nie moze nimi placic (ja tak to rozumiem  )

koszal:
A ja to rozumiem tak, że jeśli chce zdobyć PZ to musi za nie zapłacić w stosunku 1 do 2. Czyli jak chce PZ to płaci Pa w liczbie dwukrotnej, przy czym może wykorzystać te punkty, które właśnie zdobył żeby nimi zapłacić za same siebie w stosunku 1 do 2. Pokrętne ale może być. Chociaż jest jedno ale... Płaci za PZ jeśli zdecyduje się zdobyć PZ.

Tytuł: Kontrybucja Wojenna
Wiadomość wysłana przez: Jimmy w Marzec 30, 2009, 09:40:14 am
Czy mogę użyć karty "Kontrybucja wojenna" jeśli przeciwnik atakuje mnie na gracz i zdobędzie PZ?
Tytuł: Odp: Kontrybucja Wojenna
Wiadomość wysłana przez: Diablerist w Marzec 30, 2009, 09:45:01 am
Nie.
Tytuł: Odp: Kontrybucja wojenna
Wiadomość wysłana przez: Snake PL_issken w Październik 11, 2018, 04:04:11 pm
Jeśli przeciwnik wybierze PZ, a ja zagram KW, to nie może już zmienić zdania i wziąć trochę tego, trochę tego?
Tytuł: Odp: Kontrybucja wojenna
Wiadomość wysłana przez: pretorianstalker w Październik 12, 2018, 06:42:52 pm
Nie - tak samo z Oszustwem. Zagrywasz kartę po jego decyzji i nie może jej zmienić.

Ale UWAGA! Jeśli zagrasz Kontrybucję/Oszustwo zaraz po zakończeniu walki kiedy ustalicie, że wojownik ginie, a przeciwnik nie zadeklaruje, że bierze PZ to może decyzję zmienić - bo tak na prawdę jej nie zmienia, tylko podejmuje. Nie można z góry założyć, że weźmie PZ. Nawet jeśli teoretycznie wygrałby grę.